Έτσι "τρέχει" το brand του το Runtastic

Έτσι "τρέχει" το brand του το Runtastic

Έτσι "τρέχει" το brand του το Runtastic

Το Runtastic ξεκίνησε ως ένα app - gps που καταγράφει στατιστικά στοιχείων δρομέων. Στην συνέχεια πρόσθεσε στην γκάμα του το runtastic results που υποστηρίζει τους αθλητές με προπονητικά προγράμματα εκγύμνασης. Το app έχει συνολικά 268 εκατ. λήψεις, ενώ κάθε μέρα γίνονται 150.000 λήψεις. Από το 2015 είναι μέρος του digital@adidas.

RELATED ARTICLES


Για το πως το δημοφιλές app κτίζει το brand του μίλησε στο 6th Brand Congress, ο Johannes Knoll, Regional Manager Western Europe, Runtastic Gmbh, Austria της Runtastic.

Το Runstastic σύμφωνα με τον Knoll προωθεί το brand του με διάφορους τρόπους. Πρώτα μέσω του app με μηνύματα και με ειδοποιήσεις στο τηλέφωνο του χρήστη, ενώ άμεση επικοινωνία γίνεται και με αποστολή ενημερώσεων μέσω newsletter.

Σημαντική είναι και η παρουσία του brand στα social media με 5.5 εκατ. ακόλουθούς. Το brand προωθεί το περιεχόμενο του από 4 διαφορετικά Social Media, του Facebook, του Instagram, του Twitter, και του Youtube.

Σημαντικός πυλώνας επικοινωνίας της Runtastic είναι και το blog της. Με αναρτημένα πέραν των 4.400 άρθρων στο blog της , σε 7 διαφορετικές γλώσσες η Runtastic επικοινωνεί με 5 εκατ. διαφορετικούς χρήστες.

Η προώθηση του brand γίνεται ακόμη καλύτερα με συνεργασίες όπως αυτή του Μαραθωνίου του Βερολίνου, αλλά και η σύνδεση του με το παγκόσμιο δρομικό κίνημα των adidas runners.  

To Runstastic κάνει ακόμα πιο δυνατή την σχέση του με τους ακόλουθους του πραγματοποιώντας αθλητικά γεγονότα σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας