Costa Coffee: 18 καταστήματα από το 2005

Το πρώτο κατάστημα Costa Coffee λειτούργησε στις 24 Απριλίου 2005 αι σήμερα υπάρχουν συνολικά 18 καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πρωταρά και Πάφο.

Franchisee:  Symeonides Coffee Cyprus Ltd

Η εταιρεία ανήκει στον όμιλο εταιρειών Symeonides Group of Companies.
Χώρα προέλευσης: Αγγλία
Πρώτο κατάστημα: 24 Απριλίου 2005
Αριθμός καταστημάτων: 18
(8 στη Λευκωσία, 2 στη Λάρνακα, 1 στον Πρωτάρα, 4 στη Λεμεσό και 3 στην Πάφο)
Προσωπικό: 140
Το πιο περιζήτητο ρόφημα: Freddo Espresso
Τιμές - το πιο φθηνό και το πιο ακριβό ρόφημα:
€2.00 Espresso Solo  
€4.39 Brownie Cooler Massimo including Whipped Cream

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
Ιστορία: Το πρώτο φλιτζάνι καφέ Costa σερβιρίστηκε στο Λονδίνο το 1971 από τους αδελφούς Sergio και Bruno Costa. Αρχικά πουλούσαν καφέ σε ντόπιους προμηθευτές και μετά σε ντελικατέσεν, ενώ αργότερα άνοιξαν την πρώτη τους καφετερία.                                  

Σήμερα τα Costa Coffee είναι η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα καφετεριών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το χαρμάνι της εξακολουθεί να καβουρδίζεται με τον ίδιο τρόπο (slow roast), στις ίδιες ακόμα ψηστιέρες!
Το πιο περιζήτητο ρόφημα: Cappuccino
Αριθμός καταστημάτων: 2.547
Το μεγαλύτερο κατάστημα: Το μεγαλύτερο βρίσκεται στην Κύπρο, στη λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού, στη Λευκωσία.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ
Το αποκλειστικό χαρμάνι Mocha Italia, που χρησιμοποιούν τα Costa Coffee, είναι το μοναδικό που συνδυάζει κόκκους από τις ποικιλίες Robusta και Arabica. Οι κόκκοι Robusta προσφέρουν στο μείγμα το δυνατό και γεμάτο άρωμα τους. Τα Costa Coffee είναι η πρώτη αλυσίδα παγκοσμίως, που ανέλαβε την παραγωγή, το καβούρδισμα, το άλεσμα και την ετοιμασία του αποκλειστικά δικού της καφέ, ελέγχοντας έτσι πλήρως όλη τη διαδικασία από τον κόκκο μέχρι το φλιτζάνι του καταναλωτή.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Όπως είπε ο operations manager της Symeonides Coffee Cyprus Ltd, Χάρης Ευριπίδου, ο κόσμος, πλέον, προσπαθεί να περιορίσει και να ελέγξει τα έξοδά του, ώστε να επιβιώσει στα νέα δεδομένα. «Γι’ αυτό, με διάφορες καμπάνιες, προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε μειωμένες τιμές», σημείωσε και πρόσθεσε: «Δίνουμε μεγάλη σημασία στην ποιότητα και εξυπηρέτηση, συνεχίζοντας να προσφέρουμε το καλύτερο coffee experience. Δεν πρόκειται να διαπραγματευτούμε την ποιότητά μας και είμαστε βέβαιοι ότι με αυτό τον τρόπο θα παραμείνουμε στην πρωτιά, ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του καταναλωτή».   

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ
Αν και δεν υπάρχει όριο ηλικίας, προσεγγίζονται, κυρίως, άτομα άνω των 25. «Οι πελάτες μας είναι περισσότερο coffee lovers παρά coffee likers», επεσήμανε.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ/ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
Η εταιρεία συνεργάζεται με διάφορους προμηθευτές, οι πλείστοι από τους οποίους είναι ντόπιοι, στηρίζοντας έτσι την εγχώρια αγορά. Αρκετά από τα προϊόντα ετοιμάζονται στην Κύπρο, όπως τα σάντουιτς και κάποια από τα γλυκά, τα οποία επιβλέπει ο master franchisee με στόχο την ποιότητα.

Η ΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Παρατηρείται μεγάλη αύξηση στον αριθμό των καφετεριών και σίγουρα είναι αρκετά δύσκολο για την Κύπρο, ιδιαίτερα με τις παρούσες οικονομικές συνθήκες, να στηρίξει τέτοιο μεγάλο αριθμό. «Θεωρώ ότι η τάση αυτή θα περιοριστεί αρκετά. Δυστυχώς, αρκετές από τις καφετερίες, δεν ανταποκρίνονται στην ποιότητα, αλλά και στην όλη φιλοσοφία και μαεστρία της επεξεργασίας του καφέ. Παρόλα αυτά, καθώς ο καφές έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των Κυπρίων, είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος θα συνεχίσει να επιζητά και να απαιτεί την ποιότητα και το value for money», υπογράμμισε.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Μέσω του Costa Foundation, το Costa Coffee στηρίζει τις τριτοκοσμικές χώρες από τις οποίες προμηθεύεται τους κόκκους του. Το Costa Foundation έχει συλλέξει €3.1 εκατομμύρια, τα οποία αξιοποίησε για να κτίσει 22 σχολεία, όπου φοιτούν 12.000 παιδιά (ένα σχολείο έχει κτίσει και η Symeonides Coffee Cyprus). Παράλληλα, το Costa Foundation προσφέρει ιατρική βοήθεια σε περιοχές που μέχρι πρόσφατα ήταν μη προσβάσιμες κι έχει δημιουργήσει πήγες πόσιμου νερού σε όλες τις περιοχές που έχει επισκεφθεί.

TRIVIA
•    Το Allegra Award, ένα από τα πιο αξιόλογα βραβεία για τις διεθνείς αλυσίδες, απονεμήθηκε το 2011 και το 2012 στο Costa Coffee ως το καλύτερο Coffee Franchise in UK & Europe.
•    Οι loyalty card holders απολαμβάνουν διάφορα ωφελήματα. Το τελευταίο περιλαμβάνει 15% έκπτωση σε επιλεγμένα ροφήματα και 25% έκπτωση με το συνδυασμό οποιουδήποτε μεσαίου ροφήματος και σάντουιτς.
Δημοσιεύεται στο ειδικό advertising supplement «Coffee Chains in Cyprus» στο τεύχος ΙΝ Βusiness Μαΐου.
 

Δειτε Επισης

Έμφυλος προϋπολογισμός, ένα νέο εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης
Το Needle 2024 συνεχίζει με την σειρά παράλληλων δράσεων: Needle & Thread Talks
Νέα παγκύπρια αιμοδοσία από τη CNP CYPRIALIFE
ΜΙΕΕΚ: Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης για τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας
Πώς οι εταιρείες μπορούν να μειώσουν το κόστος του στόλου τους αυξάνοντας την ασφάλεια στους δρόμους
Ολοκληρώθηκε το Κλειστό Πρωτάθλημα Σκακιού στην Κύπρο
CIM Summit 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης και ανταλλαγής ιδεών
Davood Shamsi: Με εμπειρία σε Apple και JP Morgan στο 3ο Digital Cyprus Conference
ΟΕΒ, Τράπεζα Κύπρου και Deloitte στο Λονδίνο-Παρουσίαση επαγγελματικών ευκαιριών για επαναπατρισμό Κύπριων
Το κοινό «αγκάλιασε» την εκστρατεία του Bean Bar απέναντι στον καρκίνο του μαστού