Οι τάσεις των Social Media για το 2019

Ένα πράγμα που είναι σταθερό για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι τίποτα δεν είναι το ίδιο και ότι γνωρίζουμε σήμερα δεν σημαίνει ότι ισχύει και για το μέλλον. Όμως, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ουσιαστικό και απαραίτητο στοιχείο του ψηφιακού μάρκετινγκ, γι’ αυτό και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παραμένουν ενήμερες για ότι νεότερο υπάρχει. Μάθετε για τις τελευταίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τι να περιμένετε για το 2019 στο επερχόμενο “15th Digital Marketing Forum” που παρουσιάζει η Webarts, την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Ανακαλύψτε γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται μια σταθερή στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γνωρίστε ότι νεότερο έρχεται το 2019 από τη διεθνούς φήμης Social Media Marketing influencer, Nicky Kriel και ιδιοκτήτρια της εταιρείας Nicky Kriel Social Media από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Nicky Kriel, έχει πάθος με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσπαθεί με κάθε τρόπο να το μεταδώσει στις επιχειρήσεις για να τα χρησιμοποιήσουν με έξυπνο τρόπο ώστε (οι ίδιες) να μεγαλώσουν και να ενδυναμωθούν. Όπως ισχυρίζεται η ίδια, το σημαντικό στοιχείο είναι η σύνδεση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τους ανθρώπους και η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους. Μάθετε λοιπόν όλα τα μυστικά στο “15th Digital Marketing Forum”.
 
Το “15th Digital Marketing Forum” αποτελεί το µεγαλύτερο ετήσιο θεσµό για τον κόσµο της Διαφήµισης, του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, των Media και της Επικοινωνίας στην Κύπρο. Στόχος του Φόρουμ είναι να εξοπλίσει κατάλληλα όλους τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ, ώστε να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις της σύγχρονης αγοράς, αναλύοντας παράλληλα τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές των στρατηγικών Ψηφιακής Διαφήμισης. Στο Συνέδριο θα αναλυθούν από ειδικούς τα trends που καταγράφονται στον κόσμο του Μάρκετινγκ, ενώ θα παρουσιαστούν καινοτόμες προσεγγίσεις που ενισχύουν την προβολή κι ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
 
Το Φόρουμ απευθύνεται προς διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων και ειδικότερα, προς: εταιρείες Επικοινωνίας και Διαφήμισης, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και σύμβουλους Μάρκετινγκ, εταιρείες Ερευνών Αγοράς, επαγγελματίες Πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
 
Περισσότερες Πληροφορίες για το Φόρουμ, θα βρείτε εδώ
 
Για online Εγγραφές, πατήστε εδώ
 
Πληροφορίες
Οργανωτές: IMH και Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα: Base Element, Cafe/Resto Powerbank, Gloria Jean's Coffees, ΙMR/University of Nicosia™, Mesimvria Enterprises, SAP, SocialSpace Academy
Υποστηρικτές: LandasColour, OJO Sun&glasses

Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS

Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙΝ Βusiness, Gold, REPORTER και ALPHA Κύπρου
Με τη στήριξη: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου και του Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
 
Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Με επικρίσεις και τροπολογίες ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του ΤΕΠΑΚ
Το πρώτο Nissan X-Trail e-POWER από το MyPetrolina app στον μεγάλο νικητή
Τέσσερα εμπόδια για νέους διευθυντές και ο ρόλος της εκπαίδευσης στην υπέρβασή τους
Επεκτείνει την παρουσία του στην Κύπρο με το άνοιγμα νέων γραφείων ο Όμιλος Isystems
H Lidl Κύπρου στηρίζει σταθερά το Ayia Napa Youth Soccer Festival
Έρευνα CyEmployers: Διασύνδεση των δεξιοτήτων που αποκτούνται από την ανώτερη εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας
Ανοίγει τις πύλες της η γκαλερί που έρχεται να κάνει την ανατροπή
Η επίδραση της ΤΝ στις επαγγελματικές υπηρεσίες
Ενδυνάμωση νέας γενιάς για καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο
Η ανακοίνωση της CNP για την πώληση στην Ελληνική- «Το επόμενο βήμα…»