Loyalty in Transition, καινοτομίες & τάσεις του κλάδου

Ο σύγχρονος καταναλωτής αναζητά ολοκληρωμένη εμπειρία κι ικανοποίηση και οι μοντέρνες επιχειρήσεις ατενίζουν πλέον προς αυτή την κατεύθυνση. Η εμπειρία, τα «θέλω», οι απαιτήσεις του πελάτη αλλάζουν και μαζί, αρχίζουν να εξελίσσονται και τα Προγράμματα Πιστότητας κι Επιβράβευσης (Loyalty & Reward). Τα brands του «σήμερα» αφουγκράζονται κι ανταμείβουν το κοινό τους και το εργαλείο Μάρκετινγκ που ονομάζεται Πρόγραμμα Πιστότητας είναι έξυπνο, άμεσο και αποτελεσματικό
 
Σε μια έντονη και φευγαλέα πραγματικότητα, όπου όλα βιάζονται, όλα μοιάζουν προσωρινής διάρκειας και ο ανταγωνισμός είναι αδίστακτος, οι εταιρείες προσπαθούν δικαίως να διατηρήσουν, να ανανεώσουν και να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους. Γεγονός, που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την ευημερία κάθε οργανισμού. Όλα τα παραπάνω θα συζητηθούν και θα αναλυθούν στο «2ο Loyalty and Rewards Conference», που παρουσιάζει η PwC Κύπρου. Ραντεβού την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
 
Για τη δύναμη που έχουν τα δεδομένα και τον ρόλο που διαδραματίζουν όσον αφορά το Loyalty των καταναλωτών θα μιλήσει αναλυτικά η Χριστίνα Ορφανίδου, Manager, Data Analytics της PwC Κύπρου. Πιο συγκεκριμένα, η κα Ορφανίδου θα σταθεί στους λόγους που είναι επιβεβλημένο τα brands να εντρυφούν στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των καταναλωτών, έτσι ώστε τα Προγράμματα Πιστότητας να είναι καταρχήν σχετικά με αυτό που περιμένει το κοινό και κατά δεύτερον, πετυχημένα. Στην παρουσίασή της, η Χριστίνα Ορφανίδου θα εξηγήσει πώς η προσωπική επαφή με τον πελάτη και η πελατοκεντρική αντιμετώπιση από την πλευρά της επιχείρησης είναι εξαιρετικά σημαντικές για την υγιή ανάπτυξη κάθε brand.
 
Επιπλέον, o Στέλιος Τραχωνίτης, Manager of Card Services της Τράπεζας Κύπρου θα τονίσει πώς τα Προγράμματα Πιστότητας αποτελούν δυνατό κομμάτι της στρατηγικής Marketing ενός οργανισμού, όπως και πολύ χρήσιμο μέσο για την προσέλκυση νέων πελατών.  Πιο αναλυτικά, ο κ. Τραχωνίτης θα εστιάσει στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένα Loyalty Πρόγραμμα. Επιπλέον, θα παρουσιάσει στο ακροατήριο το Σχέδιο «Ανταμοιβή» που ξεκίνησε το 2016 και παραμένει ένα πολύ καλό Πρόγραμμα Πιστότητας. 
 
Για το γεγονός ότι τα Προγράμματα Επιβράβευσης βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο, αλλαγής και ανανέωσης, θα μιλήσει στο Συνέδριο ο Άντρος Παπαγεωργίου, CEO της CRM.COM. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Παπαγεωργίου θα παρουσιάσει την επίδραση της Τεχνολογίας στα Προγράμματα Επιβράβευσης, που οδηγεί κατ’επέκταση σε αλλαγές, καινοτομίες και νέες διαμορφούμενες τάσεις.
 
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand και marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο του Λιανικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά, απευθύνεται προς:
  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees, Hellas Direct,  IMR/University of Nicosia™ & Stylianos N. Christoforou & Associates LLC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com  
 
 
 

Δειτε Επισης

Την Τρίτη η 63η ετήσια γενική συνέλευση της ΟΕΒ
Το EUHeyDay πάει Πάφο
Η πρώτη δικαστική απόφαση στην Κύπρο που επέτρεψε τη λήψη μαρτυρίας μέσω εικονοτηλεδιάσκεψης σε αστική υπόθεση
Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi-Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»