Χορηγία Κατηγορίας Υπηρεσίες

CIM Summit 2019: Unlocking True Potential

Το φετινόCIM Summit 2019-Unlocking True Potential”, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Απριλίου 2019 στις 08:30 στα γραφεία της Τράπεζας Κύπρου (Αγία Παρασκευή), Λευκωσία, στοχεύει να ενημερώσει τις τοπικές επιχειρήσεις γύρω από όλες τις εξελίξεις όπως καταγράφονται στους τομείς του Marketing και Management
 
Ανάμεσα στους διακεκριμένους ομιλητές που φιλοξενεί το Συνέδριο, είναι ο Nelson Phillips, Abu Dhabi Chamber Chair in Strategy and Innovation του Imperial Business School. Στην παρουσίασή του με τίτλο “Leading Digital Transformationθα επικεντρωθεί στην εξάπλωση της Ψηφιακής Τεχνολογίας στην σημερινή εποχή, η οποία επηρεάζει τόσο τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς όσο και τους ηγέτες τους. Ο Ψηφιακός Κόσμος και οι εφαρμογές του ανοίγουν το δρόμο για σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών, επιτρέποντάς τους να παραμένουν σύγχρονες, ευέλικτες και πετυχημένες. Σε ένα αχανές τοπίο Νέων Τεχνολογιών, οι ηγέτες θα πρέπει να είναι διαρκώς ενήμεροι και ευθυγραμμισμένοι με τις επίκαιρες τεχνολογικές στρατηγικές, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις του μοντέρνου εργασιακού περιβάλλοντος.
 
Ο Karel Cool, Professor of Strategic Management και BP Chaired Professor του European Competitiveness, INSEAD, θα μιλήσει με άξονα το “Unlocking Markets by Leveraging Customer Turnover”.  Η εμπιστοσύνη σε ένα brand αλλά και ο βαθμός στον οποίο οι πελάτες επιλέγουν να παραμένουν πιστοί σε αυτό, έχει αποτελέσει σημαντικό θέμα προς έρευνα στον τομέα του Marketing. Μια λιγότερο κατανοητή έννοια του Marketing είναι το customer turnover, το οποίο μετρά τον βαθμό στον οποίο η Αγορά ανανεώνεται αυτόματα με νέους πελάτες και εξαντλείται όταν οι πελάτες της αποχωρούν. Κατά την παρουσίασή του, ο κ.Cool θα μοιραστεί τρόπους και μυστικά που συγκρατούν και μειώνουν το παραπάνω φαινόμενο.
 
Επόμενος ομιλητής, ο Lucian Camp, Principal Camp Consulting, ο οποίος θα απαντήσει μέσω της παρουσίασής του  “Why Marketers Need to Think Bigger About Marketing, στο ερώτημα που πρωταγωνιστεί στο πρόσφατα δημοσιευμένο βιβλίο του “No Small Change”. Πάρα πολλοί marketeers εξακολουθούν να οριοθετούν τον ρόλο τους σε ένα πολύ στενό πλαίσιο, θεωρώντας πως ο σημαντικότερος -ίσως και μοναδικός- τους ρόλος είναι να αναλάβουν την ευθύνη για τις επικοινωνίες Μάρκετινγκ των εταιρειών που αναλαμβάνουν. Παρόλα αυτά, στον σημερινό Ψηφιακό Κόσμο, είναι επιτακτικό περισσότερο από ποτέ το κομμάτι του Μάρκετινγκ να αντιπροσωπεύει πλήρως τον πελάτη σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης του, διασφαλίζοντας πως όλες οι αντίστοιχες αποφάσεις Στρατηγικής και Προβολής αντικατοπτρίζουν τον πελάτη και τις δικές του ανάγκες.
 
Τελευταίο θέμα του Συνεδρίου, είναι το “The Future of Customer Experience is the Key to Growth” από την Cammy Crolic, Associate Professor, Said Business School, του University of Oxford, η οποία θα εξετάσει την ανάπτυξη των Μεγάλων Δεδομένων και της Τεχνολογίας, δίνοντας έμφαση κι αξία στην εμπειρία του πελάτη. Η παρουσίαση της κας Crolic αναφέρεται στη σημασία δημιουργίας αξιοσημείωτων εμπειριών για τους πελάτες, καθώς και στον τρόπο με τον οποίο οι Νέες Τεχνολογίες διευκολύνουν και αλλάζουν την συνολική in-store εμπειρία. Αυτό είναι και το κλειδί για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, Ανθρώπινου Δυναμικού, Πωλήσεων, Παραγωγής, Logistics και γενικότερα, προς κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις όπως διαμορφώνονται στον χώρο των Επιχειρήσεων.
 
Για περισσότερες Πληροφορίες, κάντε κλικ ΕΔΩ
 
Διοργανωτής: Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School, Χρυσοί Χορηγοί: Green energy, Paradisiotis, Cablenet, Αργυροί Χορηγοί: Gan Direct, McDonalds, Pari Mach, C.A. Papaellinas, Iron Mountain, Χάλκινοι Χορηγοί: PHC, Tototheo, Aon Hewitt, Kean, L’OR, Zorbas Bakeries, FXTM, Alphamega, Υποστηρικτές: Landas Colour printing, Phoenixpro, DHL, Commercial General Insurance, Lightblack, Cassoulides printers, Photos Photiades Group, British High Commission Nicosia Partner: Charalambides Christis, Special Partner: Bank of Cyprus Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV, IN Business magazine, Gold magazine, Συντονιστής: IMH.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ - τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
 
 

Δειτε Επισης

Συνεργασία U Travel-Capacitor Partners: Ρεκόρ στις online πωλήσεις των ταξιδιωτικών πακέτων του Tomorrowland
7ο Cyprus HealthCare Conference: Η πορεία προς ισότιμο και καθολικό σύστημα υγείας
Η νέα επιστημονική επιτροπή του ΠΑΣΥΚΑΦ
Φαίδωνας Φαίδωνος: Πάνω από 600 οι φοιτητές ΤΕΠΑΚ στην Πάφο τη νέα χρονιά
Τομείς συνεργασίας συζήτησαν Βαφεάδης και Χατζημανώλη με DP World στο Ντουμπάι
Επιχειρηματικό φόρουμ Κύπρου-Εσθονίας: Προώθηση διμερών συνεργασιών
Οι εποπτικές προτεραιότητες της ΕΚΚ για το 2024-Επικέντρωση σε ΚΕΠΕΥ με διασυνοριακές δραστηριότητες
Εργασιακή ευημερία: Βασικός παράγοντας για τη βιώσιμη επιτυχία των οργανισμών
Ανανέωση διεθνούς διαπίστευσης EFMD για το Πρόγραμμα ΜΒΑ του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η Freedom24 Super Grand Χορηγός για τον πρώτο Ολυμπιονίκη της Κύπρου Παύλο Κοντίδη