Oι on-line αγορές των Κυπρίων (infograph)

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2012 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το τρίτο τρίμηνο του 2012 με τον Ιούλιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση με 65.1%, με αύξηση 8.3% από το  αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Οι υπόλοιποι μήνες δεν ακολούθησαν την ίδια πορεία με τον Αύγουστο να καταγράφει 50.6% και το Σεπτέμβριο 47.1%.

Οι online αγορές δεν συνέχισαν την ιδιαίτερα ανοδική πορεία ρεκόρ του περασμένου τριμήνου  επιστρέφοντας στα αρχικά επίπεδα  του έτους  με 32.5%, καταγράφοντας μείωση 2.4% από το προηγούμενο τρίμηνο.  Σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2011 υπήρξε μείωση κατά 1.3%.



Το i report κατέγραψε ότι το 13.1% των συνολικών online αγορών του τρίτου τριμήνου του 2012 έγιναν από  κινητό τηλέφωνο, το 81.1% από ηλεκτρονικό υπολογιστή και το 5.7% από Tablet. Επίσης, τριπλασιάστηκαν οι online αγορές που έγιναν από το γραφείο φτάνοντας  το 14.9%.  Το 92%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι.

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2012 καταδεικνύουν μια πτωτική τάση η οποία θεωρείτε φυσιολογική εφόσον υπάρχει αντίστοιχη τάση με το ίδιο τρίμηνο του περασμένου χρόνου αλλά και επειδή υπήρξε μια μεγάλη αύξηση το περασμένο τρίμηνο άνευ προηγουμένου. », δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε: πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 31.7% και μείωση 4.9%, με τα αθλητικά ρούχα να μειώνονται στο 64% και τα  ρούχα εργασίας να αυξάνονται στο  49.5%. 

Δεύτερη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 17.4% και  μείωση 9.8%.

Τρίτη την κατηγορία Συσκευών Τηλεφώνου που εκτοξεύτηκε στο 16.3%  με άνοδο 13.6%.

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay να παραμένει το πρώτο με 58% και αυξηση 4.5%, Δεύτερη ακολουθεί η Amazon με 23.1% και αύξηση 9.4% και τρίτο το Asos με 14.3% και αύξηση 5.4%,  

Από τα Κυπριακά  eshops  η Cyprus Airways ανέβηκε στο 7.7% και τα Taxidia Mprosta στο 5.1%. 

Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων - το Victoria Secret με 6%,το Play.com με 5.4%, και το beautybay με 5.1%.

«Παρόλο που αυτό το τρίμηνο δεν συνεχίστηκε η ανοδική πορεία των online αγορών σε όγκο το i report κατέδειξε αύξηση στην αξία των συναλλαγών με τα ποσά που ξοδεύτηκαν online από τους παραδοσιακούς big spenders να ξεπερνούν τις 2000 Ευρώ το τρίμηνο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  

 

Δειτε Επισης

Πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα Εγκαίνια της Παλαιάς Δημοτικής Αγοράς
Θέμις Χριστοφίδου: Το CYENS βήμα προόδου για αστική ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα
Γιώργος Χρυσάνθου: Το CYENS ανοίγει νέους δρόμους στην επιχειρηματικότητα
Nίκος Χριστοδουλίδης: Ορόσημο για τη σύγχρονη ιστορία του Δήμου Λευκωσίας το Κέντρο Αριστείας CYENS
Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης: To CYENS μέρος ευρύτερης προσπάθειας αποκατάστασης του κέντρου
Η Κύπρος στο επίκεντρο της παγκόσμιας τεχνολογίας και καινοτομίας
Ο Πρίγκιπας Αλβέρτος Β’ του Μονακό στα κεντρικά γραφεία της Epic στην Κύπρο
Κτίζοντας γνώση στις επιχειρήσεις εν μέσω της ΑΙ εποχής
Capacitor Partners και IMR παρέχουν στρατηγικές προοπτικές για ψηφιακό μετασχηματισμό ελληνικής δικαιοσύνης
«Σε αξιοσημείωτη φάση ανάπτυξης και μετασχηματισμού ο τομέας της τεχνολογίας στην Κύπρο»