Καταξιωμένοι Brand Managers στο 6th Brand Congress

Το “6th Brand Congressαλλάζει τους «κανόνες» και φέτος είναι σίγουρο ότι θα μας εκπλήξει διαφορετικά. Εξέλιξε το brand σου και αφηγήσου τη δική σου ιστορία μέσα από σωστή στρατηγική, χτίζοντας μια δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία. Η διάδραση, οι προτιμήσεις και συνήθειες των πελατών σου είναι συχνά εκείνες που καθοδηγούν το Μάρκετινγκ του προϊόντος ή των υπηρεσιών σου. Το ανανεωμένο “6th Brand Congress” δίνει ραντεβού φέτος την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει έγκριτους Brand Managers που θα αναλύσουν τις νέες τάσεις, στρατηγικές κι αλλαγές που συμβαίνουν στον πλούσιο και συναρπαστικό κόσμο των Brands
 
Το “6th Brand Congress” φιλοξενεί φέτος ομιλίες και παρουσιάσεις από καταξιωμένους Brand και Marketing Managers που έρχονται από το εξωτερικό ειδικά για το κυπριακό κοινό και το event. Στο Συνέδριο θα αποκαλυφθούν μυστικά για το πώς μπορείς να εξελίξεις αλλά και να αλλάξεις ολοκληρωτικά τη μάρκα σου, σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού. Τα δεδομένα μετασχηματίζονται, η Τεχνολογία εξελίσσεται και μαζί τους, τα διάφορα brands που τείνουν να προσαρμόζονται στην κάθε εποχή και να γίνονται ολοένα και πιο ελκυστικά.
 
Στο “Brand Congress” πρωταγωνιστούσε τα περασμένα χρόνια πάντοτε 1 κεντρικός ομιλητής, κάθε φορά. Μέχρι σήμερα, από το βάθρο του Συνεδρίου έχουν περάσει οι εξής διαπρεπείς brand experts: Ο thought leader στο Brand & Marketing Management, Markus Kramer, ο Peter Fisk που φιγουράρει ως ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματίες στον κόσμο σύμφωνα με τη λίστα Thinkers 50 “Guru Radar”, ο Martin Lindstrom που ψηφίστηκε ως Νο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals του κόσμου (2015) και ο Jonathan Gabay, κορυφαίος σύμβουλος σε θέματα branding. Φέτος, η μορφή του Συνεδρίου αλλάζει, φρεσκάρεται και αντί για έναν πρωταγωνιστή, η διοργάνωση θα φιλοξενήσει Brand Managers μεγάλων εταιρειών από το εξωτερικό: την Vivian Nasamu-Odior, Director Baby House of Brands, AMET (Johnsons, Desitin, Aveeno Baby & Aveeno Adult), Johnson & Johnson, Ντουμπάι και τον Clemens Zehetner, Head of Marketing, Runtastic GmbH, Αυστρία.
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με τη θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: http://events@imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Τέσσερα εμπόδια για νέους διευθυντές και ο ρόλος της εκπαίδευσης στην υπέρβασή τους
Εισαγωγή νέων Γραμματίων του Δημοσίου ύψους €25 εκατ. στο ΧΑΚ
Επεκτείνει την παρουσία του στην Κύπρο με το άνοιγμα νέων γραφείων ο Όμιλος Isystems
H Lidl Κύπρου στηρίζει σταθερά το Ayia Napa Youth Soccer Festival
Έρευνα CyEmployers: Διασύνδεση των δεξιοτήτων που αποκτούνται από την ανώτερη εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας
Ανοίγει τις πύλες της η γκαλερί που έρχεται να κάνει την ανατροπή
Η επίδραση της ΤΝ στις επαγγελματικές υπηρεσίες
Μείωση μετοχικού κεφαλαίου της Τρ. Κύπρου λόγω προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκλήρωσε με επιτυχία την έκδοση πράσινου ομολόγου ύψους €300 εκατ.
Ενδυνάμωση νέας γενιάς για καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο