Σ. Κούννος: Επανακαθορίζουμε τη σχέση με τους πελάτες μας

Ο διευθυντής Marketing & CΧ της Τράπεζας Κύπρου, Σάββας Κούννος, αναλύει στο InBusinessNews τη σημασία, αλλά και το μήνυμα που θέλει να στείλει η Τράπεζα μέσω της νέας της επικοινωνιακής εκστρατείας.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, μέσα από την εκστρατεία η Τράπεζα θέλει να στείλει το μήνυμα ότι βρίσκεται διακριτικά δίπλα από τον κάθε Κύπριο, μελετώντας τις δικές του ανάγκες και παροτρύνοντάς τους να υλοποιήσουν τα όνειρα και τους σχεδιασμούς τους.

Μετά από καιρό, είδαμε πρόσφατα την Τράπεζα Κύπρου να ξεκινά μία νέα μεγάλη εκστρατεία εικόνας. Τι οδήγησε στη συγκεκριμένη απόφαση;

Η απόφαση για τη δημιουργία μιας επικοινωνιακής εκστρατείας ήταν κάτι που σχεδιάσαμε με σύνεση. Θέλαμε τη δεδομένη στιγμή, η Τράπεζα να βρίσκεται μπροστά από τις προκλήσεις και θέλαμε η εκστρατεία αυτή να μιλήσει απλά. Να καταφέρει να μεταδώσει την ένταση της προσπάθειάς μας πίσω από την εφαρμογή του ευρύτερου στρατηγικού μας πλάνου.

Τα δεδομένα που έπρεπε να συνυπολογίσουμε ήταν αρκετά και δεν σχετίζονταν μόνο με την επικοινωνία. Το περιβάλλον, ο εξορθολογισμός του κόστους της Τράπεζας, η περιρρέουσα ατμόσφαιρα λόγω και της πανδημίας, οι δείκτες εμπιστοσύνης, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η μετεξέλιξη του επιχειρησιακού μας μοντέλου και η νέα τραπεζική εμπειρία που αποτελεί τον πυρήνα των δράσεων μας, ήταν κάποιες από αυτές τις σταθερές.

Μέσα από την εν λόγω εκστρατεία λοιπόν, θελήσαμε να περάσουμε δύο πολύ βασικά μηνύματα: Ότι βρισκόμαστε διακριτικά δίπλα από τον κάθε Κύπριο, μελετώντας τις δικές του ανάγκες. Είτε απευθυνόμαστε στους υφιστάμενους μας πελάτες είτε όχι, θέλουμε να παροτρύνουμε τον καθένα ξεχωριστά να προβληματιστεί, να αξιολογήσει τα δεδομένα, να σχεδιάσει, να ονειρευτεί, να προγραμματίσει, να τολμήσει.

Μια τέτοια εκστρατεία βρίσκει σήμερα την Τράπεζα Κύπρου έτοιμη. Έτοιμη να περάσει το μήνυμα που έρχεται να αντικατοπτρίσει τον σκοπό της και την πορεία της, μέσα από περιεχόμενο και εικόνες που έχουν στόχο να δώσουν μια «προσωπική ώθηση».

Τι σημαίνει και τι συμβολίζει το μήνυμα «Σε κάθε επόμενη κίνηση», γύρω από το οποίο είναι δομημένη η συγκεκριμένη εκστρατεία;

Η ζωή μας, από όποια πλευρά και αν τη δούμε, βρίσκεται διαρκώς σε μια κίνηση. Αλλάζει, και μαζί με αυτήν αλλάζουμε, ή τουλάχιστον οφείλουμε να αλλάζουμε, κι εμείς. Η σκέψη πίσω από την κάθε επόμενη κίνηση είναι αυτό που ερχόμαστε να φιλοξενήσουμε μέσα από τη νέα επικοινωνιακή αυτή εκστρατεία. Πρόκειται για μια εκστρατεία εικόνας με νέο brand promise, αλλά στη δική μας αντίληψη είναι κάτι παραπάνω.

Απεικονίζει μια εκστρατεία που έρχεται να παρουσιάσει την πρόθεση μιας ηγετικής Τράπεζας ως προς το είδος της σχέσης που επιθυμεί να συνάψει με τον σημερινό πελάτη της. Μια σχέση εν κινήσει, μια σχέση που υπόσχεται να δημιουργεί τις προϋποθέσεις που θα επιτρέπουν στον σημερινό Κύπριο να επανεξετάζει την καθημερινότητά του και να επαναξιολογεί τις σημερινές και τις αυριανές του ανάγκες.

Την ίδια στιγμή, η εκστρατεία αυτή παρουσιάζει το όραμα της Τράπεζας Κύπρου. Να συνδυάσει δηλαδή με ισορροπία, την ιστορία μας μαζί με την ''ευθύνη'' που έχουμε, στο να συμβάλλουμε ουσιαστικά και καταλυτικά στα επόμενα βήματα και στην κάθε επόμενη κίνηση του τόπου, δίνοντας μια προσωπική ώθηση στον καθένα ξεχωριστά.

Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή εκστρατεία έχει ημερομηνία λήξης ή η διάρκειά της θα είναι συνεχής, υπό την έννοια ότι ο στόχος της τράπεζας να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της δεν τελειώνει ποτέ;

Ο σχεδιασμός μιας τέτοιας εκστρατείας, δεν πρέπει να είναι μονοδιάστατος ή με χρονικό περιθώριο. Όπως επίσης, και μονοδιάστατη δεν μπορεί να είναι και η ανάπτυξη περιφερειακού περιεχομένου που θα την ολοκληρώνει. Δημιουργήσαμε αυτήν την εκστρατεία όχι μόνο για να προβάλουμε το νέο σλόγκαν της Τράπεζας Κύπρου μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ.

Αν παρακολουθήσετε τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε η επικοινωνία και το πώς έχει σκοπό να εξελιχθεί, θα δείτε ότι η χρήση περιεχομένου έρχεται να εξελίξει και να ενισχύσει τη βασική ιδέα αποκαλύπτοντας διαφορετικές πτυχές της έννοιας του σλόγκαν, πολλαπλασιάζοντας ταυτόχρονα το μήνυμα σταδιακά, δημιουργώντας μια κορύφωση που συνεχώς εξελίσσεται, σαν το ''ripple effect''.

Η επιλογή του συγκεκριμένου σλόγκαν δεν ήταν εύκολη υπόθεση, αλλά το επιλέξαμε γιατί ευθυγραμμίζεται με τη γενικότερη στρατηγική μας κατεύθυνση, αλλά και με την μελλοντική πορεία αυτής της κατεύθυνσης. Οπότε η επικοινωνιακή μας εκστρατεία έρχεται να επιβεβαιώσει τη δέσμευση της Τράπεζας Κύπρου ότι βρίσκεται δίπλα από το σημερινό ''μεταλλαγμένο'' πελάτη της και να επισφραγίσει τη συνέχεια αυτής της προσπάθειας μέσα από δράσεις.  

Ποια είναι η απήχηση της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας μέχρι στιγμής;

Από πλευράς engagement βρισκόμαστε σε ένα πολύ καλό momentum. Το κοινό αλληλοεπιδρά με αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, και εκφέρει άποψη. Τολμά να προβληματιστεί και να εκφραστεί γύρω από τα θέλω του. Βλέπετε, συνοδοιπόροι σε αυτό το εγχείρημα, δεν είναι μόνο οι δύο δημοσιογράφοι (Πέγκυ Σπινέλι και Μιχάλης Χριστοδούλου) με τους οποίους συνεργαστήκαμε, είναι και θα είναι πολλοί άλλοι καθημερινοί ήρωες που θα μοιραστούν μαζί μας δικές τους προσωπικές ιστορίες, πώς οι ίδιοι έκαναν την επόμενη κίνηση. Δεν πρέπει να αποκαλύψω περισσότερα highlights του τι αναμένεται, οπότε σας παροτρύνω να μείνετε συντονισμένοι στην επόμενη κίνηση που ακολουθεί.

Δειτε Επισης

Νάγκελ (ΕΚΤ): Δεν είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει σειρά μειώσεων επιτοκίων
Αυξάνει την παρουσία της στην Τράπεζα Κύπρου η Helikon-Ποιοι οι μέτοχοι με πέραν του 5%
Στρατηγική μεγέθυνσης της θέσης της Alpha Bank στην Κύπρο-Ξανά στο νησί το Δ.Σ. του ομίλου
Τράπεζα Κύπρου: Επαναγορά μετοχών στο πλαίσιο του buyback €25 εκατ.
Κοντά σε απόκτηση των εργασιών της CNP η Ελληνική Τράπεζα-Κλειδώνει το deal
Η Touch Card™ από τη Mastercard® τώρα διαθέσιμη στην Ελληνική Τράπεζα
Το restart του τραπεζικού τομέα της χώρας μας και το παράδειγμα της Τράπεζας Κύπρου
DORA: Ο κανονισμός που έρχεται να θωρακίσει τράπεζες, fintech και επενδυτικές από κυβερνοαπειλές
Το στίγμα πορείας του Χριστόδουλου Πατσαλίδη-Η συνεργασία με Κεραυνό και το πρώτιστο μέλημα του Διοικητή
Ξεκίνησε το buyback μετοχών η Τράπεζα Κύπρου