Ποια είναι η κοινοπραξία για το τερματικό στο Βασιλικό

Σάρκα και οστά παίρνει η εξαιρετικής σημασίας για την Κύπρο συμφωνία που αφορά την κατασκευή τερματικού φυσικού αερίου (LNG) στο Βασιλικό. Μετά και τους τελευταίους ελέγχους από την Νομική Υπηρεσία και τον αποκλεισμό της Aktor, το έργο υποδομής κατακυρώθηκε στην κοινοπραξία JV China Petroleum Pipeline Engineering Co Ltd και METRON S.A., με τις Hudong-Zhonghua Shipbuilding Co. Ltd and Wilhelmsen Ship Management Limited.

Το προφίλ των εταιρειών που απαρτίζουν την κοινοπραξία

China Petroleum Pipeline Engineering Co
Η κινεζική εταιρεία China Petroleum Pipeline Engineering Co., Ltd. (CPP) παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για εγκαταστάσεις αποθήκευσης και μεταφοράς πετρελαίου και φυσικού αερίου. Αναπτύσσει διαρκώς την κάλυψη παγκόσμιας ζήτησης με τις υψηλού επιπέδου, ειδικές και διαφοροποιημένες υπηρεσίες της. Οι δραστηριότητες της καλύπτουν αγωγούς πετρελαίου και ανοικτής θάλασσας, εγκαταστάσεις αποθήκευσης, τεχνικές υπηρεσίες αγωγών, τηλεπικοινωνίες και εγκατάσταση και συντήρηση τηλεπικοινωνιών, υπεράκτιες εγκαταστάσεις πετρελαϊκών πεδίων, εγκαταστάσεις επεξεργασίας LNG και εγκαταστάσεις διυλιστηρίων.

Στο χαρτοφυλάκιο της περιλαμβάνεται η κατασκευή από 100.000 χιλιόμετρα πετρελαιαγωγών και αγωγών φυσικού αερίου, πάνω από 200 χιλιόμετρα υπεράκτιων αγωγών, 32 εκατομμύρια m3 δεξαμενών αποθήκευσης πετρελαίου, 26 εκατομμύρια m3 υπόγειας αποθήκευσης πετρελαίου, 50 μονάδες εξευγενισμού, 22,5 εκατομμύρια τόνοι τερματικών υγροποιημένου φυσικού αερίου και πάνω από 100 πετρελαιοπηγές εγκαταστάσεων τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρικής ενέργειας. Το 2017, κατατάγηκε στην 68η θέση του ENR Top Global Contractors.

METRON SA
H METRON ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1997 και προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις κατασκευής στον κλάδο πετρελαίου και φυσικού αερίου. Έκτοτε η Εταιρεία αναπτύχθηκε ταχέως σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε άλλους τομείς, όπως η Ενέργεια, η Αεροπορία, το Νερό, η Ναυτιλία ή η Βιομηχανία Τροφίμων, και συμμετέχοντας σε έργα σε περισσότερες από 45 χώρες παγκοσμίως.

Wilhelmsen Ship Management Limited
O όμιλος Wilhelmsen νορβηγικών συμφερόντων ιδρύθηκε το 1861 και λειτουργεί ως το μεγαλύτερο ναυτιλιακό δίκτυο με πάνω από 2.200 θέσεις παγκοσμίως. Παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες που οδηγούν στην αγορά σε πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, παρέχει επίσης τεχνική διαχείριση στα μεγαλύτερα και πιο σύνθετα σκάφη. Διαθέτει καινοτόμες λύσεις με επίκεντρο τον πελάτη και αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας για το μέλλον. Επιπλέον, μέσα από επενδύσεις, διερευνά νέες ευκαιρίες, με νέους εταίρους, στο πλαίσιο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, των εναλλακτικών καυσίμων, των υπεράκτιων και των τεχνολογικών κλάδων. Διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες.

Hudong-Zhonghua Shipbuilding Co. Ltd
Η Hudong-Zhonghua Shipbuilding είναι μια από τις μεγάλες ναυπηγικές επιχειρήσεις υπό τη σημαία της Κίνας Κρατικής Κινέζικης Ναυπηγικής Εταιρείας (CSSC). Η εταιρεία διαθέτει κεντρικό γραφείο στο Pudong της Σαγκάης και τρία ναυπηγεία, δηλαδή το κύριο ναυπηγείο, Shanghai Shipyard Co. Ltd. και Shanghai jiangnan-Changxing Shipbuilding Co., Ltd., και είναι ένας ολοκληρωμένος βιομηχανικός όμιλος εξειδικευμένος στην κατασκευή πλοίων, offshore προϊόντα μηχανολογίας και προϊόντα εκτός πλοίου. Η παραγωγή πραγματοποιείται κυρίως σε Pudong, Puxi, Changxing Island και Chongming Island της Σαγκάης. Η Εταιρεία διαθέτει ένα πλήρες σύνολο βιομηχανικών αλυσίδων κατασκευής πλοίων.

Κατασκεύασε πάνω από 900 πολεμικά πλοία και βοηθητικά ναυτικά πλοία, όπως φρεγάτες πυραύλων και πλήρη πλοία προσγείωσης. Εξήγαγε φρεγάτες πυραύλων, υπεράκτια πλοία περιπολίας, πλήρη πλοία αναπλήρωσης και διάφορα είδη στρατιωτικών προϊόντων στην Αλγερία, το Πακιστάν και την Ταϊλάνδη. Η Hudong-Zhonghua κατάφερε να κατασκευάσει τον πρώτο μεταφορέα LNG στην Κίνα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η κοινοπραξία China Petroleum Pipeline Engineering και METRON θα συνεργαστεί και με τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua Shipbuilding και τους πλοιοδιαχειριστές Wilhelmsen Ship Management, στο θέμα της μετατροπής του πλοίου που από μεταφορέας υγροποιημένου φυσικού αερίου θα μετατραπεί σε FSRU, δηλαδή πλωτή μονάδα αποθήκευσης και αεριοποίησης φυσικού αερίου. Σύμφωνα με την πρόταση της κοινοπραξίας, ως πλωτή μονάδα θα χρησιμοποιηθεί ο μεταφορέας υγροποιημένου φυσικού αερίου «Galea», που θα λειτουργεί από το 2021 έως το 2046, ως η πλωτή μονάδα αποθήκευσης και αποϋγροποίησης φυσικού αερίου (FSRU). 

Δειτε Επισης

Επιτροπή Εμπορίου: Ζητά προώθηση σχεδιασμών για συστήματα αποθήκευσης και υδρογόνο
Γ. Παπαναστασίου στο InBusinessNews: Σαφής η θέση μας για Great Sea Interconnector-«Όσο πιο σύντομα...»
Οι εκτιμήσεις για αποκλιμάκωση στη Μέση Ανατολή ρίχνουν τις τιμές πετρελαίου
Στο Άμπου Ντάμπι για τη σύνοδο της συνέλευσης IRENA ο Γιώργος Παπαναστασίου
Great Sea Interconnector: Απαντά σε Παπαναστασίου ο ΑΔΜΗΕ-Διαθέσιμο στους επενδυτές το νέο business plan
«Σημαντικά βήματα της Κύπρου σε πράσινες επενδύσεις, υπάρχει ανεκμετάλλευτο δυναμικό ΑΠΕ»
Κομισιόν: Ορόσημο για Πράσινη Συμφωνία η οδηγία για ενεργειακή απόδοση κτιρίων
Γ. Παπαναστασίου για Great Sea Interconnector: Η Κυβέρνηση δεν επιθυμεί να κάνει το έργο για χάριν του έργου
Πρέσινγκ Αθήνας σε Λευκωσία για Great Sea Interconnector-«Αν χαθούν οι προθεσμίες για τα κονδύλια από Ε.Ε…»
Φωτογραφίζει Μανουσάκη και εξαπολύει πυρά για Great Sea Interconnector... Σφόδρα ενοχλημένος ο Κεραυνός