Δ. Νικολάου: Ευκολία, διαφάνεια, εξατομίκευση στα «θέλω» των πελατών

Τις προσδοκίες των πελατών και τη συμβολή της τεχνολογίας στον τομέα ανέλυσε ο Chief Digital Officer της Τράπεζας Κύπρου, Δημήτρης Νικολάου.

Μιλώντας ενώπιον του κοινού που παρέστη στο 10ο Banking Forum & FinTech Expo, που παρουσίασε η Logicom Solutions, ο κ. Νικολάου είπε ότι ο μελλοντικός πελάτης αναμένει από την τράπεζά του εξατομίκευση, εύκολες συναλλαγές και διαφάνεια.

Η αλλαγή των προσδοκιών των πελατών απαιτεί στρατηγική απάντηση, προειδοποίησε. Το μάρκετινγκ γίνεται όλο και πιο πελατοκεντρικό και η προσέλκυση των πελατών γίνεται όλο και πιο περίπλοκη, σχολίασε στο σημείο αυτό.

Στη συνέχεια, είπε ότι η αντίληψη των πελατών για την ευκολία συναλλαγών είναι ένας κινούμενος στόχος, καθώς και ότι το σωστό περιεχόμενο είναι καθοριστικό στο να αντιληφθεί ο πελάτης την ευκολία κινήσεων κατά τη ψηφιακή του εμπειρία.

Αργότερα είπε ότι για να διατηρηθεί η συνάφεια, οι τράπεζες πρέπει να είναι παρούσες στα οικοσυστήματα και τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι πελάτες, καταλήγοντας με τη θέση ότι ότι η επιτυχία δεν είναι εφικτή αν δεν υπάρξει συνεργασία και συλλογικότητα για επίτευξη των στόχων.

Δειτε Επισης

Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Συμφωνία σταθμός ανάμεσα σε Ελληνική και ΕΤΥΚ για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης
Τράπεζα Κύπρου: Ξεκινά το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών-Όλες οι πληροφορίες
Κριστίν Λαγκάρντ: Δεν εξαρτόμαστε από τη Fed για την μείωση των επιτοκίων
Εισαγωγή δύο νέων σειρών ομολόγων της Astrobank στη Νέα Αγορά του ΧΑΚ
Κάποια επιδείνωση των ΜΕΔ σε ευρωπαϊκές τράπεζες αναμένει για το 2024 ο DBRS
Στο κενό έφεση κατά απόφασης Επαρχιακού Δικαστηρίου για υπόθεση αγοράς αξιογράφων και χρεογράφων
Προανήγγειλε μείωση επιτοκίων η Λαγκάρντ-Σε σύντομο χρονικό διάστημα και αν δεν υπάρξει μεγάλο σοκ
Επιτόκια: Γιατί Deutsche Bank και Morgan Stanley «ρίχνουν» τις προβλέψεις
Πώς το ESG παίρνει μορφή μέσα από το διατραπεζικό έργο αξιολόγησης επιχειρήσεων (video)