Π. Έλληνας: Πώς ο αλγόριθμος «διαβάζει» τις συμπεριφορές του χρήστη

Σε παρουσίαση της Imarcomms και του νέου τρόπου που λειτουργούν οι αλγόριθμοι, προχώρησε ο Περικλής Έλληνας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας και Διεθνής Συνεργάτης & Εγκεκριμένος Εκπαιδευτής στο Digital Marketing Institute.

Στο πλαίσιο του 18ου Digital Marketing Forum, και προσομοιάζοντας τη ψηφιακή εποχή με το αυτοκίνητο και τους αγώνες ράλι, ο ομιλητής τόνισε τη σημασία της ταχύτητας, της γνώσης και της προσαρμογής.

Εξέφρασε την άποψη ότι στο digital marketing οι marketier γνωρίζουν τους στόχους αλλά οι αλγόριθμοι συχνά δεν αξιοποιούνται επαρκώς.

Παρουσιάζοντας τις πλατφόρμες προτίμησης των καταναλωτών και των marketer εντός των επόμενων 12 μηνών, ο κ. Έλληνας υπέδειξε πως το Facebook και το Instagram εξακολουθούν να διατηρούν τα σκήπτρα.

Αναφερόμενος στον αλγόριθμο του facebook, εξήγησε ότι, ενώ στο παρελθόν βασιζόταν στον αριθμό των like στα post, πλέον άλλες παράμετροι λαμβάνονται υπόψη. Όπως είπε, σήμερα ο αλγόριθμος είναι πολύ πιο έξυπνος καθώς λαμβάνει υπόψη υλικό από σελίδες που ο χρήστης ακολουθεί, αγοράζει και πρακολουθεί στενά.

Όσο για τα behavioral analytics, ο κ. Έλληνας δήλωσε πως αυτά καθορίζονται από το πόσο συχνά ο χρήστης βλέπει το περιεχόμενο, ποιος τα πόσταρε, τι ώρα συνήθως είναι ενεργός στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ποιο είναι το είδος του περιεχομένου που προτιμά.

Με άλλα λόγια, ο σημερινός αλγόριθμος του facebook, προβλέπει βάσει της συμπεριφοράς των χρηστών τι μπορεί να είναι πιο σχετικό και να τους ενδιαφέρει.

«Πρέπει να επενδύσουμε στη γνώση για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στο μέλλον», ήταν το μήνυμα του ομιλητή ο οποίος, μεταξύ άλλων, κάλεσε τους επαγγελματίες του digital marketing να δημιουργούν αυθεντικά βίντεο και να τα προωθούν στο σωστό timing.

Δειτε Επισης

Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση
Kaspersky: Αυξήθηκαν κατά 40% οι επιθέσεις phishing το 2023