Investors in People: Primetel Plc

Στο IN Business Οκτωβρίου φιλοξενείται το αφιέρωμα Investors in People, σύμφωνα με το οποίο εταιρείες παρουσιάζουν τις καλές πρακτικές στον τομέα του ανθρωπίνου δυναμικού και την εφαρμογή του προτύπου Investors in People.
Πιο κάτω παρουσιάζεται η εταιρεία Primetel Plc.
 
H PrimeTel PLC ιδρύθηκε το 2003, είναι αδειοδοτημένη από το Γραφείο Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και δραστηριοποιείται στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών στην Κύπρο από το 2006. Διατηρεί δικό της σταθερό δίκτυο οπτικών ινών, δικό της σταθμό προσαιγιάλωσης υποθαλάσσιων καλωδίων με σημαντική χωρητικότητα σε διεθνή υποθαλάσσια καλώδια και προσφέρει υπηρεσίες σταθερής, όπως, τηλεφωνία, internet, ψηφιακή τηλεόραση, συνεγκατάσταση και φιλοξενία σε εταιρικούς πελάτες και άλλα. Το 2009 και έπειτα από άδεια του ΓΕΡΗΕΤ βρίσκεται στην κυπριακή αγορά και ως παροχέας κινητού ιδεατού δικτύου («MVNO»), ενώ από το 2011 παρέχει υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας ως ολοκληρωμένος MVNO, αξιοποιώντας τα δίκτυα της ATHK και της MTN. Τέλος, το 2013 η εταιρεία επενδύει στις υποδομές της και αναβαθμίζει το δίκτυό της, ώστε να προσφέρει την υπηρεσία τηλεόρασης σε όλη την Κύπρο.
 
Η PrimeTel σήμερα εργοδοτεί, περίπου, 300 εργαζόμενους και συνεχώς παρέχει πολυάριθμες ευκαιρίες εργοδότησης σε άτομα με ενδιαφέρον στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Η εταιρεία δημιουργεί ένα εργασιακό περιβάλλον μέσα στο οποίο οι υπάλληλοι αισθάνονται την πραγματική τους αξία, αναγνωρίζονται για τη συμβολή τους και προσπαθούν να επιτύχουν προσωπικά και επαγγελματικά. Αυτό ήταν και θα συνεχίσει να είναι ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας και της επιτυχίας μας.
 
Investors Ιn People 
Η PrimeTel PLC επέλεξε να υιοθετήσει το διεθνές πρότυπο Investors In People (IIP) για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας, καθώς ανταποκρινόταν στους επιχειρηματικούς της στόχους.
 
Το ταξίδι μας προς την πιστοποίηση ανέδειξε ακόμη περισσότερο τον καταλυτικό ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού για την ανάπτυξη του τμήματος και του οργανισμού. 
 
Η εταιρεία κατάφερε να βελτιώσει την προσωπική και κατ’ επέκταση την τμηματική απόδοση του προσωπικού, ενδυναμώνοντας και αναπτύσσοντας  όλη την ομάδα του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών. Το τμήμα όχι μόνο αναβάθμισε τις υφιστάμενες πρακτικές, αλλά υιοθέτησε ακόμη καλύτερες, με γνώμονα τη δημιουργία μιας άριστης εμπειρίας εξυπηρέτησης.
 
 Μερικά από τα κύρια οφέλη της πιστοποίησης είναι η αποτελεσματική σύνδεση των εταιρικών, τμηματικών και προσωπικών στόχων, όπως επίσης των βασικών δεικτών απόδοσης του τμήματος, καθώς και η ενίσχυση της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, μέσω της εποικοδομητικής ανατροφοδότησης και της καθημερινής επαφής.
 
Η παρούσα πιστοποίησηεπιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητα, αλλά και τα υψηλά πρότυπα που διακρίνουν το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της PrimeTel, το οποίο και «ξεχώρισε» για ακόμη μια φορά. Το σπουδαίο αυτό επίτευγμα καθιστά το Τμήμα το πρώτο στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο, με διεθνή αναγνώριση Investors In People.
 
 
Διευθυντική ομάδα/μάνατζμεντ PrimeΤel PLC
Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής
Ερμής Ν. Στεφάνου
Ανώτατος Εμπορικός Διευθυντής   
Στέφανος Ν. Στεφάνου
Ανώτατος Διευθυντής Τεχνολογίας   
Κλεάνθης Χατζησωτηρίου
Ανώτατη Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών
Μαρίνα Παπανικολάου
 
PrimeTel PLC
Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 133
Επιχειρησιακές λύσεις: 22027300
Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού 
E-mail: jobs@prime-tel.com 
Τηλ.: 25867000 
Φαξ: 25028422
Ιστοσελίδες: www.primetel.com.cy
www.facebook.com/primetel
@PrimeTel / @ PrimeTel Care
www.youtube.com/primetel2004 
 
 

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;