Πως η Nature Valley χρησιμοποιεί τον αθλητισμό για να κτίσει το brand της

Η Nature Valley, η κορυφαία μπάρα δημητριακών στο Ηνωμένο Βασίλειο κατάφερε να κτίσει το brand της χρησιμοποιώντας τον αθλητισμό.
 
Τις μεθόδους προωθήσεις της Nature Valley ανέφερε στο 6th Brand Congress, ο Arjoon Bose, Head of Marketing, της General Mills του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η κορυφαία μπάρα δημητριακών προωθεί το brand μέσω χορηγιών της σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, αλλά και με χορηγίες σε αναγνωρίσιμους αθλητές. Μεγαλύτερη όμως βαρύτητα δίνει στο αγώνισμα του τένις που είναι αρκετά δημοφιλές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

H Nature Valley έκτισε μια δυνατή συνεργασία με την Βρετανική Ομοσπονδία Τένις. Αρκετοί αγώνες βρίσκονται κάτω από την χορηγία της παίρνοντας και το όνομα της όπως Νature Valley OPEN Nottingham και το Νature Valley OPEN Birmingham.

Ακόμη μέσω της πλατφόρμας της η εταιρεία προωθεί το Brand της με δραστηριότητες που προάγουν το «Τένις για όλους»

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά