Ο ταλαντούχος Content Strategist Jon Burkhart στην Κύπρο


Αν αφήσει κανείς την περιέργειά του να περιπλανηθεί, θα σπάσει όλους τους κανόνες θέτοντας ερωτήσεις που κανείς δεν σκέφτηκε προηγουμένως. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι εκπρόσωποι των περισσότερων brands δεν κάνουν αυτές τις «επικίνδυνες» ερωτήσεις. Είναι καιρός να το αλλάξουμε αυτό. Ο keynote speaker και Content Strategist,  Jon Burkhart, θα βρίσκεται στην Κύπρο στο επερχόμενο “15th Digital Marketing Forum” που παρουσιάζει η Webarts, για να βοηθήσει όσους θα βρίσκονται εκεί να ενεργήσουν με τις περίεργες παρορμήσεις τους ώστε να δημιουργήσουν προκλητικό, πρωτότυπο, παιχνιδιάρικο και γεμάτο εκπλήξεις περιεχόμενο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί κανείς να δημιουργήσει μία αξέχαστη στιγμή στην ημέρα, τη βδομάδα ή ολόκληρο το χρόνο ενός αναγνώστη. 

Το “15th Digital Marketing Forum” θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Το συγκεκριμένο Φόρουμ αποτελεί τον µεγαλύτερο ετήσιο θεσµό για τον κόσµο της Διαφήµισης, του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, των Media και της Επικοινωνίας στην Κύπρο. Στόχος του Φόρουμ είναι να εξοπλίσει κατάλληλα όλους τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ, ώστε να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις της σύγχρονης αγοράς, αναλύοντας παράλληλα τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές των στρατηγικών Ψηφιακής Διαφήμισης. Στο Συνέδριο θα αναλυθούν από ειδικούς τα trends που καταγράφονται στον κόσμο του Μάρκετινγκ, ενώ θα παρουσιαστούν καινοτόμες προσεγγίσεις που ενισχύουν την προβολή κι ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
  
Ο Jon Burkhart είναι βραβευμένος keynote speaker, Content Strategist και συγγραφέας του Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time Advertising. Διευθύνει το TBC Global, και ασχολείται με την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη διαδραστικών παιχνιδιών για ενίσχυση και βελτίωση του content marketing. Στο πλούσιο του πελατολόγιο περιλαμβάνονται πασίγνωστα ονόματα όπως: GlaxoSmithKline, Unilever, Dove, Adidas, BBC, BMW, ebay, Arla Foods, Samsung, MTV, Heineken, Shell, Red Bull, Cannes Lions, Diageo  και πολλά άλλα.    

Το “15th Digital Marketing Forum” απευθύνεται προς διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων και ειδικότερα, προς: εταιρείες Επικοινωνίας και Διαφήμισης, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και σύμβουλους Μάρκετινγκ, εταιρείες Ερευνών Αγοράς, επαγγελματίες Πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
 
Περισσότερες Πληροφορίες για το Φόρουμ, θα βρείτε εδώ.

Για online Εγγραφές, πατήστε εδώ.

Πληροφορίες 
Οργανωτές:
IMH και Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα:  Base Element, Gloria Jean's Coffees, ΙMR/University of Nicosia™, SAP, SocialSpace Academy
Υποστηρικτές: LandasColour, OJO Sun&glasses
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS. 
Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙΝ Βusiness, Gold, REPORTER και ALPHA Κύπρου 
Με τη στήριξη: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου και του Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου

Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά
Επίσκεψη ομάδας εργαζομένων της Gordian στο Κέντρο Υπηρεσιών «ΣΕΑΝΑ»