PwC: Παγκόσμια πρωτιά για εκπαιδευόμενη λογίστρια

Η Μαρίνα Βακανά, εκπαιδευόμενη λογιστής της PwC, κατέκτησε την πρώτη θέση παγκόσμια και επιπλέον το βραβείο Little Prize στην εξέταση Taxation κατά τις πρόσφατες εξετάσεις του Institute of Chartered Accountants in England & Wales (ICAEW).

Η Μαρίνα, είναι απόφοιτος του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιου Κύπρου. Εντάχθηκε στο δυναμικό της PwC τον Οκτώβριο του 2011 και εργάζεται στο Τμήμα Ελεγκτικών και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών του οργανισμού, στη Λεμεσό.

Ο κ. Ευγένιος Ευγενίου, Διευθύνων Σύμβουλος της PwC Κύπρου και ο κ. Φίλιππος Σώσειλος, Επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού του οργανισμού, συνεχάρησαν τη Μαρίνα κατά τη διάρκεια σύντομης τελετής που πραγματοποιήθηκε προς τιμή της και της απένειμαν τιμητική αναμνηστική πλακέτα.

Κατά τη διάρκεια της τελετής, ο κ. Ευγενίου εξήρε την απόδοση της, σημειώνοντας ότι: «Αναγνωρίζουμε ότι η ικανότητα μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας τον επαγγελματισμό και την αξία που αναζητούν εξαρτάται από τους ανθρώπους μας, τις γνώσεις, το ταλέντο και την εξειδίκευση τους. Επενδύουμε σταθερά στην προσέλκυση και στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού μας γεγονός που επιβεβαιώνεται μέσα από ανάλογα βραβεία και διακρίσεις. Προτεραιότητα μας είναι η στήριξη των ανθρώπων μας ώστε να πετύχουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους ».

Δειτε Επισης

Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ στη Λάρνακα
«sCYence Fair 2024»: Με εκατοντάδες χαμόγελα πλημμύρισε η μεγαλύτερη γιορτή της επιστήμης
Οι νικητές των «Stelios Bi - Communal Awards for Business Co-operation 2024»
TELETHON και Κεραυνός Στροβόλου ενώνουν δυνάμεις
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Στην ΟΕΒ ο Σύνδεσμος Συλλογικότητας Θεατρικών Δημιουργών-Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο
Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Oι content creators αλλάζουν την όψη της οικονομίας
Με διαδρομές ενθουσιασμού, επιτυχίας και επιδόσεων ο απολογισμός για τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού
ΓεΣΥ: Πώς διατηρείται και ενισχύεται η ποιοτική εξυπηρέτηση ασθενών;