Δ. Κολποδίνος: «Πρέπει να υπάρχει θέληση για να προχωρήσεις»

Σε μια εποχή που το see now, buy now κινεί τα νήματα στην βιομηχανία της μόδας, οι εταιρείες καλούνται απλά να ακολουθήσουν τους νέους ρυθμούς και τάσεις της αγοράς. Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων ο στυλίστας Διονύσης Κολποδίνος κατά την ομιλία του στο 3ο Fashion Retail Summit. 

Μιλώντας στη συνέχεια για την ευκαιρία που είχε να συνεργαστεί με την ομάδα της διάσημης ερμηνεύτριας Beyonce, θέλησε να περάσει το μήνυμα πως αν δεν υπάρχει η απόλυτη πίστη ότι μπορείς κανείς να καταφέρει το μεγαλύτερο, δεν μπορεί να πάει μπροστά. 

Πέραν των προϋπολογισμών, του μάρκετινγκ και των στρατηγικών ανάπτυξης, πρέπει κανείς να πιστεύει στον εαυτό του και να βάλει ψηλούς στόχους, ανέφερε χαρακτηριστικά. «Υπάρχουν τρόποι και λύσεις», όπως είπε, πρέπει όμως κυρίως να υπάρχει θέληση.
 

Δειτε Επισης

Πρόσβαση στο ψηφιακό κράτος για όσους δυσκολεύονται ζητά η Επιτροπή Θεσμών
Columbia Technology και Sita δημιουργούν την SmartSea-Θα παρέχει λύσεις ναυτιλιακής τεχνολογίας
Altius Insurance: Στηρίζει τη σύνοδο του πρώτου επιστημονικού συνεδρίου νοσηλευτικής και μαιευτικής
Πλοήγηση στη νέα κανονικότητα: Το μέλλον των επαγγελματικών υπηρεσιών για ιδιώτες
RSM: Παγκόσμια στρατηγική 2030–RSM Cyprus: Ανάπτυξη, καινοτομία & επιτυχία πελατών(vid)
H ORB φέρνει ένα 3D Jeep® Wrangler από τις χιονισμένες πλαγιές, κατευθείαν στο κέντρο της Λευκωσίας (vid)
Στη δύναμη της ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Οργανισμών Δημοσίων Επιβατικών Μεταφορών
Η Golden Gallery by Kapatays παρουσιάζει για 15η χρονιά το Art Deal by Kapatays
Έμφυλος προϋπολογισμός, ένα νέο εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης
Το Needle 2024 συνεχίζει με την σειρά παράλληλων δράσεων: Needle & Thread Talks