Ερμής Στεφάνου: Rebranding στην Primetel με επενδύσεις εκατομμυρίων

InBusinessNews  03/11/2020 07:34
Ερμής Στεφάνου: Rebranding στην Primetel με επενδύσεις εκατομμυρίων

Ερμής Στεφάνου: Rebranding στην Primetel με επενδύσεις εκατομμυρίων

InBusinessNews  03/11/2020 07:34
Τον ερχομό μιας νέας ψηφιακής εποχής σηματοδοτεί η ανανεωμένη εταιρική εικόνα της Primetel, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα, τονίζει στο IN Business, ο CEO του οργανισμού, Ερμής Στεφάνου.
 
Σε μια από τις πολύ σπάνιες συνεντεύξεις του, ο επικεφαλής της Primetel εξηγεί τη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία από της ιδρύσεώς της, ενώ αναφέρεται στη μεγάλη επένδυση στα δίκτυα νέας γενιάς, η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να ξεπεράσει τα 70 εκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε ακόμα: Ανάστατες οι επιχειρήσεις, δεν αντέχουν δεύτερο χτύπημα

Διαβάστε ακόμα: Mc Donald’s Κύπρου: Έτσι αντιμετωπίζουμε την πανδημία

Ο κ. Στεφάνου, διασκεδάζει τις ανησυχίες που υπάρχουν για το 5G, καλώντας τον κόσμο να κλείνει τα αυτιά του σε θεωρίες συνωμοσίας. Σε ό,τι αφορά το τηλεοπτικό πάντρεμα μετάδοσης των ποδοσφαιρικών αγώνων σε εθνικό επίπεδο, υποδεικνύει ότι ο κερδισμένος του εγχειρήματος είναι ο τηλεθεατής. Απαντά, επίσης, στις φήμες περί συγχωνεύσεων.

Διαβάστε ακόμα: Π. Νικολάου: Σε τρία χρόνια η BoCY θα είναι άλλη τράπεζα
 
17 χρόνια ζωής και πάμε…

Ένα βήμα πριν από την ενηλικίωσή της βρίσκεται η Primetel, καθώς του χρόνου κλείνει 18 χρόνια ζωής. Πώς ήταν αυτή η πορεία και τι κρατάτε;
Μέσα σε αυτά τα χρόνια πετύχαμε πολλά. Εξελισσόμαστε, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες και τις υποδομές μας. Παρά τον ανταγωνισμό και τις πρωτοφανείς για τη χώρα αντίξοες οικονομικές συνθήκες, τα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να ισχυροποιήσουμε τη θέση μας και τα μερίδια που κατέχουμε σε όλες τις υπηρεσίες που δραστηριοποιούμαστε. Σήμερα είμαστε ένας από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, ίντερνετ και τηλεόρασης στην Κύπρο και περισσότεροι από 200.000 συνδρομητές μας εμπιστεύονται για την επικοινωνία και την ψυχαγωγία τους.

Ποιες είναι οι σημαντικότερες ημερομηνίες-ορόσημα της Primetel;
Χρονιά - σταθμό αποτελεί το 2008, όταν ενώσαμε την Κύπρο με δύο διεθνή υποθαλάσσια καλώδια δυναμικότητας πολλών Τbps αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, εξασφαλίζοντας ανεξάρτητη πρόσβαση στο διεθνές δίκτυο και ισχυροποιώντας τον ρόλο μας στην Κύπρο, αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Παράλληλα, γίναμε η πρώτη ιδιωτική εταιρεία που εγκατέστησε ανεξάρτητο υπόγειο δίκτυο οπτικών ινών κατά μήκος των αυτοκινητόδρομων, ενώνοντας όλες τις πόλεις της Κύπρου και εξασφαλίζοντας παγκύπρια κάλυψη μέσω δικού μας ανεξάρτητου fiber δικτύου.

Ορόσημο ήταν, επίσης, το 2010, όταν ξεκινήσαμε τις αθλητικές μεταδόσεις εξασφαλίζοντας τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Απόλλωνα και εν συνεχεία της Ομόνοιας. Ξεχωρίζουμε, ακόμα, το 2014, όταν μπήκαμε στην κινητή τηλεφωνία, εξασφαλίζοντας με επιτυχία την τρίτη άδεια στον τομέα αυτό στην Κύπρο. Τέλος, το 2019 που ξεκίνησε η κατασκευή του νέου ιδιόκτητου και ανεξάρτητου δικτύου κινητής τηλεφωνίας νέας γενιάς, κάτι που οδηγεί στην υλοποίηση μιας μεγάλης επένδυσης, η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Ποιες καταγράφετε ως τις σημαντικότερες επιτυχίες της εταιρείας;
Γινόμαστε κάθε χρόνο και καλύτεροι, μεγαλώνουμε, ξεπερνάμε προκλήσεις και εξελισσόμαστε, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και υποδομές. Ανεβαίνουμε με σταθερά βήματα και αυξάνουμε το μερίδιο μας στην αγορά. Κατά τα τελευταία χρόνια είμαστε μια από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και μια από τις μεγαλύτερες και επίσης πιο αναπτυσσόμενες στην Κύπρο.
 
Ολοκληρωμένες υπηρεσίες

Τι προσφέρει αυτή τη στιγμή στους καταναλωτές η Primetel;
Η Primetel προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας τόσο για νοικοκυριά όσο και για επιχειρήσεις. Από το διαδίκτυο και τη σταθερή τηλεφωνία στην τηλεόραση και πιο πρόσφατα στην κινητή, αλλά και με νέες υπηρεσίες, όπως, Machine 2 Machine, cloud, Security και ICT.

Πού θα λέγατε ότι κάνει τη διαφορά από τους ανταγωνιστές της;
Σήμερα, είμαστε η μόνη ιδιωτική κυπριακή εταιρεία τηλεπικοινωνιών που συνεχίζει να πορεύεται δυναμικά χωρίς τη στήριξη του κράτους ή άλλων μεγάλων πολυεθνικών ομίλων. Επενδύουμε στον τόπο μας και στηρίζουμε την τοπική κοινωνία. Οραματιζόμαστε, σχεδιάζουμε και δημιουργούμε το μέλλον μας με τις δικές μας δυνάμεις. Προσφέρουμε ευέλικτες, ποιοτικές και τεχνολογικά προηγμένες υπηρεσίες, σε προσιτές τιμές για όλους και διευρύνουμε συνεχώς τη γκάμα των προϊόντων μας απαντώντας στις αυξανόμενες ανάγκες των συνδρομητών μας.

Σε επίπεδο τιμών, κάτι που μετράει ιδιαίτερα στις επιλογές του καταναλωτή, τι πράττει η εταιρεία σας;
Η Primetel προκαλεί την κυπριακή αγορά μειώνοντας συνεχώς το κόστος των υπηρεσιών και επιδιώκει πάντα να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
 
Επενδύσεις εκατομμυρίων

Ο σχεδιασμός της επόμενης ημέρας είναι απαραίτητος σε κάθε υγιή επιχείρηση. Ποια τα δικά σας πλάνα για το αύριο;
Η Primetel ακολουθεί με συνέπεια τη στρατηγική της δέσμευση για συνεχή εξέλιξη, σταθερή επένδυση στο δίκτυό της και υποδειγματική διεύρυνση των ποιοτικών υπηρεσιών που παρέχει. Στην καρδιά του στρατηγικού μας πλάνου βρίσκεται η μεγάλη επένδυση σε δίκτυα νέας γενιάς, η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να ξεπεράσει τα 70 εκατομμύρια ευρώ. Παρουσιάσαμε πολύ πρόσφατα τη νέα εταιρική εικόνα της Primetel, που σηματοδοτεί τον ερχομό μιας νέας ψηφιακής εποχής και εντάσσεται στη λογική του μετασχηματισμού της εταιρείας. Αποτυπώνει τη στρατηγική μας δέσμευση για καλύτερη αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών, με στόχο την καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες και τη βελτίωση της εμπειρίας και της εξυπηρέτησής τους.

Πείτε μας περισσότερα για τις νέες τεχνολογίες που αναπτύσσετε.
Αναπόσπαστο μέρος της μεγάλης μας επένδυσης σε υποδομές νέας γενιάς αποτελεί η δημιουργία του νέου υπερσύγχρονου δικτύου κινητής της Primetel, το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο υλοποίησης. Επίσης, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε δίκτυα οπτικών ινών, με στόχο να προσφέρουμε πολλαπλάσιες ταχύτητες σε όλους μας τους νέους και υφιστάμενους συνδρομητές. Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Αναπτύσσουμε νέα ψηφιακά εργαλεία για να βοηθήσουμε τους συνδρομητές μας να κάνουν περισσότερα, ανέπαφα, πιο γρήγορα και πιο εύκολα, συμβάλλοντας καθοριστικά στο να επικοινωνούν και να εργάζονται με ασφάλεια, όπως επιτάσσουν οι συνθήκες της νέας εποχής, βάζοντας τις ψηφιακές τεχνολογίες στο επίκεντρο.

Τι ενέργειες έγιναν προς αυτή την κατεύθυνση;
Στο πλαίσιο αυτό αναβαθμίσαμε ήδη την εταιρική μας εφαρμογή και την ιστοσελίδα. Απλοποιήσαμε τη διαδικασία σύνδεσης που μπορεί, πλέον, να γίνει από το κινητό σε τρία μόνο απλά βήματα και προσθέσαμε νέα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης μέσω social media και εφαρμογών δικτύωσης, όπως, Facebook messenger, WhatsApp, Viber, e-mail καθώς και live chat. Η προσπάθεια αυτή συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς, ενώ κατά τους επόμενους μήνες προγραμματίζονται μια σειρά από νέες αναβαθμίσεις και λύσεις, που αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία των συνδρομητών, προσφέροντας νέες δυνατότητες.
 
Όλοι και όλα με ασφάλεια

Με ποια ζητήματα ήρθατε αντιμέτωποι ως εταιρεία στην εποχή του covid-19;
Τόσο οι άνθρωποι, όσο και το δίκτυο της Primetel ανταποκρίθηκαν άριστα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που δημιουργήθηκαν ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Αυξήσαμε τη χωρητικότητα του δικτύου για να καλύψουμε την πρωτόγνωρη ζήτηση σε δεδομένα και καλύτερες ταχύτητες πρόσβασης από το σπίτι. Παράλληλα, σταθήκαμε δίπλα στους συνδρομητές μας και στην κοινωνία με μια σειρά από δράσεις, υποστηρίζοντας το εθνικό σύστημα υγείας με υγειονομικό υλικό και το Υπουργείο Παιδείας με παροχή δωρεάν internet σε μαθητές. Επίσης, προχωρήσαμε με μια σειρά από διευκολύνσεις και δωρεάν παροχές προς τους συνδρομητές μας, ως ελάχιστη βοήθεια στη δύσκολη αυτή συγκυρία.

Ποια μέτρα λαμβάνετε για προστασία της υγείας του προσωπικού και των πελατών σας;
Η εταιρεία προχώρησε, από την πρώτη στιγμή, στη λήψη μίας σειράς μέτρων για περιορισμό της διασποράς του ιού και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης εξυπηρέτησης και λειτουργίας των υπηρεσιών της. Είναι χαρακτηριστικό ότι, από την αρχή της πανδημίας, πέραν του 80% του προσωπικού μας εργάζεται με ασφάλεια εξ αποστάσεως, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας. Παράλληλα, εφαρμόζουμε μια σειρά προληπτικών μέτρων σε όλους τους χώρους εργασίας, που περιλαμβάνουν συνεχή καθαριότητα, τακτική απολύμανση των χώρων και φυσικά τηρώντας τις ενδεδειγμένες αποστάσεις. Το προσωπικό μας έχει λάβει πλήρη ενημέρωση και τηρούμε με ευλάβεια τα μέτρα πρόληψης και προστασίας των ιδίων και των συνδρομητών μας, ακολουθώντας όλα τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας.
 
Νικητές οι ποδοσφαιρόφιλοι

Το καλοκαίρι που μας πέρασε ανακοινώθηκε το τηλεοπτικό πάντρεμά σας με Cyta και Cablenet για μετάδοση όλων των αγώνων του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου και από τις τρεις αυτές πλατφόρμες. Πώς εξελίσσεται στην πράξη αυτό το εγχείρημα;
Η ενοποίηση του αθλητικού περιεχομένου είναι μια πρόταση που η Primetel έθεσε για πρώτη φορά στο τραπέζι το 2006 και στηρίξαμε επί σειρά ετών προς όφελος όλου του ποδοσφαιρόφιλου κοινού της Κύπρου, που είναι και οι πραγματικοί νικητές από αυτό το εγχείρημα. Το ενδιαφέρον για τα πακέτα μας ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, αφού προσφέρουμε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά πακέτα internet και τηλεόρασης στην αγορά, επιτρέποντας στους συνδρομητές μας να έχουν πρόσβαση στο σύνολο του ποδοσφαιρικού περιεχομένου με μια ενιαία χαμηλή τιμή, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό εν μέσω πανδημίας.

Ενδεχομένως να δούμε και σε άλλους τομείς τέτοιου είδους συνεργασίες μελλοντικά;
Πιστεύουμε ότι οι κυπριακές εταιρείες μπορούν και πρέπει να δράσουν μέσω συνεργασιών τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο. Ήδη συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 600 παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών διεθνώς, ενώ τεχνολογικοί μας στρατηγικοί συνεργάτες είναι μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες στο εξωτερικό, όπως o όμιλος Telefonica, η Global Cloud Xchange του ομίλου Reliance, η Jelastic, η Microsoft και άλλοι. Συνεργασίες που μας βοηθούν να προσφέρουμε εξελιγμένες υπηρεσίες τελευταίας τεχνολογίας πιο σύντομα, πιο αποδοτικά και με τις απαραίτητες οικονομίες κλίμακας.

Υπάρχει έδαφος για μεγαλύτερης έκτασης συνεργασίες στον τομέα; Και αναφερόμαστε στο ενδεχόμενο συγχωνεύσεων, αφού συχνά - πυκνά ακούγονται διάφορα για τέτοιου είδους διαβουλεύσεις μεταξύ των παικτών του κλάδου.
Κοιτάξτε, είναι ένα ενδεχόμενο που στο μέλλον δεν μπορεί να αποκλειστεί, ιδιαίτερα αν κρίνουμε από την εμπειρία σε άλλες χώρες. Σ’ αυτή τη φάση, πάντως, δεν υπάρχει καμία τέτοια συζήτηση. Από την πλευρά μας δρομολογούμε το μεγαλύτερο επενδυτικό πλάνο, που έχει υλοποιήσει ποτέ η εταιρεία, με στόχο να εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας και να πρωταγωνιστήσουμε μέσα στα επόμενα χρόνια. 
 
Κανένας κίνδυνος από το 5G

Γύρω από το κεφάλαιο 5G γίνεται μια τεράστια συζήτηση για θέματα ασφάλειας και υγείας. Γιατί, κατά την άποψή σας, έχει αναπτυχθεί αυτή η τρομολαγνεία και πώς εσείς θα καθησυχάζατε τον κόσμο;
Είναι φυσικό να υπάρχει ανησυχία για κάθε νέα τεχνολογία και είναι εύκολο να καλλιεργηθεί ο φόβος, απόρροια της έλλειψης γνώσης. Παρόμοιες ανησυχίες εκφράστηκαν στο παρελθόν και για τις υπηρεσίες 3ης και 4ης γενιάς, ενώ στην πραγματικότητα δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας. Σε αυτό συνηγορούν φυσικά και όλοι οι αρμόδιοι επιστημονικοί οργανισμοί τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Από την πλευρά μας, όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι έχουμε καλέσει τον κόσμο να μην επηρεάζεται από ανυπόστατες φήμες και θεωρίες συνομωσίας και να ενημερώνεται από έγκυρες πηγές. Οι κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε θέματα ασφαλείας είναι από τους πιο αυστηρούς διεθνώς, ενώ πραγματοποιούν χιλιάδες μετρήσεις που διασφαλίζουν τα απαραίτητα πρότυπα ασφάλειας.

Η Primetel εφαρμόζει όλες τις οδηγίες και τα διατάγματα που εκδίδονται από το Υπουργείο Υγείας και σε συνεννόηση με το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής διασφαλίζει ότι οι υποδομές λειτουργούν εντός των πλαισίων και των οδηγιών που έχουν καθοριστεί.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού IN Business

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας