Το ΕΤΕΚ δυναμικά με τεχνολογική αναβάθμιση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Δελτίο Τύπου  05/01/2021 12:00
Το ΕΤΕΚ δυναμικά με τεχνολογική αναβάθμιση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Το ΕΤΕΚ δυναμικά με τεχνολογική αναβάθμιση και ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Δελτίο Τύπου  05/01/2021 12:00
Δυναμικά σε μια νέα, τεχνολογικά προηγμένη εποχή εισέρχεται το Επιστημονικό Τεχνικό Επιμελητήριο Κύπρου (ΕΤΕΚ), εγκαινιάζοντας, με την είσοδο του 2021, τη νέα του ιστοσελίδα www.etek.org.cy αλλά και συγκεντρώνοντας σε ένα μοντέρνο διαδικτυακό κόμβο τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που το ΕΤΕΚ προσφέρει προς τα μέλη του και το κοινό. 
 
Με στόχο να καταστεί παράδειγμα προς μίμηση, καθώς είναι υπέρμαχος της απλοποίησης των διαδικασιών, της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, και του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του κράτους προς τον πολίτη, το ΕΤΕΚ μπαίνει αποφασιστικά στην πρώτη γραμμή. H νέα αναβαθμισμένη ιστοσελίδα του διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό και είναι ιδιαίτερα εύχρηστη. Μέσω της ιστοσελίδας παρέχονται πληροφορίες για την ιστορία και τις δομές του ΕΤΕΚ, τις εγγραφές μελών, τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς το κοινό και τα μέλη του, οι οποίες έχουν συγκεντρωθεί σε ειδικό διαδικτυακό κόμβο, ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου και συνεργατών του και πολλά άλλα. Ακόμη, τα μέλη του ΕΤΕΚ και το κοινό μπορούν πλέον να διεκπεραιώσουν ηλεκτρονικά πληθώρα διαδικασιών, για τις οποίες παλαιότερα θα έπρεπε να επισκεφθούν τα γραφεία του Επιμελητηρίου, μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ΕΤΕΚ (αγορά έγγραφων βεβαιώσεων και εξουσιοδοτήσων εντολέα σε ηλεκτρονική μορφή), εγγραφή στο ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο (Newsletter) ΕΤΕΚ, διαδικτυακή υποβολή αιτήσεων εγγραφής, ανανέωση εγγραφής εταιρειών μελετών, ηλεκτρονικές πληρωμές για όλες τις υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρει το ΕΤΕΚ, υποβολή δήλωσης συμμετοχής σε σεμινάρια κ.λπ.
 
Σημειώνεται, εξάλλου, ότι για βελτίωση της επικοινωνίας του Επιμελητηρίου με τα μέλη του και τους πολίτες, το ΕΤΕΚ διατηρεί σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram, youtube και LinkedIn και κάθε εβδομάδα αποστέλλεται, στα μέλη και άλλους ενδιαφερόμενους, ενημερωτικό email, με ειδήσεις που ενδιαφέρουν τους κλάδους του ΕΤΕΚ, εκδηλώσεις και άλλο υλικό.
 
Σε δήλωσή του για αυτό το μεγάλο βήμα του Επιμελητηρίου, ο πρόεδρος του ΕΤΕΚ, Κωνσταντίνος Κωνσταντή, ανέφερε ότι «με την ανάληψη της ηγεσίας τον περασμένο Οκτώβριο, η νέα Διοικούσα Επιτροπή έθεσε ως κύριο στόχο της να ενισχύσει τις αρχές που διέπουν τη δράση του Επιμελητηρίου σε επίπεδο κοινωνίας, αλλά και απέναντι στα μέλη του. Αυτές οι αρχές είναι η επιστημονικότητα, η τεκμηρίωση, η συμμετοχικότητα, η διαφάνεια και η ποιότητα. Η δημιουργία της νέας ιστοσελίδας και του διαδικτυακού κόμβου εξυπηρέτησης, ένα έργο που ξεκίνησε υπό την προηγούμενη διοίκηση και ολοκληρώθηκε πρόσφατα, περιλαμβάνονται σε αυτό το πλαίσιο. Το ΕΤΕΚ αποτελεί το κατεξοχήν επιστημονικό όργανο του τόπου και θέλουμε να είμαστε παράδειγμα για αυτά που απαιτούμε από το κράτος και άλλους Οργανισμούς του τόπου». Εξάλλου, ο κ. Κωνσταντή πρόσθεσε ότι «εντείνουμε την προσπάθεια βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρει το ΕΤΕΚ στους πολίτες και στα μέλη του, αξιοποιώντας σε μεγαλύτερο βαθμό τις δυνατότητες που μας παρέχει σήμερα η τεχνολογία. Ήδη έχει τεθεί σε εφαρμογή το e-shop του ΕΤΕΚ. Επίσης, τέθηκε σε εφαρμογή το σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για εγγραφή στο Μητρώο Μελών του. Οι δηλώσεις συμμετοχής και η εξόφληση του τέλους συμμετοχής σε σεμινάρια που διοργανώνει το ΕΤΕΚ γίνονται μόνο ηλεκτρονικά και πριν λίγες μέρες καθελκύσαμε τη νέα ιστοσελίδα μας, που είναι πιο δυναμική και φιλικότερη προς τους χρήστες». «Μπαίνουμε δυναμικά στο 2021» κατέληξε «και υποσχόμαστε ότι θα δώσουμε περισσότερα».
 
 

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας