TOYOTA Κύπρου και Marketway κατά τροχαίων δυστυχημάτων

Η TOYOTA Κύπρου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για εταιρική και κοινωνική ευθύνη, και η Marketway Ltd ένωσαν τις δυνάμεις τους απέναντι στην ανησυχητική αύξηση των τροχαίων δυστυχημάτων.
Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν μια εκστρατεία οδικής ασφάλειας, ενστερνιζόμενες την αίσθηση ευθύνης και την ανάγκη της ενεργούς δράσης για τη μείωση των τροχαίων συγκρούσεων.
 
Η εκστρατεία εστιάζει στην οδήγηση υπό τη χρήση των social media, σε έναν πολύ σοβαρό και συχνό παράγοντα πρόκλησης ατυχημάτων, όπως αναδεικνύεται από τις ετήσιες Έκθεσεις της Αστυνομίας Κύπρου σύμφωνα με τις οποίες η απρόσεκτη/αμελής οδήγηση είναι ποσοστιαία ο μεγαλύτερος παράγοντας πρόκλησης ατυχημάτων.
 
Η δημιουργική φαντασία και η έμπνευση επιστρατεύθηκαν σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια, που διοχετεύει με σαφήνεια τα μηνύματα και το στίγμα της, με τελικό στόχο να εντυπωθεί στη μνήμη του κοινού, διασφαλίζοντας την προώθηση της ορθής οδηγικής συμπεριφοράς.
 
Η συνεργασία TOYOTA Κύπρου και Marketway Ltd ανέδειξε τον αρμονικό σχεδιασμό και την προσεκτική υλοποίηση της από κοινού δράσης των δύο εταιρειών, δημιουργώντας μια ευρηματική, καινοτόμα και εμπνευσμένη εκστρατεία, η οποία βασίστηκε σε τέσσερεις θεμελιώδεις πυλώνες: α) την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων, β) την αφύπνιση των πολιτών γ) την καλλιέργεια οδηγικής συνείδησης όσον αφορά στη χρήση των social media και δ) την προαγωγή της οδικής ασφάλειας με σεβασμό στον Κ.Ο.Κ (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας).
 
Πέραν των αυστηρότερων προστίμων από τις τοπικές αρχές, η Τoyota επενδύει στην καλλιέργεια της οδηγικής παιδείας, η οποία για να δημιουργηθεί και να διατηρηθεί προϋποθέτει ένα ευρύ φάσμα δράσεων και συνεργασιών του συνόλου των θεσμικών φορέων και των διαφόρων ανεξάρτητων πρωτοβουλιών με κοινό όραμα και συντονισμένη δράση.
 
Στο πλαίσιο αυτό, πρωτοβουλίες και συνεργασίες όπως οι παραπάνω μπορούν να λειτουργήσουν ενισχυτικά και υποστηρικτικά στην απόπειρα της Πολιτείας και της Αστυνομίας να κινητοποιήσουν τους πολίτες και να μειώσουν τον αριθμό των τροχαίων δυστυχημάτων.
 
H TOYOTA Κύπρου και η Marketway Ltd συγκροτούν ένα κοινό μέτωπο και στέλνουν, μέσω της εκστρατείας τους, ένα ισχυρό μήνυμα που σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να αγνοηθεί

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett