Κρ. Ονησιφόρου: Αναγκαία η ψηφιακή μεταμόρφωση του τομέα ακινήτων

Μαρία Στυλιανού  29/09/2020 13:34
Κρ. Ονησιφόρου: Αναγκαία η ψηφιακή μεταμόρφωση του τομέα ακινήτων

Κρ. Ονησιφόρου: Αναγκαία η ψηφιακή μεταμόρφωση του τομέα ακινήτων

Μαρία Στυλιανού  29/09/2020 13:34

Για την ανάγκη εφαρμογής της ψηφιακής τεχνολογίας και στον κυπριακό τομέα ακινήτων, μίλησε από το βήμα του 14ου Συνεδρίου Ανάπτυξης Γης ο Head of Real Estate της ψηφιακής πλατφόρμας BidX1, Κρίτωνας Ονησιφόρου, σημειώνοντας πως σε αντίθεση με το εξωτερικό στην Κύπρο η υιοθέτηση της τεχνολογίας από τομέα των ακινήτων πραγματοποιείται με πολύ αργούς ρυθμούς. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι μόνο το 1% των ακινήτων στη χώρα μας πωλείται διαδικτυακά.

RELATED ARTICLES

Όπως ανέφερε ο κ. Ονησιφόρου, η πανδημία του COVID-19 έχει φανερώσει την αναποτελεσματικότητα των παραδοσιακών μεθόδων πώλησης ακινήτων, αποδεικνύοντας πως η υιοθέτηση της τεχνολογίας και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών αποτελούν μονόδρομο για το μέλλον του τομέα των ακινήτων.

Η ψηφιοποίησημσημείωσε,  μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τον τομέα, κάνοντας πιο γρήγορες τις συναλλαγές, παρέχοντας πολλαπλά δεδομένα για πιο ενημερωμένες αποφάσεις και προσφέροντας μεγαλύτερη διαφάνεια και προσβασιμότητα σε πωλητές και αγοραστές.

Αν και η πανδημία έχει φέρει αβεβαιότητα και στον τομέα της πώλησης ακινήτων, εντούτοις οι αριθμοί επισκεψιμότητας Κύπριων και ξένων επενδυτών στην ψηφιακή πλατφόρμα BidX1, καταδεικνύουν ότι ο τομέας έχει μέλλον φτάνει ν αξιοποιηθούν οι δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας. Όπως ανέφερε ο κ. Ονησιφόρου, το προηγούμενο διάστημα καταγράφηκαν 200 χιλιάδες προβολές ακινήτων στην Κύπρο από ανθρώπους που προέρχονται από 65 διαφορετικές χώρες. Χαρακτηριστικό είναι, εξάλλου, το παράδειγμα Κύπριας μόνιμης κατοίκου Λονδίνου, η οποία την περίοδο του lockdown προχώρησε στην αγορά διαμερισμάτων στην Κύπρο, τα οποία είδε διαδικτυακά κάνοντας 3D tour. Η συγκεκριμένη αγοροπωλησία έγινε με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, μέσω της πλατφόρμας BidX1.

Απαριθμώντας τα οφέλη της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας στον τομέα, ο κ. Ονησιφόρου μίλησε για ενίσχυση της διαφάνειας και της ταχύτητας των διαδικασιών, καθώς δίδεται η δυνατότητα:
 

  • Καταγραφής προσφορών σε πραγματικό χρόνο
  • Αξιολόγησης πελατών (έλεγχος κατά ξεπλύματος - AML, KYC)
  • Εγκυρότητας προσφορών
  • Ηλεκτρονικών υπογραφών που επιταχύνουν τις συναλλαγές
  • Εξορθολογισμένης διαδικασίας
 
Εξάλλου, πρόσθεσε ο κ. Ονησιφόρου, η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να δώσει δεδομένα, τα οποία μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της συμβουλευτικής υπηρεσίας σε ολόκληρο τον κύκλο πώλησης.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας