Η περιέργεια «σκότωσε» τη γάτα… ή μήπως όχι;

Με την πάροδο του χρόνου, οι διαφημίσεις παίρνουν άλλη μορφή για να καταφέρουν να περάσουν ένα μήνυμα στον καταναλωτή.

Οι διαφημιστές από την άλλη, αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό, με στόχο να το ευαισθητοποιήσουν, να έρθουν σε επαφή με τον ψυχισμό του κάθε ατόμου και να δώσουν υποσυνείδητα μηνύματα. Σημαντικό στοιχείο για να πετύχει μία διαφήμιση είναι εκτός από το ότι οπτικά να είναι ωραία, θα πρέπει να κοινοί και την περιέργεια, δηλαδή να δημιουργεί ενδιαφέρον και να ξυπνά το μυαλό. Αν μια διαφήμιση λοιπόν δημιουργεί στο μυαλό του καταναλωτή ερωτήσεις, τότε δημιουργεί και αξέχαστες εμπειρίες. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι εκπρόσωποι των περισσότερων brands δεν κάνουν αυτές τις «επικίνδυνες» ερωτήσεις. Είναι καιρός να το αλλάξουμε αυτό. Ο ταλαντούχος keynote speaker και Content Strategist,  Jon Burkhart, θα βρίσκεται στην Κύπρο στο επερχόμενο “15th Digital Marketing Forum” που παρουσιάζει η Webarts, για να βοηθήσει όσους θα βρίσκονται εκεί να ενεργήσουν με τις περίεργες παρορμήσεις τους ώστε να δημιουργήσουν προκλητικό, πρωτότυπο, παιχνιδιάρικο και γεμάτο εκπλήξεις περιεχόμενο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί κανείς να δημιουργήσει μία αξέχαστη στιγμή στην ημέρα, τη βδομάδα ή ολόκληρο το χρόνο ενός αναγνώστη. 

Το “15th Digital Marketing Forum” θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Το συγκεκριμένο Φόρουμ αποτελεί τον µεγαλύτερο ετήσιο θεσµό για τον κόσµο της Διαφήµισης, του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, των Media και της Επικοινωνίας στην Κύπρο. Στόχος του Φόρουμ είναι να εξοπλίσει κατάλληλα όλους τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ, ώστε να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις της σύγχρονης αγοράς, αναλύοντας παράλληλα τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές των στρατηγικών Ψηφιακής Διαφήμισης. Στο Συνέδριο θα αναλυθούν από ειδικούς τα trends που καταγράφονται στον κόσμο του Μάρκετινγκ, ενώ θα παρουσιαστούν καινοτόμες προσεγγίσεις που ενισχύουν την προβολή κι ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
  
Ο Jon Burkhart είναι βραβευμένος keynote speaker, Content Strategist και συγγραφέας του Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time Advertising. Διευθύνει το TBC Global, και ασχολείται με την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη διαδραστικών παιχνιδιών για ενίσχυση και βελτίωση του content marketing. Στο πλούσιο του πελατολόγιο περιλαμβάνονται πασίγνωστα ονόματα όπως: GlaxoSmithKline, Unilever, Dove, Adidas, BBC, BMW, ebay, Arla Foods, Samsung, MTV, Heineken, Shell, Red Bull, Cannes Lions, Diageo  και πολλά άλλα.    

Το “15th Digital Marketing Forum” απευθύνεται προς διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων και ειδικότερα, προς: εταιρείες Επικοινωνίας και Διαφήμισης, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και σύμβουλους Μάρκετινγκ, εταιρείες Ερευνών Αγοράς, επαγγελματίες Πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
 
Περισσότερες Πληροφορίες για το Φόρουμ, θα βρείτε εδώ.

Για online Εγγραφές, πατήστε εδώ.

Πληροφορίες 
Οργανωτές:
IMH και Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα:  Cafe/Resto Powerbank, Base Element, Gloria Jean's Coffees, ΙMR/University of Nicosia™, Mesimvria Enterprises, Michaels Automotive, SAP, SocialSpace Academy
Υποστηρικτές: LandasColour, OJO Sun&glasses
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS. 
Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙΝ Βusiness, Gold, REPORTER και ALPHA Κύπρου 
Με τη στήριξη: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου και του Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου

Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
CyEmployers: Διασύνδεση δεξιοτήτων που αποκτούνται από την Ανώτερη Εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας