Βασιλικό βρέφος: Kαλό, κακό και άσχημο μάρκετινγκ

Η περσινή χρονιά παρείχε καταιγιστικό αριθμό μάρκετινγκ ενεργειών στην Μεγάλη Βρετανία λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά και του Jubilee, αφήνοντας το 2013 σε δεύτερη μοίρα συγκριτικά με τις ευκαιρίες μάρκετινγκ που παρουσιάζονται. Έτσι, πολλές εταιρίες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τη γέννηση του κληρονόμου το θρόνου, με τα αποτελέσματα να μην είναι πάντα ‘αριστοκρατικά’.

Η γέννηση του πρωτότοκου γιου αναμένεται να συνεισφέρει κατά £240 εκατομμύρια στην Βρετανική οικονομία, σύμφωνα με το Centre of Retail Research, ενώ εταιρίες σε όλο το Βασίλειο και την Κοινοπολιτεία προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων τους χρησιμοποιώντας το γεγονός.

Το Marketing Week παρουσιάζει τα καλά, τα κακά και τα άσχημα παραδείγματα μάρκετινγκ ενεργειών από διάφορες εταιρίες στη Βρετανία.

ΤΑ ΚΑΛΑ:
Ο Kermit και η Miss Piggy δίνουν συγχαρητήρια στο House of Windsor για την απόκτηση του νέου μέλους της οικογένειας ενώ ταυτόχρονα μας υπενθυμίζουν γιατί οι ταινίες Muppet αποτελούν σημαντικό εργαλείο στην ανατροφή των παιδιών.  

Η Coca Cola προσαρμόζει της διαφημιστική της καμπάνια και χρησιμοποιεί τα ονόματα του Δούκα και της Δούκισσας στο προσκήνιο της εκστρατείας της.

Name

Η Johnson & Johnson χρησιμοποιεί έξυπνα εικόνες που επικαλούνται παιδικές αναμνήσεις στο μπάνιο!

Name

ΤΑ ΚΑΚΑ:
Η Καναδική ομάδα μάρκετινγκ της εταιρίας Μίνι θα μπορούσε να κατηγορηθεί για προδοσία σε προηγούμενες εποχές.

Name


Η Google επιχειρεί να αξιοποιήσει τη Βρετανική εθνική θέρμη που έφερε ο ερχομός του βασιλικού βρέφους και να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών. Διερωτόμαστε αν θα αρέσει στον πρίγκιπα;

Name


Η ‘κακόγουστη’ διαφήμιση της εταιρίας Warburtons ‘One’s bun is done’. Όπως θα έλεγε και η βασίλισσα: ‘Δεν μας διασκέδασε’.

Name

ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ:
Οι διαφημίσεις των εταιριών Poke και Paddy Power συγκαταλέγονται στις ‘άσχημες’  σύμφωνα με το Marketing Week.

Name

Name
 

Δειτε Επισης

Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
CyEmployers: Διασύνδεση δεξιοτήτων που αποκτούνται από την Ανώτερη Εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας
Το ευρωπαϊκό έργο Waste Wisely Cyprus on Tour