Τα νέα marketing tips για τα social media
12:12 - 30 Νοεμβρίου 2018
Τα δικά του marketing tips, έδωσε ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων σύμβουλος της Webarts κατά την παρουσίασή του στο 15ο Digital Marketing forum.
1. Συζητήσεις μέσω του chat messenger
50% των καταναλωτών προτιμούν το messenger
30% αναζητεί ζωντανή συνομιλία με μια ιστοσελίδα
2. Ανεβαίνει το κινητό
70% θα ενωμερωθούν μέσω του κινητού
3. Τεχνολογία vs Άνθρωποι
80% των εταιρειών απορρίπτει την τεχνολογία τον πρώτο χρόνο και 90% τον δεύτερο. Το μάρκετινγκ χρειάζεται τη τεχνολογία και η τεχνολογία τους ανθρώπους.
4. Συνεχής υποστήριξη στην ανάπτυξη
Ένας ευχαριστημένος πελάτης, συνεπάγεται με εννέα ευχάριστες αναφορές για το brand, ενώ ένα παράπονο συνεπάγεται με 26 θυμωμένους πελάτες. Το 82% των καταναλωτών έφυγε από μια εταιρεία επειδή εισέπραξε κακό service. Η απολογία του brand αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών κατά 74%.
5 Επένδυση στους micro influencers
Είναι οι πελάτες, είναι τα άτομα που βρίσκονται δίπλα στο brand, κοστίζουν λιγότερο και είναι αυτοί που στηρίζουν το προϊόν.
6. Content που παρακινεί
Δεν έχει να κάνει μόνο με το εντυπωσιακό περιεχόμενο αλλά για το τι πραγματικά ενδιαφέρει τους καταναλωτές. Το 70% των αγορών γίνεται πριν ο καταναλωτής μιλήσει με τον πωλητή.
1. Συζητήσεις μέσω του chat messenger
50% των καταναλωτών προτιμούν το messenger
30% αναζητεί ζωντανή συνομιλία με μια ιστοσελίδα
2. Ανεβαίνει το κινητό
70% θα ενωμερωθούν μέσω του κινητού
3. Τεχνολογία vs Άνθρωποι
80% των εταιρειών απορρίπτει την τεχνολογία τον πρώτο χρόνο και 90% τον δεύτερο. Το μάρκετινγκ χρειάζεται τη τεχνολογία και η τεχνολογία τους ανθρώπους.
4. Συνεχής υποστήριξη στην ανάπτυξη
Ένας ευχαριστημένος πελάτης, συνεπάγεται με εννέα ευχάριστες αναφορές για το brand, ενώ ένα παράπονο συνεπάγεται με 26 θυμωμένους πελάτες. Το 82% των καταναλωτών έφυγε από μια εταιρεία επειδή εισέπραξε κακό service. Η απολογία του brand αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών κατά 74%.
5 Επένδυση στους micro influencers
Είναι οι πελάτες, είναι τα άτομα που βρίσκονται δίπλα στο brand, κοστίζουν λιγότερο και είναι αυτοί που στηρίζουν το προϊόν.
6. Content που παρακινεί
Δεν έχει να κάνει μόνο με το εντυπωσιακό περιεχόμενο αλλά για το τι πραγματικά ενδιαφέρει τους καταναλωτές. Το 70% των αγορών γίνεται πριν ο καταναλωτής μιλήσει με τον πωλητή.