Η NetShop ISP φέρνει την επανάσταση στις υπηρεσίες πληροφορικής με το ItaaS

 

Η NetShop ISP,  βραβευμένος πάροχος υπηρεσιών Data Center & Cloud, ανακοίνωσε μια νέα λύση στον τομέα της πληροφορικής, που επιτρέπει τόσο σε μικρές όσο και σε μεγάλες επιχειρήσεις να μεταβούν στο νέο μοντέλο IT, το ΙΤ as a Service (ITaaS).


Τι είναι το IT-as-a-Service;
Ενώ η υποδομή πληροφορικής (IT) αποτελεί τη ραχοκοκαλιά ενός οργανισμού, το μεγάλο προκαταβολικό κόστος και οι πολύπλοκες συνεχιζόμενες διαδικασίες συντήρησης των παραδοσιακών λύσεων πληροφορικής αποτελούν τα δύο μεγάλα εμπόδια για τους περισσότερους οργανισμούς.

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση από όλες τις εταιρείες για νέα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και λογισμικό, χαμηλότερο κόστος, ενισχυμένα πρωτόκολλα ασφαλείας και πιστή υποστήριξη IT.

Το μοντέλο IT-as-a-Service παρέχει άμεση και απευθείας πρόσβαση σε λύσεις πληροφορικής που βασίζονται σε ένα μοντέλο συνδρομής, το οποίο προσφέρει στους πελάτες την ευκολία να πληρώνουν μόνο γι’ αυτό που πραγματικά χρειάζονται με ελάχιστη ή και μηδενική παρουσία προσωπικού πληροφορικής.

“Είμαι ευγνώμων και ευτυχής που η NetShop ISP, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ανταποκρίθηκε στις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εν μέσο της πανδημίας του Covid-19. Το IT-as-a-Service προτάθηκε στο πελατολόγιο μας από τον Μάρτιο του 2020; και σήμερα, είμαστε ενθουσιασμένοι που σας ανακοινώνουμε ότι η λύση αυτή είναι διαθέσιμη στο ευρύ κοινό για να βοηθήσει εξ αποστάσεως ομάδες και επιχειρήσεις στη γρήγορη, ασφαλή και αποτελεσματική μετάβαση στην εν ‘κάτοικόν εργασία” δήλωσε ο Στέφανο Σορντίνι, CEO της NetShop ISP.

Πλεονεκτήματα του ITaaS για την επιχείρησή σας
Η υπηρεσία IT-as-a-Service του NetShop ISP προσφέρει επί της ουσίας «λύση με το κλειδί στο χέρι», καθώς προσφέρει τεχνική υποστήριξη και συντήρηση 24 ώρες του 24ωρο, αδειοδότηση λογισμικού, διαχείριση ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, με σταθερή μηνιαία συνδρομή και χωρίς έξοδα αγοράς υλικού πληροφορικής.

Επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους μπορούν να επωφεληθούν από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά του μοντέλου ITaaS:

24/7 IT Support
Με το ITaaS αναθέτετε εκτός (outsource) όλες τις λειτουργίες υποστήριξης και συντήρησης πληροφορικής, γνωρίζοντας ότι ανεξαρτήτως ώρας και ημέρας, οι υπηρεσίες IT της επιχείρησής σας υποστηρίζονται από μια εξειδικευμένη ομάδα με κάλυψη όλο το εικοσιτετράωρο.

Προληπτική παρακολούθηση
Η προληπτική παρακολούθηση (pro-active monitoring) στοχεύει στον εντοπισμό των συμπτωμάτων ή των ενδείξεων ενός σφάλματος ή ενός προβλήματος, προτού εξελιχθεί σε κάτι που θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στην επιχείρηση. Με το IT-as-a-Service όλα τα βασικά στοιχεία της επιχείρησής σας (VPN, Network, Software, Hardware) βρίσκονται υπό συνεχή παρακολούθηση από την ομάδα μας 24/7 για την ανίχνευση τυχόν ειδοποιήσεων ή μη φυσιολογικής συμπεριφοράς.

Performance and SLA Monitoring
Ένα πραγματικό πλεονέκτημα του μοντέλου ITaaS είναι ότι κάθε επιχείρηση πληρώνει μόνο γι’ αυτό που χρειάζεται. Οι μεγάλοι οργανισμοί με υποδομή πληροφορικής κρίσιμης σημασίας  ενδέχεται να απαιτούν χρόνο απόκρισης 30 λεπτών, ενώ μια δικηγορική εταιρεία μπορεί να λειτουργήσει επαρκώς ακόμη και με SLA τεσσάρων ωρών. Αξιολογούμε το πεδίο εφαρμογής της επιχείρησής σας και προσφέρουμε την καλύτερη απόδοση και σύμβαση SLA που ταιριάζει με τις πραγματικές ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας.

Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο
Η προστασία από κακόβουλο λογισμικό και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της λύσης ITaaS. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από την υποστήριξη της υποδομής της πληροφορικής σας, η ομάδα μας θα προστατεύσει επίσης τα συστήματά σας, το δίκτυο και τους τελικούς χρήστες (προσωπικό) από απειλές στο κομμάτι της ασφάλειας. Η ITaaS υποδομή σας προστατεύεται από διαχειριζόμενα τείχη προστασίας (firewalls), παρέχεται προστασία τελικού σημείου και φιλτράρισμα ιστού (web filtering).

ITaaS συνδρομή με βάση το μοντέλο
The concept of a subscription is what sets IT-as-a-Service model apart from its counterparts. Η επιχείρησή σας πληρώνει μηνιαίως μόνο για ό,τι επιλέγετε να αξιοποιήσετε από το ακόλουθο πεδίο των υπηρεσιών πληροφορικής:

* Βασική υποδομή πληροφορικής: Διακομιστές (Servers), δίκτυο (Network), τείχη προστασίας (Firewalls), βάσεις δεδομένων (Databases)
* Υποστήριξη χρηστών και χορήγηση αδειών: Τεχνική Υποστήριξη, σύμβαση SLA, φιλτράρισμα ιστού, λογισμικό και άδειες Anti-virus

Επεκτασιμότητα και ευελιξία των παρεχόμενων υπηρεσιών
Καθώς όλες οι υπηρεσίες και το λογισμικό παρέχονται από ένα ασφαλές Private Cloud, η ανάπτυξη νέου λογισμικού, χρηστών, αδειών, συντήρησης και αναβαθμίσεων της υποδομής γίνονται απρόσκοπτα χωρίς την ανάγκη αγοράς πρόσθετου hardware ή διατάραξης της επιχείρησής σας κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας.

Η λύση ITaaS που προσφέρεται από το NetShop ISP παρέχεται μέσα από τα παγκόσμια κέντρα δεδομένων μας στις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε: Κύπρο, Μάλτα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Ηνωμένες Πολιτείες και Σιγκαπούρη. Ανάλογα με τη δομή της επιχείρησής σας και τις τοποθεσίες των γραφείων σας, θα αναπτύξουμε την υποδομή και τις υπηρεσίες σας σε ένα περιβάλλον Private Cloud στην πλησιέστερη τοποθεσία, από την οποία λειτουργεί η επιχείρησή σας.

 

Δειτε Επισης

«Go Live» για την παράλληλη διαπραγμάτευση κυπριακών ομολόγων ΕΜΤΝ
Προσέλκυση νέων επενδυτών...«Κεφάλαιο κίνησης σε επιχειρήσεις, θα ενσωματωθούν και συγκεκριμένα κίνητρα»
Ικανοποίηση Κεραυνού για Fiscal Monitor του ΔΝΤ-«Επαναβεβαιώνεται η πολύ καλή πορεία της οικονομίας μας»
16α ΙΝ Business Awards: Ανακοινώνονται την ερχόμενη εβδομάδα οι βραβευθέντες
Εκδήλωση CITEA... Στο επίκεντρο η ανάδειξη των μελών του Συνδέσμου
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Τα αιτήματα της Kition, το ξεκάθαρο μήνυμα Βαφεάδη και τι διαμηνύει η Ελεγκτική Υπηρεσία
ΔΝΤ: Η Κύπρος θα «πιάσει» νωρίτερα το όριο 60% στον δείκτη δημόσιου χρέους
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023