Χορηγία Κατηγορίας Ανάπτυξη Γης - Κατασκευές

Συμβόλαιο €2,2 εκατ για ανάπλαση Λεωφ. Μακαρίου και Διγενή Ακρίτα

Το Συμβόλαιο για την ανάπλαση της Λεωφόρου Μακαρίου, Λεωφόρου Διγενή Ακρίτα, οδού Εθνικής Φρουράς και ενδιάμεσων δρόμων, συνολικού κόστους €2.248.000 + ΦΠΑ, υπογράφηκε σήμερα στο Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
 
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΤΠ, η υλοποίηση του Έργου προγραμματίζεται να αρχίσει τον Σεπτέμβριο του 2020 με διάρκεια κατασκευής 12 μήνες. Οι ασφαλτικές εργασίες για τη Λεωφόρο Μακαρίου και τη Λεωφόρο Διγενή Ακρίτα θα γίνονται τμηματικά μόνο κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου με στόχο τον μικρότερο επηρεασμό της τροχαίας κίνησης.
 
Το Συμβόλαιο υπέγραψαν, εκ μέρους της Κυβέρνησης, ο Διευθυντής του Τμήματος Δημοσίων Έργων Σωκράτης Ζαπίτης, και εκ μέρους της Εταιρείας «Cyfield Construction Ltd», ο Διευθυντής της Εταιρείας Γεώργιος Χρυσοχός, στην παρουσία του Υπουργού Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Γιάννη Καρούσου.
 
Συγκεκριμένα, το Έργο περιλαμβάνει την ανάπλαση της Λεωφόρου Μακαρίου από τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Αγλαντζιάς μέχρι τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Διγενή Ακρίτα, την ανάπλαση της Λεωφόρου Διγενή Ακρίτα από τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Μακαρίου μέχρι τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Καλλιπόλεως, την ανακατασκευή της οδού Εθνικής Φρουράς καθώς και εργασίες κυκλοφοριακής ύφεσης στους ενδιάμεσους δρόμους μεταξύ των Λεωφόρων Μακαρίου και Καλλιπόλεως.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ανάπλαση της Λεωφόρου Μακαρίου αφορά τη μονοδρόμηση της Λεωφόρου Μακαρίου με κατεύθυνση από νότο προς βορρά, με κύριες εργασίες την αφαίρεση και επανατοποθέτηση της επιφανειακής στρώσης ασφάλτου, την εγκατάσταση νέων φώτων τροχαίας και την τοποθέτηση νέας κάθετης και οριζόντιας σήμανσης. Με την ολοκλήρωση των εργασιών, η Λεωφόρος Μακαρίου θα έχει συνολικά τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας: δύο λωρίδες κυκλοφορίας για λεωφορεία και ποδήλατα με αμφίδρομη κίνηση και δύο λωρίδες κυκλοφορίας για οχήματα με μονόδρομη κατεύθυνση από νότο προς βορρά.

Στη Λεωφόρο Διγενή Ακρίτα από τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Μακαρίου μέχρι τη Λεωφόρο Καλλιπόλεως, θα γίνει αφαίρεση και επανατοποθέτηση της επιφανειακής στρώσης ασφάλτου, θα κατασκευαστεί νέα κεντρική νησίδα και θα δημιουργηθούν χώροι παράλληλης στάθμευσης.
 
Επίσης, στη συμβολή της λεωφόρου με την οδό Νικοδήμου Μυλωνά θα κατασκευαστεί ελεγχόμενο τετράγωνο και θα τοποθετηθούν νέα φώτα τροχαίας.
 
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Επιτυχής η παρουσία του ομίλου Λεπτός στην MIPIM 2024
Το «Build to Rent» και πώς το βλέπουν επενδυτές και επιχειρηματίες ανάπτυξης γης
Η πράσινη μετάβαση στον τομέα των ακινήτων-Ευκαιρίες, προκλήσεις και υποχρεώσεις
Η επιχειρηματικότητα, η εξαγγελία Προύντζου για το ΣΟΠΑΖ και ο στόχος που θέτει για τραμ στη Λεμεσό ο Αρμεύτης
N. PSARAS CONSTRUCTION CO: Γυναίκα προς γυναίκα
B.Scott: Αναγκαιότητα η υιοθέτηση ολιστικής προσέγγισης στους Οργανισμούς
Altamira Real Estate: Επενδυτική ευκαιρία με βιομηχανικό τεμάχιο στην Αγία Βαρβάρα Πάφου
Ι. Χαραλάμπους: Οι τάσεις στις ευρωπαϊκές αγορές και ο μετασχηματισμός του 2023
Κ. Ονησιφόρου: Οι εξελίξεις αναδιαμορφώνουν τον τομέα των ακινήτων
Κ. Ιωάννου: Οι εξελίξεις στα ακίνητα, το νέο σύστημα αδειοδότησης και οι προτεραιότητες της κυβέρνησης