Ντεμπούτο της Mothercare στα mobile app

Το πρώτο της mobile app λάνσαρε αυτή τη βδομάδα στην αγγλική αγορά η εταιρεία παιδικών ειδών Mothercare, βλέποντας μέσα από έρευνα, ότι το 90% των μητέρων θεωρούν τα smartphone ζωτικής σημασίας για ένα γονιό.  

Οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή δωρεάν και να κάνουν τις αγορές τους απευθείας από τα κινητά τους τηλέφωνα, να βρουν το κοντινότερο κατάστημα Mothercare, ακόμα και να «σκανάρουν» προϊόντα ενόσω βρίσκονται στο κατάστημα. Οι χρήστες μπορούν ακόμα να εξατομικεύσουν τα προϊόντα της εταιρείας, «δοκιμάζοντάς» τα στα παιδιά τους μέσω φωτογραφιών και να πάρουν πίσω εισηγήσεις. Έχουν επίσης, πρόσβαση στη βιβλιοθήκη του brand, όπως το Mothercare TV και το blog του brand.

Η έρευνα που διεξήχθη σε πάνω από 1000 μητέρες έδειξε ότι αγοράζουν περισσότερο ρούχα των παιδιών τους μέσω των τηλεφώνων τους παρά δικά τους, ενώ από το 27% αναφέρει ότι εμπιστεύεται περισσότερο τις συμβουλές που συναντά στο ίντερνετ παρά αυτές που δίδει ο οικογενειακός περίγυρος.
Στο μεταξύ, η εταιρεία παρά το γεγονός έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση στις πωλήσεις της κατά τους τελευταίους τρεις μήνες, εντούτοις κλείνει ορισμένα από τα καταστήματά της, σε μια προσπάθεια να αποφύγει την κάτω βόλτα, στην οποία έχουν περιπέσει οι περισσότερες εταιρείες λόγω της οικονομικής κρίσης.

 

Δειτε Επισης

Είπε «ναι» στον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Βουλή-Η αποστολή της ΑΨΑ
Τα μερίδια αγοράς στην κινητή τηλεφωνία: Σταθερή η κατάταξη με μικρά σκαμπανεβάσματα
Χάνει έδαφος η σταθερή τηλεφωνία, κερδίζει η κινητή-Σε ανοδική πορεία οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic
Στην Ολομέλεια ο προϋπολογισμός της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας-«Δικαιολογείται το έλλειμμα»
Ο Κανονισμός για την τεχνητή νοημοσύνη που ψήφισε η Ευρωβουλή-Έξι ειδικοί τοποθετούνται
Σας παρουσιάζουμε την υπηρεσία AI Avatar Influencers της TheMagnet®
Η νέα υπηρεσία της Grant Thornton Κύπρου: Το AI and Data Lab
Cablenet: Χρονιά ρεκόρ με 16.2% αύξηση στα έσοδα και 52% αύξηση στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας
ΓΕΡΗΕΤ: Έτος αλλαγών το 2022 με έμφαση στην ανάπτυξη του 5G
Στρατηγική συνεργασία Κύπρου και Microsoft για ψηφιακή ανανέωση