Η ΚΕΑΝ θρηνεί για το θάνατο της Εύης Παπαδοπούλου

Η ΚΕΑΝ Soft Drinks Ltd με μεγάλη θλίψη ανακοινώνει ότι η Εύη Παπαδοπούλου, εκ των ιδιοκτητών της ΚΕΑΝ, Διευθύντριας Μάρκετινγκ και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, απεβίωσε στις 29 Μαρτίου 2019, μετά από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο.  
 
Σπούδασε HND στο Cambridge College of Arts and Technology και μετά Οικονομικά BSc στο Brunel University στην Αγγλία. Μετά τις σπουδές της εργάστηκε στην Αγγλία, και από το 1976 εργαζόταν στην οικογενειακών συμφερόντων εταιρεία KEAN Soft Drinks Ltd, στη Λεμεσό.
 
Η Εύη Παπαδοπούλου ήταν πρόεδρος και ιδρυτικό μέλος της Europa Donna Κύπρου αλλά και Αντιπρόεδρος της Europa Donna the European Breast Cancer Coalition με βάση το Μιλάνο και μέλος του Συμβουλίου.
 
Διετέλεσε μέλος του Συμβουλίου Βιομηχανικής Ανάπτυξης του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, και σε διάφορους Συνδέσμους όπως: Πρόεδρος Επιτροπής Λεμεσού του Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Φίλων, Υπεύθυνη Κίνησης Πολιτών για το Ακτινοθεραπευτικό / Ογκολογικό Λεμεσού. Ήταν επίσης μέλος του Curium Rotary Club και στέλεχος των Young Presidents' Organisation και World Presidents' Organisation.
 
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ενημερώνει ότι, λόγω πένθους, η εορταστική βραδιά για τα 70χρονια ΚΕΑΝ, η οποία ήταν προγραμματισμένη για τις 12 Απριλίου 2019, αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας.
 
 

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;