«Μηνύματα»: Νέα καμπάνια για την Ancoria Insurance

Με κεντρικό μήνυμα τον οικονομικό προγραμματισμό ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαφημιστική καμπάνια εταιρικής εικόνας της Ancoria Insurance.

Ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, μέσα από μία καθημερινή βόλτα στην πόλη, βρίσκεται «πρόσωπο με πρόσωπο» με λέξεις κλειδιά που του υπενθυμίζουν την αναγκαιότητα του έγκαιρου οικονομικού προγραμματισμού για την επίτευξη των προσωπικών και οικογενειακών του στόχων. 

Η Ancoria Insurance, βασισμένη στη σουηδική φιλοσοφία της αλλά και στα 30 χρόνια εμπειρίας, προσφέρει αποταμιευτικές, επενδυτικές και συνταξιοδοτικές λύσεις που αποτελούν απαραίτητα ζητούμενα στον οικονομικό σχεδιασμό για το μέλλον. 
 
Η καμπάνια, με γενικό τίτλο «Μηνύματα», προβλήθηκε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, αλλά και μέσω υπαίθριας διαφήμισης (outdoor) ενώ παράλληλα προωθήθηκε και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, LinkedIn, Youtube).
 
Το σενάριο της καμπάνιας δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Contact και υλοποιήθηκε από την εταιρεία παραγωγής Cube σε σκηνοθεσία Πέτρου Χαραλάμπους, σε συνεργασία με το Τμήμα Marketing της Ancoria Insurance.

Δειτε Επισης

Τα ESG και τι αλλάζει για τις εταιρείες η διατραπεζική αξιολόγηση-Οι νέες τους υποχρεώσεις
Οι καταθέσεις και τα δάνεια εταιρειών και νοικοκυριών-Σημαντική καθαρή αύξηση συνολικά
Ο Κωνσταντίνος Ηροδότου εξηγεί γιατί είναι αναγκαίος ο ψηφιακός χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός(video)
Η μεγαλύτερη τριμηνιαία καταβολή σε μετρητά από την ΚΕΔΙΠΕΣ στο κράτος-€140 εκατ. για το α’ τρίμηνο 2024
Μειώνεται η ζήτηση για επιχειρηματικά δάνεια, αμετάβλητη για στεγαστικά
Ν. Χριστοδουλίδης: Γιατί αυξάνονται οι τιμές και τα μέτρα συγκράτησης του πληθωρισμού (βίντεο)
Εισαγωγή νέων Γραμματίων Δημοσίου Κυπριακής Δημοκρατίας στο ΧΑΚ
Η επιστροφή της Τράπεζας Κύπρου
Στα κέρδη την Τετάρτη το ΧΑΚ, μεγάλο ενδιαφέρον για τραπεζικές μετοχές
Πανίκος Νικολάου: Ψήφος εμπιστοσύνης στην Τράπεζα Κύπρου η έγκριση για πληρωμή μερίσματος