Όλα έτοιμα για το 2nd Loyalty & Rewards Conference

Τι είναι αυτό που θέλει ο καταναλωτής; Με ποιον τρόπο μπορώ να τον ικανοποιήσω και να τον επιβραβεύσω που με επιλέγει; Πώς γίνεται να κεντρίσω ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον του υφιστάμενου πελατολογίου μου, ελκύοντας νέο; Τα προγράμματα Loyalty &  Rewards επιτυγχάνουν μια πολύ άμεση, ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ brands και καταναλωτών. Η στρατηγική αλληλεπίδρασης, διαλόγου κι εξωστρέφειας αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα ενώ, συνάμα, κατορθώνει να ενισχύσει την υπάρχουσα σχέση προτίμησης του κοινού. H PwC Κύπρου παρουσιάζει το “2nd Loyalty and Rewards Conference, το οποίο διοργανώνεται αύριο Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 
 
Με τόσα οπτικά μηνύματα γύρω μας, τόσο και τόσες ανταγωνιστικές προσφορές κι εκπτώσεις, η ανανέωση εμπιστοσύνης του πελάτη προς ένα εμπορικό σήμα είναι επιβεβλημένη. Η επίτευξη πρωτοτυπίας, ανταπόδοσης, διάδρασης, είναι αυτή που τελικά συσφίγγει τις σχέσεις. Ο μοντέρνος καταναλωτής απαιτεί προσοχή, επιθυμεί να νιώσει σημαντικός και να λάβει την επιβεβαίωση πως έχει αξία, δύναμη, αλλά και όφελος. Σε όλη αυτή την πραγματικότητα, τα σύγχρονα προγράμματα Loyalty & Rewards -ισχυρός κρίκος επικοινωνίας μεταξύ πελατών κι επιχειρήσεων - μοιάζουν ακρογωνιαίος λίθος.
 
Στο Συνέδριο θα παρουσιαστούν πραγματικά παραδείγματα, προκλήσεις, λύσεις και στρατηγικές από μετρ του είδους. Θα συζητηθούν κλάδοι, όπως το Λιανικό Εμπόριο, οι Τράπεζες, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός κ.ά..
 
Θεματολογία Συνεδρίου
  • What does the future of customer loyalty look like?
  • Connecting physical and digital shopping worlds through loyalty programs
  • How big data is used to help members fall in love with loyalty programs
  • How to reinvent an ageing loyalty programme?
  • Brand Loyalty: An Amazing Customer Experience
  • Insurtech: Building loyalty through ecosystems
  • Loyalty facts & figures – Key factors responsible for the success of loyalty programs
  • Loyalty in Transition
  • Does GDPR kill Loyalty Programs as a marketing tool?
  • The Currency of Loyalty: a Bank of Cyprus Case Study
  • Enhancing Customer Loyalty and Retention
 
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Προμηθειών, brand and marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus
Χορηγοί: CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees, Hellas Direct,  IMR/University of Nicosia™ & Stylianos N. Christoforou & Associates LLC
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

16α IN Business Awards: Απόψε η μεγάλη γιορτή του κυπριακού επιχειρείν
Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού