iSPIRAL: Αυτοματοποιημένη συμμόρφωση

Οι τεχνολογίες κανονιστικής συμμόρφωσης, ως παρακλάδι της FinTech, έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν νέες και καλύτερες μεθόδους εντοπισμού ύποπτων δραστηριοτήτων για την προστασία μιας εταιρείας, αλλά και για την τήρηση των υποχρεώσεών της έναντι των εποπτικών Αρχών. Οι υποχρεώσεις, όπως το know your customer (KYC) και το anti-money laundering (AML), είναι μια πραγματικότητα που πρέπει και μπορεί να αυτοματοποιηθεί, έτσι ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική και με λιγότερο κόστος, αναφέρει ο εκτελεστικός διευθυντής της iSPIRAL, κ. Αναστάσιος Ττινιόζου. 
 
Αυστηρές κυρώσεις
Σήμερα, οι εποπτικές Αρχές επιβάλλουν όλο και μεγαλύτερες οικονομικές κυρώσεις στους οργανισμούς που αποτυγχάνουν να υιοθετήσουν αποτελεσματικά τα AML και KYC προγράμματα και γίνονται ακόμα πιο αυστηρές όσον αφορά  δικαιοδοσίες σε περιοχές, όπως, Νότια Αφρική, Αυστραλία και Κουρακάο, οι οποίες πλέον ακολουθούν ευρωπαϊκά πρότυπα νομοθεσίας. «Στην προσπάθειά τους να εξασφαλίσουν ένα υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον, απαλλαγμένο από τη διαφθορά και την απάτη, τα εποπτικά σώματα ζητούν έντονα από τις επιχειρήσεις να εισάγουν τεχνολογίες για να ανταποκριθούν στις καθημερινές  τους AML υποχρεώσεις», επισημάνει ο ίδιος.
 
Τα ατού της εταιρείας
Η iSPIRAL, στο κυπριακό σκηνικό, είναι από τους πλέον πρωτοπόρους οργανισμούς του τομέα, με πάνω από 300 υλοποιήσεις σε επιχειρήσεις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους. Αυτό που έχει πετύχει, παρόλες τις συνεχείς αλλαγές και τις αυξανόμενες απαιτήσεις των εποπτικών Αρχών, είναι να αναπτύξει υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες συμμόρφωσης μιας εταιρείας. «Είμαστε ένας all-in-one KYC & AML service provider», σημειώνει ο κ. Ττινιόζου, αναφερόμενος στα μεγαλύτερα ατού της εταιρείας.
Για να διευκολύνει τη διαδικασία αναγνώρισης νέων πελατών, δημιούργησε το εργαλείο liveness detection selfie και το σύστημα επιβεβαίωσης αυθεντικότητας εγγράφων και ταυτότητας, ενώ στο πλαίσιο του know your customer πραγματοποιεί sanction screenings κι αναζήτα στοιχεία από politically exposed person λίστες και adverse media. Επιπρόσθετα, παρέχει συνεχή αξιολόγηση ρίσκου πελατών και προσφέρει σύστημα παρακολούθησης συναλλαγών, για να αναγνωρίσει δεδομένα τα οποία μπορούν να αποβούν επικίνδυνα για μια εταιρεία.
 
Το πελατολόγιο 
Οι λύσεις που έχει δημιουργήσει απευθύνονται κυρίως στον τραπεζικό τομέα, σε εταιρείες forex και επενδυτικούς οργανισμούς, δικηγορικά και ελεγκτικά γραφεία, αλλά και σε PSPs, gaming και gambling, ASPs, ICOs κι ασφαλιστικές εταιρείες. Το λογισμικό της RCMS, το οποίο ακολουθεί τις προδιαγραφές του διεθνούς COSO’s enterprise risk management framework, έχει ήδη υλοποιηθεί στους μεγαλύτερους οργανισμούς στην Κύπρο (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, payment service providers) και καλύπτει τους τομείς της διαχείρισης ρίσκου, εσωτερικού ελέγχου, υποχρεώσεων συμμόρφωσης και περιστατικών.
 
Το μέλλον
Η iSPIRAL, αποτελώντας τον έμπιστο σύμβουλο των εταιρειών στην προσπάθειά τους να συμμορφωθούν, αναβαθμίζει συνεχώς τα προϊόντα της, προκειμένου η δυναμική τους να συμβαδίζει με  τις υποχρεώσεις των εποπτικών Αρχών σε παγκόσμιο επίπεδο. Για να το πετύχει αυτό, εμπλουτίζει με βιομετρικές λειτουργίες τις λύσεις της και προσθέτει το artificial intelligence στις πλατφόρμες KYC και AML για τον καλύτερο εντοπισμό τυχόν ανωμαλιών σε όλα τα στάδια ελέγχου ενός πελάτη.
«Συνεχώς αναζητούμε την καινοτομία σε ό,τι κάνουμε, προκειμένου να παρέχουμε προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες μας. Θεωρούμε πως η θετική εμπειρία του πελάτη κερδίζεται με άριστη εξυπηρέτηση, στην οποία δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα» καταλήγει ο κ. Ττινιόζου.
 
Η iSPIRAL είναι ένας All in One KYC & AML Service Provider κι αυτό το έχει πετύχει αναπτύσσοντας υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ενός AML compliance officer

Partners: PwC, Cyta, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR/University of Nicosia™, Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, Οργανωτής: ΙΜΗ

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση