City Centre: Το νέο κατάστημα πρότυπο της Ελληνικής στη Μακαρίου

Έναν πολυχώρο τραπεζικής εξυπηρέτησης διαμόρφωσε η Ελληνική Τράπεζα στο νέο της κατάστημα πρότυπο στο κέντρο της Λευκωσίας, προσφέροντας εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες στη βάση βέλτιστων διεθνών πρακτικών και των τεχνολογικών εξελίξεων.

Το «City Centre» βρίσκεται στη Λεωφόρο Μακαρίου 56, κοντά στο Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας και αποτελεί τη μεταστέγαση του πρώην καταστήματος Διγενή Ακρίτα, το οποίο ήταν και το πρώτο φυσικό κατάστημα που λειτούργησε η Ελληνική Τράπεζα το 1976, σηματοδοτώντας έτσι τη μετάβαση στη νέα εποχή.

Διαβάστε εδώ: Ελληνική: Τέλος εποχής για το κατάστημα 121 στο κέντρο της Λευκωσίας

Το νέο πρωτοποριακό κατάστημα είναι εφοδιασμένο με εξοπλισμό και υποδομές τελευταίας τεχνολογίας, ενώ με τη βοήθεια της εξειδικευμένης ομάδας που εργάζεται εκεί, ο πελάτης μπορεί να έχει εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση σε ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον.

 

Για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές (καταθέσεις, αναλήψεις, κτλ.) το κατάστημα διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο self-service χώρο, ο οποίος υποστηρίζεται από τους Meeter Greeters της Τράπεζας. Παράλληλα, δίπλα από το κατάστημα, λειτουργεί 24/7 ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης ο οποίος είναι προσβάσιμος στους πελάτες με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας. Στον χώρο αυτό μπορούν να εξυπηρετηθούν τόσο οι ιδιώτες πελάτες, με τη χρήση της In Lobby ΑΤΜ, όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες διενεργώντας τις καταθέσεις τους στη μηχανή cash 360.

 

Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες πχ. πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές κ.α. θα πρέπει να διευθετείται ραντεβού μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999.

Βλέποντας μπροστά, η Ελληνική Τράπεζα εστιάζει στο μοντέλο «phygital», παντρεύοντας το  παραδοσιακό κατάστημα (physical) µε το ψηφιακό (digital), όπου απαιτείται συνεχής επένδυση στους ανθρώπους και σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις, στοχεύοντας στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η Ελληνική Τράπεζα, για την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη.

 

 

 

Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας https://www.hellenicbank.com ή μιλήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών καλώντας το 8000 9999.

Δειτε Επισης

Κριστίν Λαγκάρντ: Δεν εξαρτόμαστε από τη Fed για την μείωση των επιτοκίων
Εισαγωγή δύο νέων σειρών ομολόγων της Astrobank στη Νέα Αγορά του ΧΑΚ
Κάποια επιδείνωση των ΜΕΔ σε ευρωπαϊκές τράπεζες αναμένει για το 2024 ο DBRS
Στο κενό έφεση κατά απόφασης Επαρχιακού Δικαστηρίου για υπόθεση αγοράς αξιογράφων και χρεογράφων
Προανήγγειλε μείωση επιτοκίων η Λαγκάρντ-Σε σύντομο χρονικό διάστημα και αν δεν υπάρξει μεγάλο σοκ
Επιτόκια: Γιατί Deutsche Bank και Morgan Stanley «ρίχνουν» τις προβλέψεις
Πώς το ESG παίρνει μορφή μέσα από το διατραπεζικό έργο αξιολόγησης επιχειρήσεων (video)
125 χρόνια ζωής-Στο…σπίτι της Τρ. Κύπρου το παρελθόν συνάντησε το παρόν και έδωσε ραντεβού με το μέλλον(pics)
Hellenic Bank Mobile App: Δάνεια με ηλεκτρονική υπογραφή εύκολα από το κινητό
AstroBank: €39,4 εκατ. κέρδη για το 2023-Στο 23,7% ο δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας