Retail is Detail: Σκηνοθετώντας την ταινία του σημερινού καταστήματος

Έχει επέλθει κορεσμός άραγε στο Λιανικό Εμπόριο στον κλάδο της Μόδας; Μια φορά κι έναν καιρό, γεμίσαμε πολλές μάρκες μαζί κάτω από μια στέγη και γεννήθηκε το εμπορικό κέντρο. Σήμερα, οι πελάτες ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα. Πώς μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στην απαιτητικότητα του σημερινού καταναλωτή αλλά και στην αγορά που προσπαθεί να ανακάμψει από την κρίση; Το “3rd Fashion Retail Summit” που παρουσιάζει ο Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos στις 22 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, Λευκωσία, αναλύει τις νέες στρατηγικές ανάπτυξης οι οποίες αποτελούν εχέγγυο επιβίωσης για τις επιχειρήσεις και τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας. 

Το Συνέδριο φιλοξενεί διεθνούς εμβέλειας ομιλητές με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου και της Μόδας, οι οποίοι  προέρχονται από πολύ γνωστά brands, όπως Ally, Convert Group, Holition, H&M, M&S, MED, Mezoura.com και Time Inc. Όλοι τους, μαιτρ του είδους, έρχονται για να αναλύσουν τις τάσεις στην αγορά της Μόδας. Ειδικότερα όμως, φέτος θα είναι μαζί μας ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής του RetailLab®, o Hans Van Den Hout. Το RetailLab® είναι εταιρεία interior design με βάση τις Κάτω Χώρες, η οποία δημιουργεί το κατάλληλο σχεδιαστικό στον χώρο ενός καταστήματος, βάσει το brand των ιδιοκτητών και τις τάσεις της αγοράς. Υποστηρίζοντας πώς η επιτυχία στον κόσμο του λιανικού εμπορίου βασίζεται στην ενέργεια και δημιουργικότητα πίσω από το «brand» και την χρήση των πόρων σας, ο Hans Van den Hout θα μοιραστεί μαζί μας πώς να σκηνοθετήσουμε την ταινία ενός επιτυχημένου καταστήματος, ανεξαρτήτως μεγέθους. Επίσης θα αναλύσει πως ο σημερινός καταναλωτής χρειάζεται το shopping να είναι όχι μόνο ωραία ψώνια αλλά και μία υπέροχη εμπειρία και ανάμνηση. Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα, κοπιάστε Summit!

Περαιτέρω, το θεματολόγιο του συνεδρίου συμπεριλαμβάνει θέματα όπως τις παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας, το μέλλον της Υψηλής Μόδας το marketing ενός επιτυχημένου brand, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, τη ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας Μόδας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε Γενικούς κι Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστήματος, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Εμπόριο Μόδας. 

Η είσοδος στο συνέδριο είναι ελεύθερη, απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής. Για το link πατήστε εδώ 

Πληροφορίες συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group
Χορηγοί μέχρι τώρα: Carte, Gloria Jean's Coffees, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, OJO Sunglasses και Powersoft Computer Solutions
Χορηγός Κοκτέιλ: Photos Photiades
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IΝ Βusiness, Celebrity News, REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες: IMH, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Ενισχύει τη συνεργασία του με το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας το ΚΕΒΕ
Επιτυχής επαναπιστοποίηση Διεθνών Προτύπων της Kition Ocean Port
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού με χρυσό χορηγό τα Holland & Barrett
25 χρόνια για το Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου-Τι έλεγε κατά τα εγκαίνια ο Μιχαλάκης Α. Τριανταφυλλίδης
H γαλλική AXERIA εισέρχεται στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά