O Marketing Manager της Cookson Adventures στην Κύπρο

Αλλάζει τους μέχρι τώρα κανόνες, κάνει την έκπληξη και φορά πολλά πρόσωπα.
 
Το “6th Brand Congress” φιλοξενεί φέτος πολλούς κι ενδιαφέροντες Brand & Marketing Managers, οι οποίοι ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο για να παρουσιάσουν τις ομιλίες τους στο κοινό της Κύπρου. Ελάτε να μάθετε από πρώτο χέρι πώς η διάδραση, οι προτιμήσεις, η αφήγηση ιστοριών και οι συνήθειες των πελατών είναι αυτά που συχνά καθορίζουν το Μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή υπηρεσιών. Ραντεβού αυτή Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. Κάντε μαζί με το σύγχρονο branding την ανατροπή: Εξελίξτε το brand σας, αφηγηθείτε το δικό σας στόρι, μέσα από σωστή Στρατηγική, οικοδομώντας μια μοναδική, δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία.
 
Στο φετινό 6th Brand Congress, θα βρίσκεται μεταξύ των άλλων διαπρεπών ομιλητών, ο Marketing Manager της Cookson Adventures του Ηνωμένου Βασιλείου, Ricardo Gato. O κ. Gato μετρά 12 χρόνια εμπειρίας ως Brand Manager, με εξειδίκευση στην αναδιαμόρφωση μιας μάρκας και στον εκσυγχρονισμό της Στρατηγικής Marketing μέσα από την αφήγηση ιστοριών. Στην παρουσίασή του, ο κ. Gato θα εξηγήσει πώς το storytelling αποτελεί από τα βασικότερα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα brand για τη βελτίωση της εικόνας του, όπως επίσης και να ενισχύσει τη σύνδεσή του με τον καταναλωτή. Επιπλέον, ο Ricardo Gato θα δώσει απτά παραδείγματα αναδιαμόρφωσης του brand της Cookson Adventures, η οποία επιτεύχθηκε μέσα από την εξιστόρηση των ιδιοκτητών της.
 
Μην χάσετε την ευκαιρία να μάθετε στην πράξη πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος των Εμπορικών Επωνυμιών, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί με τους πελάτες τους και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ και της Προβολής, καθώς και την ίδια την επιτυχία του ίδιου ενός Brand. Το “6th Brand Congress” είναι must!
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#pdf-program-link
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#registration
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): The Entertainer, ΙMR/University of Nicosia™, Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
 
 
 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett