Πως η Nature Valley χρησιμοποιεί τον αθλητισμό για να κτίσει το brand της
14:24 - 24 Μαΐου 2019
Η Nature Valley, η κορυφαία μπάρα δημητριακών στο Ηνωμένο Βασίλειο κατάφερε να κτίσει το brand της χρησιμοποιώντας τον αθλητισμό.
Τις μεθόδους προωθήσεις της Nature Valley ανέφερε στο 6th Brand Congress, ο Arjoon Bose, Head of Marketing, της General Mills του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η κορυφαία μπάρα δημητριακών προωθεί το brand μέσω χορηγιών της σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, αλλά και με χορηγίες σε αναγνωρίσιμους αθλητές. Μεγαλύτερη όμως βαρύτητα δίνει στο αγώνισμα του τένις που είναι αρκετά δημοφιλές στο Ηνωμένο Βασίλειο.
H Nature Valley έκτισε μια δυνατή συνεργασία με την Βρετανική Ομοσπονδία Τένις. Αρκετοί αγώνες βρίσκονται κάτω από την χορηγία της παίρνοντας και το όνομα της όπως Νature Valley OPEN Nottingham και το Νature Valley OPEN Birmingham.
Ακόμη μέσω της πλατφόρμας της η εταιρεία προωθεί το Brand της με δραστηριότητες που προάγουν το «Τένις για όλους»