Oscar Ugaz: Μύθοι και αλήθειες γύρω από τα brand communities και τα Social Media

Στους μύθους γύρω από τα brand communities και τα Social Media αναφέρθηκε  κατά την ομιλία του ο Oscar Ugaz, Strategy Director, Atomikal Digital Marketing κα πρώην Digital Business Manager της Real Madrid C.F., κατά το 15ο Digital Marketing Forum που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. 

1. «Τo Facebook, το Twitter και το Instagram αποτελούν communities». Στην πραγματικότητα τα social media αποτελούν εργαλεία marketing που βοηθούν να επικοινωνήσουμε με τις communities. Δεν αποτελούν communities και δεν απευθύνονται σε όλα τα κοινά. 
2. «Κτίσε το brand και ο κόσμος θα ακολουθήσει». Στην πραγματικότητα πρέπει να κτίσει κανείς ένα δυναμικό brand και ένα community με κινητικότητα και το brand θα ακολουθήσει.
3. Πώς εξασφαλίζεται η δομή και η συνέπεια σε ένα community; Προσδιορίζοντας τις ομάδες και μέσω επεξεργασίας των προσεγγίσεων και των ιδεών που έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο brand, οργανισμό ή προϊόν.
4. «Τα brand communities ακολουθούν πιστούς υποστηρικτές του brand». Στην πραγματικότητα η σύγκρουση φέρνει την ευημερία για τα communities. 
5. «Το brand community αποτελεί στρατηγική marketing».  Στην πραγματικότητα Μια κοινότητα είναι μια οργανωτική και επιχειρηματική στρατηγική. 
6. «Επιτυχημένα brand communities ελέγχονται αυστηρά. Στην πραγματικότητα τα communities χαρακτηρίζονται από χαλαρούς κανόνες και διαχείριση.

Δειτε Επισης

Το πρώτο Nissan X-Trail e-POWER από το MyPetrolina app στον μεγάλο νικητή
Τέσσερα εμπόδια για νέους διευθυντές και ο ρόλος της εκπαίδευσης στην υπέρβασή τους
Επεκτείνει την παρουσία του στην Κύπρο με το άνοιγμα νέων γραφείων ο Όμιλος Isystems
H Lidl Κύπρου στηρίζει σταθερά το Ayia Napa Youth Soccer Festival
Έρευνα CyEmployers: Διασύνδεση των δεξιοτήτων που αποκτούνται από την ανώτερη εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας
Ανοίγει τις πύλες της η γκαλερί που έρχεται να κάνει την ανατροπή
Η επίδραση της ΤΝ στις επαγγελματικές υπηρεσίες
Ενδυνάμωση νέας γενιάς για καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο
Η ανακοίνωση της CNP για την πώληση στην Ελληνική- «Το επόμενο βήμα…»
16α IN Business Awards: Απόψε η μεγάλη γιορτή του κυπριακού επιχειρείν