Το ψηφιακό success story του Ηνωμένου Βασιλείου στον κορωνοϊό

Σε παρέμβαση της στο Digital Transformation Revolution Conference 2020 η Liz Lutgendorff Senior Research Analyst, Government Digital Service του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφερε πως ο ρόλος τους είναι στην ουσία να κάνουν την κυβερνητικές υπηρεσίες απλές, γρήγορες και εύχρηστες για τους πολίτες της χώρας.

Όπως εξήγησε, ψηφιοποίησαν αρκετές υπηρεσίες μέσω αρκετών τμημάτων για πληρωμές, εγγραφές κ.α. με τρόπο εύχρηστο που στην ουσία δίνει κίνητρο σε κάποιο να χρησιμοποιεί τη σελίδα τους.

Σύμφωνα με την Liz Lutgendorff στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, αυτό το σύστημα αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρήσιμο. Πρόσθεσε πως πολύ γρήγορα πρόσθεσαν 77 καινούριες υπηρεσίες στο σύστημα τους δίνοντας δύο παραδείγματα.

Το πρώτο αφορούσε τη δημιουργία πλατφόρμας στην οποία άτομα τα οποία χρειάζονταν βοήθεια μπορούσαν να καταγράψουν τις ανάγκες που είχαν και το άλλο με τη δημιουργία άλλης πλατφόρμας για την παροχή οικονομικής βοήθειας και στήριξης από πλευράς των επιχειρήσεων της χώρας.

Το σύστημα τους όπως τόνισε καταγράφει δεκάδες εκατομμύρια page views σε καθημερινή βάση και σε αυτή υπάρχουν σήμερα καταγεγραμμένες 2522 υπηρεσίες και 635 οργανισμοί.
 
 

Δειτε Επισης

Θέμις Χριστοφίδου: Το CYENS βήμα προόδου για αστική ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα
Γιώργος Χρυσάνθου: Το CYENS ανοίγει νέους δρόμους στην επιχειρηματικότητα
Nίκος Χριστοδουλίδης: Ορόσημο για τη σύγχρονη ιστορία του Δήμου Λευκωσίας το Κέντρο Αριστείας CYENS
Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης: To CYENS μέρος ευρύτερης προσπάθειας αποκατάστασης του κέντρου
Η Κύπρος στο επίκεντρο της παγκόσμιας τεχνολογίας και καινοτομίας
Ο Πρίγκιπας Αλβέρτος Β’ του Μονακό στα κεντρικά γραφεία της Epic στην Κύπρο
Κτίζοντας γνώση στις επιχειρήσεις εν μέσω της ΑΙ εποχής
Capacitor Partners και IMR παρέχουν στρατηγικές προοπτικές για ψηφιακό μετασχηματισμό ελληνικής δικαιοσύνης
«Σε αξιοσημείωτη φάση ανάπτυξης και μετασχηματισμού ο τομέας της τεχνολογίας στην Κύπρο»
Μπροστά στις προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης