Learning Tube: Όταν επιτραπέζια και tablets… κάνουν παιγνίδι

Καινούργια γενιά επιτραπέζιων παιγνιδιών, που συνδυάζουν τις κλασικές κάρτες με τις νέες τεχνολογίες, αποτελούν τα Learning Tube, των οποίων η διάθεση άρχισε πρόσφατα στην κυπριακή αγορά. Η φιλοσοφία τους στηρίζεται στην αρχή πως η γνώση είναι το κύριο εφόδιο για τους σύγχρονους πολίτες και το παιγνίδι είναι ο καταλληλότερος μοχλός για εύκολη κατάκτησή της.

Η Κατερίνα Κυριακούδη, οικονομολόγος και marketer κι ο Κωνσταντίνος Τζαγκάρακης, προγραμματιστής στο επάγγελμα, είναι το δίδυμο από τη Θεσσαλονίκη που κρύβεται πίσω από τη δημιουργία των Learning Tube. 

Ζευγάρι στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή, τόλμησαν, στην Ελλάδα της κρίσης, να επενδύσουν τις οικονομίες τους σ’ ένα παράλληλο project, όπου κλήθηκαν να συνδυάσουν την τεχνογνωσία που κουβαλούσε ο καθένας από τον τομέα του, ώστε να δημιουργήσουν ένα παιγνίδι, που αγκαλιάστηκε από το κοινό της ελληνικής αγοράς. 

Στα Learning Tube το κλασικό επιτραπέζιο με κάρτες συνδυάζεται με τις νέες τεχνολογίες, καθώς μέρος του συνεχίζεται μέσω smartphone και tablet. «H καινοτομία αυτή διασφαλίζει διαχρονική υπεραξία στο προϊόν, καθώς το περιεχόμενο ανανεώνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς, έχοντας ως σταθερό προσανατολισμό την ανάδειξη και την απόκτηση γνώσεων, που είναι χρήσιμες σε όλους για μια ζωή, ανεξάρτητα από την ηλικία τους», σύμφωνα με την Κατερίνα Κυριακούδη, board game developer και marketing director. 

Τα Learning Tube έρχονται να συστήσουν μια εντελώς νέα κουλτούρα παιχνιδιού σε μικρούς και μεγάλους, από τριών ετών και άνω, που αναζητούν εναλλακτικές ψυχαγωγικές δράσεις, οι οποίες εξελίσσουν το γνωστικό τους πεδίο, πάντοτε με έμφαση στην πολυπολιτισμικότητα. Ταυτόχρονα αποτελούν μια ξεχωριστή επιλογή δώρου, καθώς ακόμη και η προσέγγιση και ο σχεδιασμός της συσκευασίας τους, σε ειδικό σωλήνα, εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό. 

Η σειρά παιγνιδιών είναι 100% ελληνική σε έμπνευση και παραγωγή. Κατασκευάζονται στη Θεσσαλονίκη, συναρμολογούνται στο χέρι και διανέμονται πανελλαδικά από την Κ-Τoyz. Την αποκλειστική διάθεση τους στην Κύπρο έχει αναλάβει η Epiclide Trading , η οποία και φροντίζει για την ανάπτυξη και την καθιέρωση του brand.

Επιχειρώντας είσοδο στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο του παιγνιδιού, σκοπός είναι αρχικά η εδραίωση της παρουσίας τους στα ράφια.Tαυτόχρονα, έμφαση θα δοθεί στην ένταση της επικοινωνίας τους με παράλληλες εκπαιδευτικές δράσεις και τουρνουά γνώσης, τα οποία θα ενισχύσουν τις πωλήσεις και θα καθιερώσουν την αξία τους στη συνείδηση αγοραστών και καταναλωτών, κατέληξε η κ. Κυριακούδη. 

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση