SocialSpace Academy: Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική για εταιρείες μέχρι 49 άτομα!

Οι δυσχερείς οικονομικές συνθήκες της εποχής μας έχουν επηρεάσει αρνητικά τη δυναμική πολλών επιχειρήσεων. Οι μικρές επιχειρήσεις  μέχρι 49 άτομα, οι οποίες έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την οικονομική κρίση, πρέπει άμεσα να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον για 3 λόγους:
1. το επιχειρηματικό τους μοντέλο χρειάζεται εκσυγχρονισμό,
2. το προϊόν τους ίσως να μην  είναι αποτελεσματικό δεδομένου ότι οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν, και
3. η παροχή της πρότασης αξίας χρειάζεται αναβάθμιση.

Για να μπορέσουν να δράσουν αποτελεσματικά οι ιδιοκτήτες και οι διευθυντές μικρών επιχειρήσεων θα πρέπει να μάθουν πώς να αξιολογούν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να εντοπίζουν ευκαιρίες για βελτίωσή του. Αυτό θα τους βοηθήσει να δημιουργήσουν μοναδικά στρατηγικά και επιχειρησιακά πλεονεκτήματα που θα κτίσουν αξία τόσο στη επιχείρηση όσο και στους πελάτες.

Ως αποτέλεσμα, θα ενισχυθεί δραστικά τόσο η ανταγωνιστικότητα και η παραγωγικότητα της επιχείρησης όσο και η κερδοφορία  της!

ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Nα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες και διευθυντές μικρών επιχειρήσεων να αξιολογούν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να εντοπίζουν ευκαιρίες για βελτίωσή του, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν μοναδικά στρατηγικά και επιχειρησιακά πλεονεκτήματα που θα κτίσουν αξία τόσο στη επιχείρηση όσο και στους πελάτες. Μεταξύ άλλων το σεμινάριο καλύπτει τους βασικούς πυλώνες επιτυχίας της επιχείρησής σας!

ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1. 
Θα βρείτε τρόπους για να βελτιώσετε τα έσοδα της επιχείρησης όπως με καλύτερη τιμολόγηση, με αύξηση του πελατολογίου , μέσω πιστότητας, κ.α.
2. Θα σας δώσει έξυπνες Ιδέες και λύσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση του πελάτη.
3. Θα σας βοηθήσει να εντοπίζετε καλές ευκαιρίες καθώς και πού να εστιάζετε όταν αξιολογείτε ευκαιρίες.
4. Θα πάρετε ιδέες για συναφή μοντέλα εισροής ρευστότητας στην εταιρεία σας.
5. Θα σας βοηθήσει να κτίσετε ή αναπτύξετε περαιτέρω την υποδομή σας με καινοτόμες δράσεις – τεχνολογία, διαδικασίες, οργάνωση, κ.α.
6. Θα σας παρέχει αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης του προσωπικού σας.

ΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ
Το πρόγραμμα αυτό θεωρείται ζωτικής σημασίας και περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευση και 4 ώρες επίσκεψη του εκπαιδευτή σε ρόλο συμβούλου στην επιχείρηση σας. Στόχος της επίσκεψης είναι η εφαρμογή των όσων θα διδαχθείτε στα δικά σας δεδομένα. Επίσης στη συνάντηση θα έχετε την ευκαιρία να δείτε όλα τα θέματα που σας απασχολούν στη λεπτομέρεια.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
Ημερομηνίες:
16 και 18 Απριλίου 2019
Ώρες: 08:45-16:45
Χώρος: Semeli Hotel, Λευκωσία
Κόστος Συμμετοχής: €0

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 22261088 ή να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας εδώ για να κάνετε την εγγραφή σας.

Δειτε Επισης

Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
CyEmployers: Διασύνδεση δεξιοτήτων που αποκτούνται από την Ανώτερη Εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας