Do’s & Dont’s των Online Πωλήσεων

InBusinessNews  08/02/2019 09:47
Do’s & Dont’s των Online Πωλήσεων

Do’s & Dont’s των Online Πωλήσεων

InBusinessNews  08/02/2019 09:47
Σωστός σχεδιασμός και πλάνο! Δύο όχι και τόσο μυστικά συστατικά επιτυχίας για κάθε επιχείρηση με παρουσία στο διαδίκτυο, που όμως εφαρμόζονται από λίγους. Οι πλατφόρμες skroutz.gr και BestPrice.gr μας μαθαίνουν πολλά: Μια πολυετή εμπειρία που αποκωδικοποιεί δυναμικές στρατηγικές επιλογές και μια πραγματικά αξιοζήλευτη διαδρομή στον κόσμο των online Πωλήσεων.
 
Το «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» φιλοξενεί, μεταξύ άλλων, τον Γιώργο Δημητρίου, Head of Marketing & Communications του skroutz.gr και τον Γιώργο Φραγκάκη, Chief Operating & Revenue Officer της BestPrice.gr. Οι δύο φτασμένοι επαγγελματίες φέρνουν στο προσκήνιο τους τρόπους που αποτελούν αφετηρία, ώστε να αποκτήσει μια επιχείρηση δυνατό προφίλ και παρουσία στην Ψηφιακή Αγορά. Ραντεβού, την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 
 
Ο Γιώργος Δημητρίου του skroutz.gr θα καλύψει μια πλούσια θεματολογία μέσα από την παρουσίασή του: βέλτιστες πρακτικές, απαραίτητα εφόδια, τα «ναι» και «όχι», συνηθισμένα λάθη. Όλα τα παραπάνω, συνθέτουν το survival kit για τον σύγχρονο επιχειρηματία που στοχεύει στη μεγιστοποίηση απόδοσης των πωλήσεων του eshop του. Ο Γιώργος Φραγκάκης της BestPrice.gr, με τη σειρά του, παρέχει χρήσιμες συμβουλές για μια αποτελεσματική Στρατηγική Μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην Εξυπηρέτηση Πελατών, πριν και μετά την πώληση, ενώ, φυσικά, θα σταθεί στο πετυχημένο case study της BestPrice.gr.
 
Στόχος του «11ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου» είναι οι διεθνείς τάσεις κι εξελίξεις, όπως και πετυχημένα παραδείγματα από online καταστήματα, μέσω των οποίων οι εκπρόσωποι των κυπριακών επιχειρήσεων μπορούν εύκολα να αντλήσουν ιδέες και δοκιμασμένες εφαρμογές. Το Συνέδριο μιλά στη γλώσσα του Σύγχρονου Επιχειρηματία, προσφέροντας όλα εκείνα τα απαραίτητα εργαλεία κι εφόδια για μια ανταγωνιστική αυτοπροβολή και κερδοφορία. Είναι, ουσιαστικά, ένας Οδηγός για την ορθή παρουσία των επιχειρήσεων online.
 
Το «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» αφορά και απευθύνεται προς: επιχειρηματίες, διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας, digital managers και μάνατζερς τμημάτων, όπως και κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά, αλλά και προς προμηθευτές, εμπόρους, εταιρείες Logistics, γραφεία που προσφέρουν Ψηφιακές Υπηρεσίες κι επιχειρηματίες που έχουν δρομολογήσει την διαδικτυακή τους παρουσία.
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): G.A.P. Vassilopoulos Group & SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean's Coffees και JCC Payment Systems Ltd
Υποστηρικτής: Όμιλος Εταιρειών Ανδρονίκου
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Gold και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κόστος συμμετοχής κι εγγραφές - ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com  ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας