Μέτρα από την PrimeTel για την προστασία εργαζομένων και συνδρομητών

H PrimeTel παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις αναφορικά με την εξάπλωση του κορωνοϊού στη χώρα μας, με απόλυτο σεβασμό στην προστασία της υγείας των εργαζομένων και των συνδρομητών μας, εφαρμόζοντας πιστά τις οδηγίες που εκδίδονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες. 

Η εταιρεία έχει προχωρήσει, από την πρώτη στιγμή, στη λήψη μίας σειράς μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του ιού και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης εξυπηρέτησης και λειτουργίας των υπηρεσιών μας.

Δίκτυο Καταστημάτων
Συγκεκριμένα, τα προληπτικά μέτρα που εφαρμόζουμε στα καταστήματα και στους χώρους εργασίας μας, περιλαμβάνουν συνεχή καθαριότητα, τακτική απολύμανση των χώρων και τήρηση των αποστάσεων που συνιστώνται, εφαρμόζοντας τον κανονισμό για ένα (1) άτομο ανά οκτώ (8) τετραγωνικά μέτρα, ενώ το προσωπικό μας έχει λάβει πλήρη ενημέρωση για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας των ιδίων και των συνδρομητών μας.

Eξ αποστάσεως εργασία
Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η PrimeTel έχει διασφαλίσει ότι με την εξ αποστάσεως  εργασία, θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους συνδρομητές της υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, υιοθετώντας τις καλύτερες πρακτικές για την αντιμετώπιση της πρωτοφανούς αυτής κρίσης.

Διαδικτυακές και τηλεφωνικές συναλλαγές 
Η PrimeTel συνιστά στους συνδρομητές της να περιορίσουν κατά το δυνατόν τις μετακινήσεις τους, αξιοποιώντας τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται από την ιστοσελίδα της εταιρείας ή να απευθύνονται τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 133.

Ηλεκτρονικές Πληρωμές

  • Πληρωμή μέσω της υπηρεσίας MyPrimeTel
  • Online πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα χωρίς κωδικό πρόσβασης μέσω της ιστοσελίδας https://my.primetel.com.cy/PayOnline
  • Πληρωμή μέσω της εφαρμογής My PrimeTel App (Ios / GooglePlay)
  • Πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας www.jccsmart.com
  • Τηλεφωνικά με κάρτα, καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 133

 

Νέες συνδέσεις και ανανεώσεις συμβολαίων με ένα τηλεφώνημα

Προκειμένου να διευκολύνει τους συνδρομητές της να αποφύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις, η PrimeTel παρέχει τη δυνατότητα απόκτησης νέας συσκευής και νέου συμβολαίου με ένα τηλεφώνημα στο 133 ή με ένα Δωρεάν SMS στο 8585 και άμεση παραλαβή στο σπίτι.
 

Ασφάλεια Δικτύων και Τεχνική Υποστήριξη
Η εταιρεία είναι απόλυτα προετοιμασμένη και έχει ήδη προχωρήσει σε ένα πλάνο ενεργειών που θα εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της, παρέχοντας ασφαλή, αξιόπιστη και ταχύτατη διασύνδεση ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Παράλληλα, η τεχνική υποστήριξη θα συνεχίσει να παρέχεται απρόσκοπτα, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας προκειμένου να διαφυλαχθεί η υγεία του προσωπικού και των συνδρομητών.
Τέλος, η PrimeTel διαβεβαιώνει ότι συνεχίζει να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις επίσημες Κυβερνητικές ανακοινώσεις και είναι σε ετοιμότητα για την υιοθέτηση πρόσθετων μέτρων, αν και εφόσον χρειαστεί. Ύψιστες προτεραιότητές μας είναι να κρατάμε τους πελάτες μας συνδεδεμένους με τους αγαπημένους τους και τους υπαλλήλους μας ασφαλείς και υγιείς.

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση