Ενσωματώνοντας τους καταναλωτές στην προσπάθεια για βιωσιμότητα
12:28 - 07 Ιουλίου 2016
Στο 9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης βρέθηκε η βραβευμένη συγγραφέας, Special Advisor & Managing Director της εταιρίας The Social Business Company, στη Δανία Tania Ellis.
Την ανάγκη για επικοινωνία και ενημέρωση υπογράμμισε η Tania Ellis καθώς η γνώση ότι κάποιος οργανισμός ακολουθεί πρακτικές ΕΚΕ, θα προσελκύσει ένα συνειδητοποιημένο πελατολόγιο αλλα και προσωπικό που θα ήθελε να προσλάβει, στο οποίο θα στηρηχθεί για την περαιτέρω πρόοδο του.
Η βιωσιμότητα, όπως επισήμανε στηρίζεται σε τέσσερα βασικά θεμέλια τα οποία γεφυρώνουν το κέρδος με το σεβασμό στο κοινωνικό σύνολο.
• Ξεκάθαρος στόχος
• Σωστή επικοινωνία και συνεννόηση
• Εταιρική συμμετοχή
• Συνεργασία
Οι τρεις στρατηγικοί πυλώνες σωστής επικοινωνίας των σωστών πρακτικών ΕΚΕ για επιτυχία είναι οι εξής.
• Πληροφόρηση
• Επικοινωνία
• Ενσωμάτωση πελατών
Ο στόχος όπως υποστηρίζει των επιχειρήσεων πρέπει είναι η οικοδόμηση αυθεντικών και διαφανή brands τα οποία κάνουν τους καταναλωτές να νοιώθουν ότι μέσα από τη συνεργασία τους, δεν συμβάλλουν στην εκμετάλλευση αδυνάτων ή τη ρύπανση του πλανήτη αλλα τουναντίον προσφέρουν και οικοδομούν μια καλύτερη κοινωνία.
Μεγάλη επιρροή στην πολιτική και στρατηγική εταιριών και οργανισμών έχουν επίσης οι milllenials, καθώς έχουν χαρακτηριστεί ως μια ξεχωριστή γενιά η οποία δίνει βαρύτητα στις περιβαλλοντικές και ανθρώπινες αξίες και είναι έτοιμη να υποστηρίξει και να επιβραβεύσει εταιρίες και brands που εξασκούν πρακτικές ΕΚΕ για την επίτευξη βιωσιμότητας.