pr:partners: Make it matter

Δελτίο Τύπου  12/02/2018 19:25
pr:partners: Make it matter

pr:partners: Make it matter

Δελτίο Τύπου  12/02/2018 19:25

Τι πρέπει να λεχθεί και πώς; Τι αξίζει πραγματικά να ειπωθεί και πότε είναι το σωστό χρονικό σημείο για να γίνει; Πώς κάνεις κάτι talk of the town και πώς στρέφεις τα μάτια όλων πάνω σε ένα προϊόν; Η pr:partners παρέχει εδώ και χρόνια απαντήσεις στα πιο πάνω ερωτήματα, καθοδηγώντας τον πελάτη μέσω στοχευμένης στρατηγικής και μελέτης. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2000 και απώτερος της στόχος ήταν ν’ απαντήσει σε όλες τις σύγχρονες ανάγκες μιας επιχείρησης, λειτουργώντας ως ένας στρατηγικός συνεργάτης. Φέτος, στα 18 της χρόνια, ανανεώθηκε και είναι έτοιμη να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού.

RELATED ARTICLES


Make it as it’s supposed to be made…
Το να κάνεις μια καλή εκστρατεία, ειν’ ένα πράγμα. Το να την κάνεις όμως καλά και σωστά είναι σίγουρα αποτελεσματικό. Το ζητούμενο της κάθε εταιρείας που εμπιστεύεται τις δημόσιες σχέσεις της στο συνεργάτη της, είναι ο σχεδιασμός μιας στοχευμένης στρατηγικής που να απαντά στις ανάγκες της με τον πιο δημιουργικό τρόπο, της οποίας το αποτέλεσμα να βελτιώνει όχι μόνο την εικόνα της αλλά και να μεταφράζεται στη δημιουργία ειλικρινών σχέσεων μεταξύ του ονόματός/ προϊόντος της και του κοινού της. Αυτή είναι η κουλτούρα που καλλιεργεί χρόνια τώρα η pr:partners, στον τρόπο που επιλέγει να διαχειρίζεται τους πελάτες της. Το νέο της μότο: Make it matter, καθρεφτίζει αυτήν την πεποίθηση που, όσο κι αν αλλάζουν τα trends, μένει σταθερή και αμετάβλητη. Η φρεσκάδα και ο ενθουσιασμός που χαρακτηρίζουν την ομάδα της, προς επίτευξη αυτού του στόχου, αντικατοπτρίζεται στα έντονα χρώματα, τη χειρόγραφη γραμματοσειρά, τα funky illustrations, αλλά και στα τολμηρά μηνύματα που εκπέμπει στην ανανεωμένη εικόνα της, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά, ότι το να δημιουργεί νέα trends, να εφευρίσκει τις νέες τάσεις, να ανακαλύπτει το next best thing… Are what the company does best. 

«Εάν βλέπετε πως είστε με το μέρος της πλειοψηφίας, αυτό είναι μια ισχυρή ένδειξη ότι πρέπει ν' αλλάξετε.» (Mark Twain).

 One-Stop-Shop.  ‘Tell us what you need…’  
Μην κάνεις ποτέ μόνος σου, αυτό που οι άλλοι μπορούν να κάνουν καλύτερα. 

Αν σε κάτι οφείλει την επιτυχία της μια εταιρεία, είναι στο ανθρώπινο δυναμικό της. Έτσι στην pr:partners, έψαξαν και βρήκαν αυτά τα άτομα ταίριαζαν στο DNA της. Μια ομάδα που χαρακτηρίζεται από την ίδια φρεσκάδα, το ίδιο πάθος για δουλειά, τις ίδιες δημιουργικές ανησυχίες, κουβαλώντας όμως ο καθένας τη δική του εμπειρία και εξειδίκευση. Το πολλαπλό εις βάθος Know how των μελών της ομάδας της, το διαφορετικό expertise, είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας, καθώς και η μαγική συνταγή, για να είναι σήμερα σε θέση να προσφέρει υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα των Δημοσίων Σχέσεων και να αποτελεί μια εταιρεία, One-Stop-Shop. Με την υποστήριξη ακόμη 30 δημιουργικών και έμπειρων στελεχών από τις αδελφικές της εταιρείες Partners Y&R και Byte Digital Agency, το πελατολόγιο της pr:partners, έχει την ευχέρεια να απολαμβάνει υπηρεσίες 360 μοιρών.  

There are a lot of ways to do it. One to make it happen! 
Στα 18 χρόνια δραστηριοποίησής της η εταιρεία συνέταξε ένα πορτφόλιο επιτυχιών σε διάφορους τομείς του κλάδου. Ξεκινώντας από το λανσάρισμα του Ευρώ στην Κύπρο και τα εγκαίνια των Διεθνών Αερολιμένων της Κύπρου, πολλαπλασίασε τη δράση της, αναλαμβάνοντας διοργανώσεις και διεκπαιρεώνοντας στρατηγικές επικοινωνίας σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας με τις πιο πρόσφατες να αφορούν το grand opening της αμερικανικής μπράντας Forever 21, τη χριστουγεννιάτικη εκστρατεία της Cyta, το επίσημο λανσάρισμα της Shell στην Κύπρο, την προώθηση των προϊόντων Εύρηκα με αποκορύφωμα το Charity Fashion Show με το Eureka Massalias Secrets, την επικοινωνία της παγκόσμιας εκστρατείας #st_art με διεθνούς φήμης καλλιτέχνες για το Armani Exchange.  
Η εταιρεία διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία με έντονη και δυναμική παρουσία σε όλα τα μεγάλα events της χώρας για λογαριασμό της Τράπεζας Κύπρου, ενώ στο χαρτοφυλάκιο της έχει προστεθεί και ο CIPA (Cyprus Investment Promotion Agency), που της εμπιστεύεται τη διοργάνωση ιδιωτικών εκδηλώσεων. Η pr:partnes κατάφερε τα Χριστούγεννα του 2016, να κερδίσει ένα ποσό πέραν το 50.000 ευρώ, για το Ίδρυμα Σοφία για τα Παιδιά, με τη μεγάλη διοργάνωση της εκδήλωσης «Φτιάξε το δικό σου παραμύθι» που μάγεψε το κοινό της Κύπρου με την πρωτοτυπία του, ενώ μονοπώλησε το ενδιαφέρον αρκετές ημέρες και μετά την ολοκλήρωσή του. 

Οι προσφερόμενες υπηρεσίες: 
•    Media Relations & Publicity 
•    Building Relationships & Lobbying, 
•    Brand Communication,
•    Brand Positioning and Strategic Planning, 
•    Brand Identity Development, 
•    Event Management  
•    Integrated Communications Campaigns
•    Corporate Public Relations
•    Corporate Social Responsibility/Sustainability 
•    Crisis Management Internal Communication Programs
•    Digital PR & Social Media Communications 
•    Product Placement 
•    Celebrity Endorsement & Trendsetting strategies. 

Για περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία και τις υπηρεσίες που προσφέρει, στο νέο website της εταιρείας: www.prpartners.com.cy 

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας