Χ. Ξενοφώντος: Η RCB Bank στη ψηφιακή επιχειρηματική προσαρμογή

InBusinessNews  24/06/2019 07:34
Χ. Ξενοφώντος: Η RCB Bank στη ψηφιακή επιχειρηματική προσαρμογή

Χ. Ξενοφώντος: Η RCB Bank στη ψηφιακή επιχειρηματική προσαρμογή

InBusinessNews  24/06/2019 07:34
Το μήνυμα ότι οι ψηφιακές και εξατομικευμένες λύσεις αποτελούν τη νέα τάση με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη, στέλνει ο Επικεφαλής των Υπηρεσιών Αποδοχής Καρτών και Ηλεκτρονικών Πληρωμών της RCB Bank, Χάρης Ξενοφώντος. 
Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, ο κ. Ξενοφώντος αναφέρεται αναλυτικά στον τρόπο με τον οποίο η RCB προσαρμόζει το τραπεζικό της μοντέλο με τις νέες λύσεις ψηφιακών πληρωμών και αποδοχής καρτών, ενώ απαριθμεί τα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες που αναπτύσσει η τράπεζα, τα οποία προσελκύουν μεγάλο ενδιαφέρων από πλευράς των Κύπριων πελατών της. Digital Wallet, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες αποδοχής καρτών με τελευταίας γενιάς POS τερματικά, υπηρεσίες Dynamic Currency Conversion είναι μόνο μερικά από αυτά.
 
Διαβάστε ακόμα: Γιατί αισιοδοξούν και γιατί ανησυχούν οι επιχειρήσεις της Λεμεσού

Στο πλαίσιο παρουσίασης της πενταετούς στρατηγικής της RCB γίνεται λόγος και για τεχνολογικές επενδύσεις για την ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών για τους πελάτες της Τράπεζας.
Δεδομένου του μεταβαλλόμενου ανταγωνιστικού τραπεζικού τοπίου, της μείωσης των περιθωρίων κέρδους και των νέων παρόχων υπηρεσιών πληρωμών που εισέρχονται στην κυπριακή αγορά, η RCB είχε έγκαιρα προγραμματίσει και ήδη προσαρμόζει το τραπεζικό της μοντέλο με τις νέες λύσεις ψηφιακών πληρωμών και αποδοχής καρτών. Η Τράπεζα επενδύει σε τεχνολογικές εξελίξεις τα τελευταία χρόνια, περιλαμβανομένων υποδομών με δικό της κέντρο και πλατφόρμα. Αυτό θεωρούμε ότι είναι το θεμέλιο των ψηφιακών μας προϊόντων και υπηρεσιών για την κάλυψη των αυξανόμενων απαιτήσεων των σημερινών καταναλωτών.
 
Διαβάστε ακόμα: 39 διαμερίσματα και κατοικίες στο σφυρί
  
Ποια είναι αυτά τα προϊόντα και υπηρεσίες που αναπτύσσει η Τράπεζα;
Η RCB επικεντρώνεται κυρίως στην ψηφιακή εμπειρία που προσφέρεται στους εταιρικούς της πελάτες, ενώ ενεργεί και προς την κατεύθυνση ψηφιοποίησης των δικών τους υπηρεσιών προς τους πελάτες τους. Αυτό είναι που στο τέλος της ημέρας συμβάλλει στην συνολική προσαρμογή της αγοράς στην ψηφιακή εποχή.
Επιγραμματικά, τα πρωτοποριακά ψηφιακά προϊόντα που έχουμε λανσάρει τους τελευταίους 12 μήνες, περιλαμβάνουν το RCB Digital Wallet, το πρώτο στην αγορά ψηφιακό Android πορτοφόλι, είμαστε επίσης η πρώτη τράπεζα με βιομετρική ταυτοποίηση στην  τραπεζική εφαρμογή στο κινητό, την καινοτόμα Mastercard πολλαπλού νομίσματος, τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες αποδοχής καρτών με τελευταίας γενιάς POS τερματικά, αυτόνομα τερματικά εξωτερικού χώρου για χώρους στάθμευσης και πρατήρια βενζίνης, υπηρεσίες Dynamic Currency Conversion υποστηρίζοντας και τα 20 νομίσματα με τα οποία συναλλάσσονται τουρίστες στην Κύπρο, προγράμματα επιβράβευσης πελατών για πληρωμές με κάρτες, καθώς επίσης και πύλη πληρωμών ηλεκτρονικού εμπορίου.  Με γρήγορους ρυθμούς, η RCB συνεχώς πλέον αναπτύσσει προσαρμοσμένες λύσεις όπου περιλαμβάνουν αυτοματοποιημένες ενοποιήσεις με συστήματα πελατών.
 
Πώς εξυπηρετούν τους πελάτες;
Είμαστε υπερήφανοι για τα προϊόντα αυτά, όχι μόνο επειδή είναι τελευταίας γενιάς τεχνολογίας, καλύπτοντας κάθε απαίτηση, αλλά επειδή μας προσφέρουν  την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την εμπειρογνωμοσύνη που υπάρχει στην Τράπεζά καθώς και το όραμά μας. Σήμερα, οι καταναλωτές επιθυμούν γρήγορη εξυπηρέτηση και ευκολία γι αυτό και επιλέγουν υπηρεσίες και προϊόντα που να είναι εύχρηστα, αξιόπιστα, βολικά και ασφαλή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ψηφιακές και εξατομικευμένες λύσεις αποτελούν τη νέα τάση στις σύγχρονες τραπεζικές συναλλαγές και προσελκύουν μεγάλο ενδιαφέρον των πελατών που μοιράζονται το ίδιο όραμα μαζί μας.
 
Μπορούμε να αναφερθούμε σε ύψος επενδύσεων που προβαίνει η RCB για την ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών τόσο για τους πελάτες της, καθώς επίσης και για την ψηφιακή μεταμόρφωση της ίδιας της Τράπεζας;  Έχετε αναφέρει ότι η RCB διαθέτει δική της πλατφόρμα. Τι σημαίνει αυτό; 
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ασταμάτητος και εμείς είμαστε προσηλωμένοι σε αυτή την πορεία. Η Τράπεζα λειτουργεί το δικό της κέντρο επεξεργασίας καρτών και έχει απευθείας συνδέσεις με τα διεθνή συστήματα πληρωμών, όπως VISA, Mastercard και American Express. Αυτό συνεπάγεται αφενός εσωτερική εξειδίκευση και τεχνογνωσία και αφετέρου δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αφού μας παρέχει τη δυνατότητα και ευελιξία να προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας στις ανάγκες των πελατών. Όμως, ας τονιστεί ότι η επένδυση στην τεχνολογία από μόνη της δεν αρκεί. Η υποστήριξη των πελατών μας, η ενθάρρυνσή τους για να αναλαμβάνουν επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και η προσφορά προς αυτούς των απαιτούμενων εργαλείων είναι αυτό που πραγματικά μεταφέρει το πάθος και την ενέργεια μας στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και το επιπλέον όφελος συνεργασίας με την RCB.
 
 
Κατά τη δική σας εκτίμηση ποιο είναι το μέλλον των FinTech στον τραπεζικό τομέα, πώς αναμένεται να επηρεάσει τη λειτουργία των τραπεζικών συναλλαγών των πελατών και ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα για τις τράπεζες;  
Μέχρι το 2021, οι χρήστες ψηφιακών τραπεζών αναμένεται να φτάσουν τα 3 δισεκατομμύρια. Τι σημαίνει αυτό για τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα; Ότι οι λύσεις ψηφιακής τραπεζικής είναι μονόδρομος. Η ψηφιακή τραπεζική είναι πλέον μέρος της καθημερινής ζωής στην Ευρώπη. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Mastercard σε 11 ευρωπαϊκές αγορές, το 84% χρησιμοποιεί ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες τουλάχιστον μία φορά το μήνα και 38% τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
 
Άρα ο κόσμος εγκαταλείπει τις παραδοσιακές τράπεζες;
 Όχι απαραίτητα. Η επένδυση μόνο στην τεχνολογία δεν αρκεί. Τα δύο τρίτα ακόμη χρησιμοποιούν τραπεζικές εφαρμογές από παραδοσιακές τράπεζες.
Ένας στους πέντε χρησιμοποιεί πλέον FinTech ψηφιακές τράπεζες. Οι FinTechs θα συνεχίσουν να επεκτείνονται, δημιουργώντας προκλήσεις στις Τράπεζες με νέες καινοτόμες λύσεις, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς κυρίως από λιανικές τράπεζες με μεγάλες μάζες από ιδιώτες πελάτες. Η ομορφιά πλέον της τραπεζικής βρίσκεται στην εμπειρία του πελάτη και οι τράπεζες ως αξιόπιστοι επιχειρηματικοί εταίροι θα συνεχίσουν να δίνουν έμφαση στη χρηστικότητα. Οι νέες γενιές απαιτούν άμεση και εξατομικευμένη εμπειρία. Και οι τράπεζες πρέπει απλώς να ανταποκριθούν.
Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας