Giraffes in the kitchen Cyprus

Προς το τέλος του 2015, ενώ η οικονομική κρίση στην Ελλάδα κορυφωνόταν και η Κύπρος άρχιζε σιγά - σιγά να βρίσκει ρυθμούς ισορροπίας, μια νέα εταιρεία γεννιόταν. Το όνομα αυτής Giraffes in the Kitchen, με όραμα και στρατηγική που στόχο είχε να κάνει τη διαφορά στον χώρο της επικοινωνίας. 
 
Oι ιδρυτές Σταύρος Κοντακτσής, Γιάννης Καρδαράς και Γιώργος Αναστασίου δεν προσπάθησαν να βασίσουν τη δημιουργία της Giraffes in the Kitchen στις ευνοϊκές για το επιχειρείν συνθήκες εκείνης της περιόδου, που κάθε άλλο παρά τέτοιες ήταν. Δεν πόνταραν στην όποια αναπτυξιακή δυναμική της αγοράς που επί της ουσίας δεν υπήρχε.
 
Διαβάστε ακόμα: Τρόοδος: Κατασκευή δρόμων €68,6 εκατ. μέχρι το 2022
 
Αποφάσισαν με γνώμονα το περιβάλλον επικοινωνίας και τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνονταν για το κοινό και τους διαφημιζόμενους. Η εταιρεία δημιουργήθηκε για την επόμενη μέρα. Αυτός είναι, άλλωστε, ο ρόλος αλλά και η φύση της εμπορικής επικοινωνίας. Να λειτουργεί ως η εμπροσθοφυλακή της επιχειρηματικότητας, ανοίγοντας με τη φωνή της μονοπάτια σε νέα κοινά, νέες αντιλήψεις και νέα προϊόντα.
 
Ναι στο νέο agency  
Με management που μετρά πολυετή εμπειρία στην επικοινωνία, από την παραδοσιακή διαφήμιση ως τις καινοτόμες digital εφαρμογές και από το marketing πολυεθνικών στις below the line experiential ενέργειες, η Giraffes in the Kitchen αποφεύγει το τετριμμένο και το «βολικό». Μπορούν τα social media να σου φέρουν δωρεάν στο σπίτι ένα πιάτο λαχταριστή μακαρονάδα για εσένα και τους φίλους σου; Γίνεται μια φαρμακευτική να εκπαιδεύει, αλλά και να ψυχαγωγεί τους συνεργάτες της, σε τρεις ηπείρους μέσω ενός ελληνικού app; Μεταφράζονται τα online impressions σε απόλυτα νούμερα πωλήσεων; Υπάρχει κουζίνα που να χωρά μέσα καμηλοπαρδάλεις; Η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ναι, αρκεί να ξέρεις ένα από τα πιο υποσχόμενα νέα agencies, που ενισχύει πλέον σταθερά την παρουσία του και στην κυπριακή αγορά.
 
Διαβάστε ακόμα: Πόσα αξίζουν τα αυτοκίνητα των υπουργών
 
Νέα δυναμική στην Κύπρο 
Η επέκταση στα γραφεία της Λευκωσίας επιβεβαιώνει την εντεινόμενη επένδυση της εταιρείας στην Κύπρο. Στο πλαίσιο αυτό, η Giraffes in the Kitchen πρόσφατα εξαγόρασε την CUBIK-S Communications Ltd, ενισχύοντας το δυναμικό της στη χώρα με τις Άντρεα και Αιμιλία Σολομωνίδου και το δίκτυο των συνεργατών τους. Οι δυο τους έχουν το management της Giraffes in the Kitchen Cyprus. Με τη συνεργασία Κυπρίων και Ελλαδιτών, έχοντας τα Digital, Creative και Corporate Communications στοιχεία εξίσου ανεπτυγμένα, η Giraffes in the Kitchen Cyprus φιλοδοξεί να αποτελέσει μια πρόταση agency που ξεπερνά τους παρωχημένους διαχωρισμούς, με τη δυναμική να βρίσκεται στην ικανότητα της σύνθεσης των κατάλληλων πρακτικών γύρω από τον άξονα εκείνης της στρατηγικής που κάνει τη διαφορά.
 
Φωνή σε κάθε brand
Ξεκινώντας από τη βασική παραδοχή πως όλοι, ολοένα και περισσότερο και σε ακόμη περισσότερες οθόνες, είμαστε online, η Giraffes είναι οργανωμένη, ώστε να μπορεί να σχεδιάσει, να δημιουργήσει και να αξιολογεί σε κάθε βήμα οποιαδήποτε εμπειρία digital επικοινωνίας, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη και διευρύνοντας το reach της εικόνας του.
 
Στο σύγχρονο χάος των ακρωνυμίων, όπως CPC, ROAS, CPV, CTR, PPC και άλλων, η εταιρεία βοηθά το κάθε brand να βρει τη φωνή του, κατανοώντας τις ανάγκες του και αξιολογώντας το ευρύτερο πλαίσιο, επιλέγοντας και αξιοποιώντας τις κατάλληλες ανά περίπτωση online πλατφόρμες, διαμορφώνοντας και διατηρώντας ένα σταθερό πλαίσιο επικοινωνίας με τα κοινά που αποτελούν τον στόχο του.
 
Με πυρήνα λοιπόν το digital, η Giraffes είναι διαμορφωμένη έτσι ώστε να μπορεί να ικανοποιεί την κάθε ανάγκη επικοινωνίας. On ή off line. Από την έντυπη διαφήμιση έως τις τηλεοπτικές παραγωγές και τις εταιρικές εκδηλώσεις. Με μόνο κριτήριο τα πραγματικά ζητούμενα του εκάστοτε project. Χωρίς τις αγκυλώσεις που προκαλεί η μονομερής εξειδίκευση, αλλά με την ελευθερία που παρέχει η επιθυμία κάθε έργο να είναι μοναδικό σε προσέγγιση και εικόνα και ξεχωριστό σε επιτυχία. Γεγονός που επιβεβαιώνουν οι μέχρι τώρα διακρίσεις σε επίπεδο Ermis Awards και IAB MIXX.
 
Πέρα από το προφανές
Μέχρι σήμερα, η Giraffes in the Kitchen με παρουσία σε Κύπρο και Ελλάδα έχει υλοποιήσει projects σε επιπλέον 14 χώρες της Ευρώπης, καθώς και στις ΗΠΑ. Παράλληλα, διατηρεί στρατηγικές συνεργασίες με εξειδικευμένες ανά περίπτωση εταιρείες σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Τορίνο.
«Η καμηλοπάρδαλη είναι το ψηλότερο ζώο στον κόσμο. Κοινωνική και ήρεμη -αν δεν την πειράξεις-με εξαιρετική όραση κι ακοή και ικανή για μεγάλες ταχύτητες. Ως agency θέλουμε να βλέπουμε πέρα από το προφανές και να αφουγκραζόμαστε τις αλλαγές νωρίτερα από τους άλλους. Για το λόγο αυτό επενδύουμε σε ανθρώπους με υψηλές ικανότητες και διαφορετικές δεξιότητες, ώστε να έχουμε μια 360Ο άποψη των αναγκών και των ευκαιριών κάθε project που αναλαμβάνουμε», αναφέρει ο Σταύρος Κοντακτσής, senior partner και co-founder της GiTK.
 
Συνταγές  που πέτυχαν
Η «κουζίνα» των Giraffes πετυχαίνει να δημιουργεί μοναδικές συνταγές επιτυχίας ανά περίπτωση και ζητούμενο, εισάγοντας νέα δεδομένα.
Απαντώντας στην ανάγκη τoυ brand Melissa για τρόπους ανανέωσης της εικόνας του στο digital περιβάλλον και εδραίωσης της επικοινωνίας του με τους social media users, η Giraffes του έδωσε το Melissa on the Road. Την πρώτη phygital ενέργεια (physical & digital μαζί) που έγινε για τρόφιμο, με την επιτυχία της να βασίζεται αποκλειστικά στο word of mouth και σε ενέργειες PR. Οδηγώντας στο πρώτο 6μηνο υλοποίησης σε 4.5000.000 impressions και 17.000 interactions και -το σημαντικότερο- δίνοντας στο brand ένα σταθερό marketing πλεονέκτημα για την άμεση επαφή με το καταναλωτικό κοινό.
 
Ομοίως, όταν αρχές του 2018 διεθνής εταιρεία καλλυντικών ζητούσε τρόπους επαφής με τα νεανικά κοινά, με την ευκαιρία νέας σειράς κραγιόν, η Giraffes εγκαινίασε τη χρήση micro-influencers, προβλέποντας το trend της κατηγορίας. Ήταν η πρώτη που χρησιμοποίησε διαφημιστικά το Snapchat για την αγορά της Ελλάδας, προσεγγίζοντας περισσότερους από 80.000 χρήστες στο κοινό - στόχος 18 - 34. Μέσω της integrated χρήσης micro - influencers, Snapchat, Spotify, έντυπου, αλλά και digital storytelling, καθώς και outdoor, η Giraffes πέτυχε στην ανάπτυξη μιας καμπάνιας που μεταφράστηκε σε +67% πωλήσεις πάνω από τον στόχο που είχε αρχικά τεθεί.
 
Όταν, πάλι, το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας χρειάστηκε να επαναπροσδιορίσει την online παρουσία του, προκειμένου να ανταποκρίνεται και να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των ανά τον κόσμο digital επισκεπτών, η Giraffes επανασχεδίασε το λογότυπο, αλλά και το corporate site (www.marketinggreece.com) της Marketing Greece. Μέσω αυτού πλέον, με σύγχρονο, εύχρηστο και φιλικό τρόπο, το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τη δραστηριότητα της εταιρείας, να διαβάσει τα νέα και τις ανακοινώσεις της, να περιηγηθεί στις καμπάνιες που έχουν υλοποιηθεί και να μοιραστεί στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσής του θέσεις και απόψεις των ανθρώπων του τουρισμού στην ειδική ενότητα blog.
 
Ένα full service agency

Με την πεποίθηση ότι ο κύκλος της επικοινωνίας αρχίζει και κλείνει online, η Giraffes in the Kitchen Cyprus είναι ένα full service agency για τη δημιουργία δράσεων και περιεχομένου με πραγματική αξία για τα brands και τα κοινά τους. On και offline, με ενέργειες έμμεσης ή άμεσης επικοινωνίας.  Στους πρώτους μήνες λειτουργίας της μετρά ήδη στο πελατολόγιό της συνεργασίες με κυπριακές, αλλά και πολυεθνικές εταιρείες, δημόσιους οργανισμούς, καθώς και startup εγχειρήματα.
 
«Θέλουμε να δώσουμε το δικό μας ιδιαίτερο στίγμα στην αγορά επικοινωνίας της Κύπρου, με νέες ιδέες και ολιστική προσέγγιση που να οδηγούν σε μετρήσιμα αποτελέσματα», σημειώνει η Αιμιλία Σολομωνίδου.
 
«Σε μια αγορά που αναπτύσσει ταχύτητα σε επιχειρηματικό και οικονομικό επίπεδο, η επικοινωνία μοιάζει να ακολουθεί αντί του να προηγείται», συμπληρώνει η Άντρεα Σολομωνίδου. «Είναι καιρός αυτό πλέον να αλλάξει. Να το αλλάξουμε αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την υπεροχή μας στο client service», καταλήγει.
 
Το ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business

Δειτε Επισης

Την Τρίτη η 63η ετήσια γενική συνέλευση της ΟΕΒ
Το EUHeyDay πάει Πάφο
Η πρώτη δικαστική απόφαση στην Κύπρο που επέτρεψε τη λήψη μαρτυρίας μέσω εικονοτηλεδιάσκεψης σε αστική υπόθεση
Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi-Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»