H Skyscanner στο 11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Αδιαμφισβήτητα, είναι από τις παγκόσμιες εταιρείες-κολοσσούς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και σε θέματα αναζήτησης και σύγκρισης τιμών όσον αφορά οικονομικές πτήσεις, ξενοδοχεία και ενοικίαση αυτοκινήτων.
 
Η Skyscanner, η διεθνής μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών ταξιδιών, έκλεισε συνεργασία με την Star Alliance. Κι αυτή, είναι σίγουρα η μεγαλύτερη «αεροπορική συμμαχία» των τελευταίων ετών. Σκοπός της συνεργασίας, να μπορούν οι ταξιδιώτες που επισκέπτονται τον ιστότοπο της Scyscanner να πραγματοποιούν απευθείας κρατήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance! Την στρατηγική Μάρκετινγκ της Scyscanner όπως και όλα τα νεότερα της εταιρείας σε θέματα ευκαιριών και marketing channels θα αναλύσει ο George Filippou, ΕΜΕΑ Paid Rep της Skyscanner Σκωτίας στο εξαιρετικά ενδιαφέρον και πολυαναμενόμενο «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου». Ραντεβού την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 
 
Θα είναι σίγουρα μία από τις ομιλίες που θα ξεχωρίσουν. Ο George Filippou και η παρουσίασή του με τίτλοGrowth at Scale εστιάζουν στις βασικές λειτουργίες της πλατφόρμας Skyscanner.com, με στόχο να ενημερωθεί κάθε ενδιαφερόμενος για την τεχνολογία που επηρεάζει τα εμπορικά και διαφημιστικά κανάλια. Ο κ.Filippou θα εξηγήσει πώς η Scyscanner προετοιμάζεται και ελίσσεται μέσα από νέες μεθόδους Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας, αλλά και νέων συνεργειών, ώστε να ικανοποιεί όσο το δυνατόν αρτιότερα τους πελάτες της και να αναπτύσσεται βάσει των τεχνολογικών εξελίξεων.
 
Στο μικροσκόπιο του «11ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου» μπαίνουν όλα τα νέα δεδομένα και η επικαιρότητα, αλλά και πετυχημένα παραδείγματα online καταστημάτων, τα οποία δύναται να γίνουν η κατάλληλη αφορμή ώστε να εμπνευστούν οι εκπρόσωποι των κυπριακών επιχειρήσεων, να αντλήσουν ιδέες και δοκιμασμένες, εφαρμόσιμες στρατηγικές. Το Συνέδριο μιλά στη γλώσσα του Σύγχρονου Επιχειρηματία και προσφέρει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για μια ανταγωνιστική αυτοπροβολή και κερδοφορία.
 
Το «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» αφορά κι απευθύνεται προς: επιχειρηματίες, διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας, digital managers και μάνατζερς τμημάτων, όπως και κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά, αλλά και προς προμηθευτές, εμπόρους, εταιρείες Logistics, γραφεία που προσφέρουν Ψηφιακές Υπηρεσίες και επιχειρηματίες που έχουν δρομολογήσει την διαδικτυακή τους παρουσία.
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ

Πληροφορίες
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): G.A.P. Vassilopoulos Group & SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean's Coffees και JCC Payment Systems Ltd
Υποστηρικτής: Όμιλος Εταιρειών Ανδρονίκου
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Gold και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κόστος συμμετοχής κι εγγραφές - ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com  ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett