Primetel: Οι καμπάνιες δεν σταματούν ποτέ

Έχοντας ως κύριο μέλημα τη μετάβαση των πελατών της στην ψηφιακή εποχή, η Primetel εξελίσσεται σε πάροχο ολοκληρωμένων και καινοτόμων υπηρεσιών. Εκεί, άλλωστε, επικεντρώνεται το ενδιαφέρον μας, προχωρώντας στο λανσάρισμα έξυπνων λύσεων, οι οποίες καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων συνδρομητών και επιχειρήσεων, με τους πιο ανταγωνιστικούς όρους. Από την κινητή μέχρι το home fiber και τα connectivity solutions. Επιπρόσθετα, ως μία εταιρεία με συνεχή εξέλιξη, έχουμε θέσει ως κύριο στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς και την ισχυροποίηση της πελατειακής μας βάσης, σε όλες τις κύριες προϊοντικές κατηγορίες. Αυτό που επιδιώκουμε, δεν είναι μόνο η ποσοτική αύξηση, αλλά να γίνουμε ο πάροχος που προτιμά ο σύγχρονος και απαιτητικός καταναλωτής, τονίζει ο Senior manager marketing & products της Primetel, Αλέξανδρος Ζάχου      

                                   

Στους 10 πρώτους διαφημιζόμενους

Η ομάδα μας αποτελείται από ανθρώπους με όρεξη, όραμα, δημιουργικότητα και μεγάλες δυνατότητες. Έχοντας ως βάση των δραστηριοτήτων μας τη Λεμεσό, διαχειριζόμαστε end to end όλες τις δράσεις της επικοινωνίας μας, από το λανσάρισμα νέων προϊόντων, μέχρι προωθητικές ενέργειες, καμπάνιες και digital παρουσία.

Πέραν πάσης αμφιβολίας, η επικοινωνία έχει βαρύνουσα σημασία για εμάς. Το πλάνο μας στηρίζεται στη συστηματική επικοινωνία καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με καμπάνιες 360ο. Άλλωστε, είμαστε ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στην Κύπρο και μάλιστα στους 10 πρώτους τα τελευταία χρόνια. H αποτελεσματικότητα κάθε ενέργειας αποτελεί για εμάς οδηγό όσον αφορά τις επιλογές και τη στόχευση. Ανάλογα με το Μέσο, παρακολουθούμε και καταγράφουμε τα δεδομένα. Σε ό,τι αφορά τα digital μέσα και τα social media, τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα. Βέβαια, όλες οι ενέργειες αξιολογούνται με βάση τα επιχειρησιακά αποτελέσματα, όπως πωλήσεις και επισκεψιμότητα, καθώς και τις σχετικές έρευνες awareness/recall.

 

Ορόσημο το rebranding

Το rebranding, με κεντρικό μήνυμα Let’s connect, αποτέλεσε ορόσημο, σηματοδοτώντας όχι μόνο τη μεγαλύτερη αλλαγή που έχει κάνει μέχρι σήμερα η Primetel, αλλά και την αρχή μιας νέας εποχής. Μιλήσαμε στην καρδιά όλων των ανθρώπων, τονίζοντας τη σημασία της ανθρώπινης, συναισθηματικής σύνδεσης, που γίνεται εφικτή μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία. Σε συνδυασμό με ένα ολοκληρωμένο media plan και ένα στοχευμένο πρόγραμμα επικοινωνίας, το αποτέλεσμα δεν μπορούσε παρά να είναι επιτυχημένο. Eξίσου μεγάλη φυσικά, είναι και η ικανοποίησή μας για τα μερίδια αγοράς που κερδήθηκαν και την αύξηση των πελατών, οι οποίοι είναι ικανοποιημένοι με τη συνολική αξία που λαμβάνουν από εμάς.

 

Above & below the line ενέργειες επικοινωνίας Media

Αδιαμφισβήτητα, για μια εταιρεία που επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, τα ψηφιακά εργαλεία αποτελούν μέρος της εταιρικής της κουλτούρας. Ως εκ τούτου, τα social media είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας, καθώς προσφέρουν πολλαπλές ευκαιρίες επικοινωνίας με τα κοινά μας. Επιπλέον, παρακολουθούμε τις τάσεις και τα νέα εργαλεία, επενδύοντας κάθε χρόνο και περισσότερο στην digital παρουσία μας.

 

Ενέργειες

Επιδιώκοντας να περάσουμε τα μηνύματά μας σε όλο το φάσμα των καταναλωτών, στο marketing χρησιμοποιούμε ένα media mix, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα Μέσα, online και offline, καθώς και below the line ενέργειες. Ταυτόχρονα, δηλώνουμε παρών σε κάθε μέρος που αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητας των πελατών μας.

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση