Panacea Healthtech: Συνταγή στα φαρμακεία γι' αύξηση πελατολογίου

Μια νέα, startup επιχείρηση έκανε την εμφάνιση της φέτος στην αγορά. Πρόκειται για την Panacea Healthtech, η οποία παρέχει ένα καθ’ όλα βοηθητικό λογισμικό για φαρμακεία και ασθενείς, απλοποιώντας τις διαδικασίες, την εξυπηρέτηση και την ενημέρωση αμφοτέρων, σύμφωνα με τον managing director & chief technology officer, Χρύσανθο Προδρόμου.

Η Panacea Healthtech είναι ένας νεοσύστατος οργανισμός, που σκοπό έχει την αναβάθμιση και τη βελτίωση των λειτουργιών μιας επιχείρησης στον τομέα της υγείας. Συνδυάζει την ανθρώπινη εφευρετικότητα, την εμπειρία και την τεχνολογική καινοτομία, στοχεύοντας στην όσο το δυνατόν αποδοτικότερη λειτουργία μιας επιχείρησης.

Συνδυάζοντας την εμπειρία των στελεχών της με τη χρήση προηγμένων τεχνολογικών λύσεων, παρέχει στην αγορά συμβουλευτικές υπηρεσίες και λογισμικό διαχείρισης για την αύξηση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

H ομάδα της Panacea αποτελείται από συμβούλους επιχειρήσεων, marketing και τεχνολογίας, με εκτεταμένη γνώση των τελευταίων εξελίξεων στον τομέα της υγείας και ειδικότερα τον κλάδο των φαρμακείων της Κύπρου.

Πώς το προϊόν σας επιτυγχάνει απλοποίηση διαδικασιών που απαιτούνται στο πλαίσιο του ΓεΣΥ;

Η Panacea είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε σύγχρονο φαρμακείο, αφού όχι μόνο απλοποιεί τις διαδικασίες για τους εργαζόμενούς του, αλλά παρέχει παράλληλα συγκεκριμένες συστάσεις για την αύξηση των πωλήσεών του.

Ήδη από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της, η πλατφόρμα έχει εγκατασταθεί σε επιλεγμένα φαρμακεία παγκύπρια, πετυχαίνοντας σημαντικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται. Βασικός της στόχος, είναι η παροχή βοήθειας προς τα φαρμακεία, προκειμένου να μεταβούν στη νέα ψηφιακή εποχή. Με τον τρόπο αυτό, μπορούν να δουν σημαντική αύξηση στο πελατολόγιό τους.

Ποιοι είναι οι άλλοι κυριότεροι στόχοι του λογισμικού;

Μέσω της χρήσης του λογισμικού, ο φαρμακοποιός μπορεί να παρέχει ποιοτικότερη, ταχύτερη και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε κάθε πελάτη. Ταυτόχρονα όμως, μπορεί να αντλεί στοιχεία για υπηρεσίες και προϊόντα που ταιριάζουν με τις ανάγκες των πελατών του, προκειμένου να τα παρέχει. Στόχος του λογισμικού είναι ένα φαρμακείο που θα εξυπηρετεί εύκολα τον πελάτη είτε ενδιαφέρεται για συνταγογραφούμενα από το ΓεΣΥ φάρμακα είτε για άλλα προϊόντα που διαθέτει.

Αναφερόμενος στην πρώτη κατηγορία, θα ήθελα ενδεικτικά να αναφερθώ στην απλοποίηση που επιτυγχάνεται μέσω του λογισμικού, όσον αφορά την ενημέρωση διαθεσιμότητας συνταγών του ΓεΣΥ. Οι ενημερώσεις αυτές γίνονται αυτόματα μέσω μηνυμάτων SMS, Viber, ή WhatsApp, εφόσον ο πελάτης συγκατατίθεται γι’ αυτή την επικοινωνία. Αυτή η λύση είναι ιδιαίτερα εξυπηρετική για άτομα που λαμβάνουν μακροχρόνια αγωγή, αφού πλέον ενημερώνονται αυτόματα για την ανανέωση της συνταγής τους.

Ποιες καινοτομίες προσφέρει;

Οι βασικές καινοτομίες του λογισμικού μπορούν να συνοψιστούν ως εξής:

• Cloud based - Εργασία από οπουδήποτε και ανεξάρτητα.

• Direct marketing - Αυτοματοποιημένα εργαλεία για τη δημιουργία campaigns, γρήγορα και εύκολα, για μεγιστοποίηση της προσέλευσης πελατών.

• Διατήρηση ανοικτών γραμμών επικοινωνίας με τους πελάτες του φαρμακείου, χρησιμοποιώντας SMS, VIber και WhatsApp.

• Βέλτιστη διαχείριση αποθεμάτων φαρμάκων του ΓεΣΥ, βάσει των αναμενόμενων συνταγών προς εκτέλεση.

• Αξιοποίηση πληροφοριών για σκοπούς προγραμματισμού της καθημερινής λειτουργίας του φαρμακείου, όπως αναμενόμενες συνταγές και διάθεση φαρμάκων και άλλων προϊόντων για την επόμενη μέρα.

• Ταχύτητα, αξιοπιστία και ασφάλεια.

• Πλήρης συμμόρφωση με GDPR.

• Παρακολούθηση κίνησης εκτελεσθέντων συνταγών ΓεΣΥ και παρουσίαση ποιοτικών στοιχείων για επανεκτέλεση από τους ίδιους τους πελάτες (loyalty/retention rate).

• Συγκέντρωση στοιχείων επικοινωνίας πελατών του φαρμακείου για άμεση εξυπηρέτηση.

• Γενικούς δείκτες απόδοσης των πελατών και άλλες αναφορές, απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία του φαρμακείου.

Τι τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν για την εφαρμογή;

Το τρίπτυχο λειτουργίας της Panacea αποτελούν η ασφάλεια, η ταχύτητα και η προσβασιμότητα. Κύριο χαρακτηριστικό της πλατφόρμας είναι η ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών και η ποιοτική παροχή των υπηρεσιών μας.

Ο τρόπος ανάπτυξής της ενσωματώνει πολλαπλά επίπεδα ασφάλειας των δεδομένων τόσο των πελατών όσο και του ίδιου του συνεργαζόμενου φαρμακείου. Για τον λόγο αυτό άλλωστε, συνεργαζόμαστε με εταιρείες που διαθέτουν τη διεθνή πιστοποίηση ISO 27001, σχετικά με την ορθή χρήση και προστασία των δεδομένων.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της πλατφόρμας είναι η επένδυση στον τομέα του user experience (UX), για να μπορεί οποιοσδήποτε να το χρησιμοποιήσει με τη λιγότερη δυνατή εκπαίδευση. Στόχος, η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτοματοποίηση των λειτουργιών, ώστε ο φαρμακοποιός να μπορεί να εστιάσει στον ασθενή και στον πελάτη.

Ποια είναι η ανταπόκριση των φαρμακοποιών;

Κατ’ αρχάς, ευχαριστώ τα συνεργαζόμενα φαρμακεία, που πίστεψαν στην αρχική ιδέα και που μας υποστήριξαν στο στάδιο της εκκίνησης, αλλά και στην εξέλιξη του λογισμικού, τροφοδοτώντας μας με εισηγήσεις. Πιστεύω ότι αυτό το στοιχείο, της άμεσης δηλαδή, ενσωμάτωσης των αναγκών του πελάτη - εν προκειμένω των φαρμακείων - είναι κάτι δυσεύρετο, γι’ αυτό και μας πιστώνεται συχνά από τους υφιστάμενους πελάτες μας.

Η ανταπόκριση των φαρμακείων ομολογώ ότι υπήρξε αμεσότερη απ’ ό,τι αναμέναμε, γεγονός που υποδηλώνει την ανάγκη εκσυγχρονισμού της συγκεκριμένης αγοράς. Όσο μάλιστα η προϊοντική γκάμα των φαρμακείων πολλαπλασιάζεται, προσφέροντας εκατοντάδες κωδικούς πέραν των φαρμάκων, η ανάγκη απόκτησης στοιχείων σχετιζόμενων με την αύξηση των πωλήσεων, είναι διαρκώς μεγαλύτερη.

Ποια ήταν η αρχική επένδυση και ποιες άλλες απαιτούνται, για τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογικής υποδομής της εταιρείας;

Η αρχική επένδυση, πέραν της οικονομικής πτυχής, απαιτούσε πολύ προσωπικό χρόνο. Πολύωρη μελέτη, διά ζώσης συνεντεύξεις με φαρμακοποιούς, για να κατανοήσουμε πλήρως τις ανάγκες τους και νομική έρευνα για το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία του λογισμικού, είναι μερικοί μόνο τομείς που μας κράτησαν πολλές ώρες μακριά από τις οικογένειές μας.

Μετά από πολλή επεξεργασία και αφού βεβαιωθήκαμε για την ποιότητα της υπηρεσίας και του λογισμικού μας, χρειάστηκε να στραφούμε σε συνεργασίες με εταιρείες εξασφάλισης της ασφάλειας του συστήματός μας (penetration testing).

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση ψηφιακής ετοιμότητας για τις επιχειρήσεις γενικότερα σήμερα;

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ηγετική δύναμη στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά και βασικός παράγοντας για τη βιωσιμότητα.

Ένας οργανισμός, για να ανταποκριθεί σε αυτή την πρόκληση, οφείλει να παρέχει ειδική και συνεχή εκπαίδευση σε όλα τα μέλη του και να έχει τους κατάλληλους συνεργάτες, που θα συμβάλλουν στην υλοποίηση του έργου. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις, ιδίως οι μικρομεσαίες, διαπιστώνουν ότι τα υφιστάμενα συστήματά τους δεν τους επιτρέπουν να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές. Η Panacea συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας ιδιαίτερης μερίδας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, των φαρμακείων, παρέχοντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και μάλιστα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Υπάρχουν βλέψεις και πλάνα για το εξωτερικό;

Κάθε επιχείρηση, ειδικά στο τεχνολογικό τομέα, έχει στα μελλοντικά της σχέδια την ανάπτυξη πέραν των συνόρων της χώρας που εκκινεί. Προς το παρόν όμως, έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε στην εσωτερική αγορά, η οποία χαρακτηρίζεται από τον μεγάλο-αναλογικά με τον πληθυσμό-αριθμό φαρμακείων.

Βασική αρχή της Panacea είναι η δημιουργία εξατομικευμένων και κυρίως χρήσιμων εργαλείων και συστημάτων διαχείρισης για τα συνεργαζόμενα φαρμακεία. Μέσα από την πορεία μας αυτή αντιλαμβανόμαστε πλήρως τη μεγάλη σημασία τους στη διατήρηση και προαγωγή της δημόσιας υγείας. Για την ώρα λοιπόν, φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο σταθερός συνεργάτης κάθε φαρμακείου, ενισχύοντας και εμείς, από τη μεριά μας, το σημαντικό τους έργο.

Δειτε Επισης

Apple: Σε ποια χώρα αποσύρει WhatsApp και Threads
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης
Τράπεζα Κύπρου: Ξεκινά το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών-Όλες οι πληροφορίες
Νικόδημος Δαμιανού: Απτά αποτελέσματα στον τομέα της ψηφιακής μετάβασης εντός του έτους
AstroBank: Προς πώληση αγροτικά τεμάχια
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Με κόστος 1,2 εκατ. «ανασχηματίζει» με ηλεκτρικά τον στόλο οχημάτων του Υπουργικού η Κυβέρνηση
Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο για το FDI screening και η δυστοκία της Κύπρου για συμμόρφωση