Σ.Αναστασιάδης: Η ιδέα γύρω από το πρώτο φεστιβάλ διαφήμισης στην Κύπρο

Τα Carob Awards είναι το πρώτο φεστιβάλ κυπριακής διαφήμισης με κύριο στόχο την ανάδειξη της δημιουργικότητας, του ταλέντου κα της σκληρής δουλειάς στον ανταγωνιστικό χώρο της διαφήμισης. Την ιδέα για το συγκεκριμένο φεστιβάλ αλλά και τις κατηγορίες που θα βραβευθούν, αναφέρει ο Στέλιος Αναστασιάδης στην κάμερα του InBusinessNews. 
 
Διαβάστε ακόμα: CAROB Awards
 


Πώς προέκυψε η ιδέα για τα 1α βραβεία κυπριακής διαφήμισης; 
Έχει πάρα πολλά χρόνια που συζητούμε για να γίνει ένας τέτοιου είδους θεσμός. Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες υπάρχουν τέτοια φεστιβάλ και βραβεύσεις για τη διαφήμιση. Επίσης, έχουν γίνει έρευνες που δείχνουν ότι η βραβευμένη διαφήμιση, η διαφήμιση που αγγίζει τον κόσμο συναισθηματικά και όχι μόνο ενημερωτικά, έχουν 11 – 12% παραπάνω απήχηση και αποτελεσματικότητα.  Έτσι, καιρός είναι να έχει και η Κύπρος αυτό τον θεσμό, αυτό το φεστιβάλ, το carob awards.
 
 
Ποιες είναι οι κατηγορίες διαφήμισης που θα βραβευθούν;
Υπάρχουν πέντε ενότητες. Η πρώτη έχει να κάνει με την παραδοσιακή διαφήμιση, δηλαδή τηλεοπτική, ραδιοφωνική, έντυπη και outdoor. Υπάρχει το design, οι δημόσιες σχέσεις, το digital που έχει να κάνει με website design και social media και το integration που είναι ολοκληρωμένες εκστρατείες που χρησιμοποιούν διάφορα μέσα. Μέσα στις κατηγορίες αυτές υπάρχουν πάρα πολλές βραβεύσεις.
 

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;