Η ORB Communications πίσω από τη νέα καμπάνια «CYON» της Τράπεζας Κύπρου

Η νέα πραγματικότητα απαιτεί ψηφιακό μετασχηματισμό και χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στον χρηματοοικονομικό κλάδο, με στόχο να μπορέσει ο παραδοσιακός τραπεζικός τομέας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών. Αυτό ακριβώς υπηρετεί η νέα καμπάνια της Τράπεζας Κύπρου «CYON», η οποία βρίσκεται από την περασμένη εβδομάδα στον αέρα, με την υπογραφή της Orb Communications. 
 
Με στόχο να προβάλει το διαχρονικό όραμα της Τράπεζας Κύπρου, να οδηγεί δηλαδή την οικονομία της χώρας πάντα μπροστά, αλλά και να παρουσιάσει τον ηγετικό ρόλο που έχει η Τράπεζα και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της κυπριακής οικονομίας, η Orb Communications δημιούργησε ένα νέο brand κάτω από το οποίο εντάσσονται όλα τα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες της Τράπεζας.
 
Η εύστοχη ονομασία CYON (Cyprus On) σε συνδυασμό με το σλόγκαν «Κινούμε την ψηφιακή οικονομία», αποτυπώνουν και αναδεικνύουν πλήρως την προσπάθεια της Τράπεζας για την ψηφιακή μετεξέλιξη της χώρας μας και τη μετάβασή της σε μια νέα εποχή.
 
Η διαφημιστική καμπάνια «360», με πυρήνα μια τηλεοπτική διαφήμιση με πολύ υψηλές αξίες παραγωγής, έρχεται να θυμίσει ότι ζούμε στην εποχή του fast forward, όπου όλα γίνονται γρήγορα. Τόσο γρήγορα που «τρέχουμε και δεν φτάνουμε», για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας και της νέας ψηφιακής εποχής, που απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά.
 
Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την εταιρεία SEMIO, με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη.
 
Δείτε την τηλεοπτική διαφήμιση εδώ:
 

 

Δειτε Επισης

Κριστίν Λαγκάρντ: Δεν εξαρτόμαστε από τη Fed για την μείωση των επιτοκίων
Εισαγωγή δύο νέων σειρών ομολόγων της Astrobank στη Νέα Αγορά του ΧΑΚ
Κάποια επιδείνωση των ΜΕΔ σε ευρωπαϊκές τράπεζες αναμένει για το 2024 ο DBRS
Στο κενό έφεση κατά απόφασης Επαρχιακού Δικαστηρίου για υπόθεση αγοράς αξιογράφων και χρεογράφων
Προανήγγειλε μείωση επιτοκίων η Λαγκάρντ-Σε σύντομο χρονικό διάστημα και αν δεν υπάρξει μεγάλο σοκ
Επιτόκια: Γιατί Deutsche Bank και Morgan Stanley «ρίχνουν» τις προβλέψεις
Πώς το ESG παίρνει μορφή μέσα από το διατραπεζικό έργο αξιολόγησης επιχειρήσεων (video)
125 χρόνια ζωής-Στο…σπίτι της Τρ. Κύπρου το παρελθόν συνάντησε το παρόν και έδωσε ραντεβού με το μέλλον(pics)
Hellenic Bank Mobile App: Δάνεια με ηλεκτρονική υπογραφή εύκολα από το κινητό
AstroBank: €39,4 εκατ. κέρδη για το 2023-Στο 23,7% ο δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας