3rd FMCG (KEBE – Eurobank Cyprus) Retail Trade Forum

Την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 το ΚΕΒΕ διοργανώνει το 3o Συνέδριο Εμπορίου (FMCG) Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης, το οποίο αποτελεί πλέον Θεσμό για τα Μέλη του ΚΕΒΕ και τον εμπορικό κόσμο της Κύπρου.  Η διοργάνωση του έχει καθιερωθεί κάθε δεύτερη χρονιά από το 2014 και έχει σαν στόχο να προσεγγίζει τις πραγματικές και πρακτικές δυσκολίες και προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Μέλη του ΚΕΒΕ αλλά και γενικά οι επιχειρηματίες του χώρου στην καθημερινότητα της εργασίας τους καθώς και στα δεδομένα  της  Κυπριακής αγοράς. 

Το Συνέδριο αποτελεί πρωτοβουλία της Επιτροπής Εμπορίου του ΚΕΒΕ, που αποτελείται από Εμπόρους και Επιχειρηματίες Μέλη του Επιμελητηρίου, καθώς και τους Προέδρους των Εμπορικών/ Επιχειρηματικών Συνδέσμων, που λειτουργούν υπό την αιγίδα του ΚΕΒΕ και πρόκειται για το Σύνδεσμο Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης και το Σύνδεσμο  Εισαγωγέων Διανομέων Αλκοολούχων Ποτών Κύπρου. 

Το Συνέδριο στηρίζουν έμπρακτα οι Χορηγοί – Υποστηρικτές, οι οποίοι έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα θέματα Λιανεμπορίου. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη Εurobank Cyprus, τη PwC Cyprus, την ECR, τη  RAI Consultants, την  Infocredit Group και το EuroCommerce (for retail and wholesale).

Στο πρώτο μέρος του συνεδρίου  θα αναλυθούν και θα συζητηθούν τα θέματα: 

  • Η Ανάπτυξη σχεδίου από το τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως που αφορά την  «Κυπριακή Λιανική Αστική Πολιτική» ως αποτέλεσμα και των συχνών ανακατατάξεων της Αγοράς και του μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων
  • Ο Πρόεδρος του ECR Κύπρου κ. Μ. Λουκαίδης θα αναλύσει το Λιανεμπόριο όπως ήταν παλιά και πως αναμένετε να διαμορφωθεί στο Μέλλον
  • Ο Προϊστάμενος της υπηρεσίας i-Services της Eurobank κ. Α. Ντάφλος θα αναλύσει την ελληνική διαδικτυακή πύλη διεθνούς εμπορίου Export Gate Console που η τράπεζα προωθεί για ενίσχυση της Εξωστρέφειας και τη προώθηση της επιχειρηματικής δικτύωσης των ελληνικών και κυπριακών εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο
  • Ο Global Director της ΚANTAR TNS κ. Ranj Gill, κορυφαίου οργανισμού έρευνας αγοράς, που παρέχει ποιοτική και ποσοτική ερευνητική εμπειρία θα αναπτύξει το θέμα των FMCG Brands, E-Commerce and Shopping Communications
  • To 1ο μέρος θα κλείσει με συζήτηση πάνελ των Ομιλητών, που θα συντονίζεται από τον κ. Κόκκινο (PwC) και κ. Τουμάζου (RAI Consultants), ο οποίος θα συνοψίσει και τις παρουσιάσεις του 1ου μέρους και θα παρουσιάσει έρευνα της εταιρείας του, σχετικά με τα ‘’Ψυχογραφικά & Συμπεριφορικά Χαρακτηριστικά του Κύπριου αγοραστή (shopper) - Οι 5 φυλές των Κύπριων αγοραστών (Shoppers)’’.

Στο δεύτερο μέρος θα γίνει ανάλυση για θέματα όπως: 

  • Της ‘’Ισονομίας’’ στο τρόπο που όλες οι εισαγωγικές  εταιρείες ελέγχονται και πως τηρούν όλες τις σχετικές Νομοθεσίες. Στο πλαίσιο αυτό θα γίνει παρουσίαση από τις Υγειονομικές Υπηρεσίες του Κράτους για το θέμα των «Τροφίμων 2 Ποιοτήτων» όπως αυτό ξεκίνησε να συζητείται και να μελετάται εντός της Ευρωπαϊκής Κοινότητας
  • Ο κ. Κοκκινος εκ μέρους της PWC θα παρουσιάσει  την αξία των δεδομένων που αποκομίζουμε  από τους ίδιους τους πελάτες, και πως αυτές θα μπορέσουν  να ενεργήσουν προς όφελος των ίδιων
  • Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Χαραλαμπίδης Κρίστης  κ. Μ. Κωνσταντίνου, θα μας παρουσιάσει την υψηλή ζήτηση για εξαγωγές του Χαλουμιού στο Εξωτερικό, είτε με ιδιωτική είτε με εταιρική ετικέτα
  • Από το EuroCommerce (Retail & Wholesale) προέρχεται η 2η ξένη ομιλήτρια και θα παρουσιάσει τη μελέτη του Πανευρωπαϊκού Οργανισμού για το σημερινό επίπεδο του Ευρωπαϊκού Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου,  τη επιφυλάσσει το μέλλον και πώς να προσφέρουμε αξία στους καταναλωτές.

Το Συνέδριο θα κλείσει με συζήτηση στρογγυλής τραπέζης όπου αναλυθούν οι βασικές τάσεις των Millennials στην Κύπρο.
 
Το Συνέδριο θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αντλήσουν τα μέγιστα από τις παρουσιάσεις και οι κτηθείσες γνώσεις από τις εισηγήσεις των ειδικών θα βοηθήσουν σημαντικά στην αντιμετώπιση αριθμού προβλημάτων του εμπορίου στο τόπο μας.

H επόμενη δεκαετία αναμένεται να είναι η Χρυσή Εποχή του Καταναλωτή, με τους αγοραστές να έχουν περισσότερες επιλογές και έλεγχο από ποτέ. Παρά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, το φυσικό κατάστημα θα εξακολουθεί να είναι το κανάλι που θα συμβάλλει περισσότερο στα έσοδα για την πλειοψηφία των μεγάλων πολυκαναλικών λιανοπωλητών τουλάχιστον μέχρι το 2026.

Στο Συνέδριο θα παρουσιαστούν αυξανόμενες σειρές προϊόντων και υπηρεσιών, συχνά εξατομικευμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να ζητούν την τιμή και την ποιότητα της διαφάνειας μαζί με ένα ευρύ φάσμα βολικών επιλογών εκπλήρωσης. Συνολικά, η λιανική εμπειρία είναι έτοιμη να γίνει πιο εμπνευσμένη, συναρπαστική, απλή και βολική, ανάλογα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του καταναλωτή.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett