Ad Board: Αναλαμβάνει διαφημιστικά σημεία και events στο Nicosia Mall

Την αξιοποίηση και εκμετάλλευση χώρων για διαφήμιση/προώθηση και τη δημιουργία Events στο νέο εμπορικό κέντρο, Nicosia Mall εξασφάλισε η Ad Board αφού κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό. Το συμβόλαιο είναι μακράς διαρκείας και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, διαφημιστικά σημεία σε όλους τους ορόφους συμπεριλαμβανομένου του χώρου στάθμευσης και χώρων διέλευσης των οχημάτων.

Το νέο διαφημιστικό πρόγραμμα θα εισαγάγει μεταξύ άλλων νέες καινοτόμες ιδέες διαφήμισης καθώς επίσης και εισαγωγή τεχνολογιών αιχμής. Η επιλογή των σημείων έγινε μετά από ενδελεχή μελέτη της διέλευσης των επισκεπτών, λαμβάνοντας υπόψη το σύγχρονο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και τις πρότυπες υπηρεσίες του Nicosia Mall. 

Διαβάστε ακόμα: €10 δις πίσω στη Ρωσία από Κύπρο σε 15 μήνες

Διαβάστε ακόμα: Δρόμος Πάφου – Πόλης: Προχωρεί μετ’ εμποδίων

Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα: Θλιβερές οι επιδόσεις της Λευκωσίας στους ξένους

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Ε. Κυριακίδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ad Board: «Ο στόχος του Διαφημιστικού αυτού νέου Προγράμματος είναι η παροχή αξίας σε κάθε μάρκα που επιλέγει τον συγκεκριμένο τρόπο επικοινωνίας. Θεμελιώδης αρχή ήταν και παραμένει η δημιουργία ενός Διαφημιστικού Προγράμματος με κύριο στόχο και έμφαση στη νέα ψηφιακή εποχή. Απώτερος στόχος είναι η πρόσβαση σε κοινά όλων των ηλικιών, κοινωνικών ομάδων και τάξεων με τρόπο ουσιαστικό και με υψηλές αποδόσεις για τους πελάτες μας».

Ενδεικτικά να αναφέρουμε, ότι ο συνολικός αριθμός επισκεπτών στα τρία εμπορικά κέντρα (Mall of Cyprus, My Mall & Kings Avenue Mall) ξεπερνά τα 13.800.000  για το 2017 ενώ ο μέσος όρος επισκεψιμότητας είναι πέραν των 5 φορών μηνιαίως. Τα οφέλη για την κάθε μάρκα είναι τεράστια με τη χρήση των μέσων προώθησης και διαφήμισης στα Εμπορικά Κέντρα, αφού οι επισκέπτες είναι πολύ πιο δεκτικοί σε διαφημιστικά μηνύματα, αφού τέτοια μηνύματα δυνητικά καταγράφονται στο υποσυνείδητο πολύ πιο εύκολα.
 
Με την προσθήκη του νέου εμπορικού κέντρου, Nicosia Mall, στο χαρτοφυλάκιο της Ad Board, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία μέσω της Ad Board να προσεγγίσουν άμεσα, εύκολα και με μεγάλη επιρροή σε πολλαπλά σημεία επαφών, όλους τους επισκέπτες των Εμπορικών Κέντρων στη χώρα.

Δειτε Επισης

TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;
Πρόσβαση στο ψηφιακό κράτος για όσους δυσκολεύονται ζητά η Επιτροπή Θεσμών
Columbia Technology και Sita δημιουργούν την SmartSea-Θα παρέχει λύσεις ναυτιλιακής τεχνολογίας
Altius Insurance: Στηρίζει τη σύνοδο του πρώτου επιστημονικού συνεδρίου νοσηλευτικής και μαιευτικής